Awek Seksi Bertudung

By Ombakberahi

818K 2.6K 144

Perubahan kekasihku menjadi nakal dan seksi More

Bab 1 - Perkenalanku dengan Anis
Bab 2 - Anis yang Seksi
Bab 3 - Menonton Wayang
Bab 4 - Belajar Blowjob
Bab 5 - Fantasi Mini Dress
Bab 6 - Shopping 1
Bab 7 - Shopping 2
Bab 8 - Test baju
Bab 9 - Dinner 1
Bab 10 - Dinner 2
Bab 11 - Video Call
Bab 12 - Video Call Di Tempat Kerja
Bab 13 - Air Msia
Bab 14 - Mengenal housemate
Bab 15 - Dunia rempit
Bab 16 - Model Sambilan Part 1
Bab 17 - Model Sambilan part 2
Bab 18 - Akhirnya, Pertemuan
Bab 19 - Aksi Dalam Kereta
Bab 20 - Pilihanku
Bab 21 - Hijab Yang Terlerai
Bab 22 - Datuk Din
Bab 23 - Perancangan
Bab 24 - Mandi Sungai
Bab 25 - Asmara
Bab 26 - Fantasi Miniskirt
Bab 27 - Model untuk Datuk Din
Bab 28 - Pangkor Paradise
Bab 29 - Dinner
Bab 30 - Naughty Secretary Part 1
Bab 31 - Naughty Secretary Part 2
Bab 33 - Pengakhiran Yang Ternanti
Bab 34 - Back To Normal
Bab 35 - Taman Saksi Percintaan
Bab 36 - No Panties Day
Bab 37 - My Naughty Model
Bab 38 - One Step Closer

Bab 32 - Temptation

21.6K 70 4
By Ombakberahi

Pagi itu Anis terjaga dari tidurnya. Tidurnya agak nyenyak. Seperti biasa text kepada boyfriend nya dihantar. Ayat biasa ditaip di telefon, bersedia untuk dihantar.

"Morning"

"Dah bangun ke?”.

Tiba-tiba Anis teringatkan peristiwa malam semalam. Dia dan Datuk Din. Masih jelas dia membiarkan Datuk Din memegang anggota tubuhnya, membiarkan lelaki lain mencumbui bibirnya selain daripada boyfriend nya. Rasa bersalah membelenggu dirinya. Dia mula menyoalkan tindakannya.

1. Adakah betul tindakannya datang ke sini?

2. Apakah niat asal dirinya ke sini?

3. Adakah dia sudah menaruh hati pada Datuk Din?

Kenangan semalam perlahan-lahan menguasai mindanya. Dia mengenangkan sentuhan Datuk Din pada tubuhnya. Ciuman panas Datuk Din pada bibirnya. Nafsu mula menguasai diri. Anis senyum sendirian. Lantas text kepada boyfriendnya tadi dipadam. Dia sedar sekarang yang dia sedang curang. Tetapi padanya hanyalah sentuhan biasa. Bukannya lebih. Lagipun hari ini ada photoshoot lagi. Dia tidak mahu mengusutkan fikirannya tentang hal seperti ini. Biarlah dia enjoy hari ini.

Beberapa minit kemudian, satu notifikasi masuk ke dalam telefonnya.

"Tolong bersedia. Pukul 11 pagi, driver akan tunggu awak di lobi. Please wear something nice. You will be having brunch with Datuk", text ringkas daripada Farah.

Teruja Anis membacanya. Dia mula membayangkan sarapan pagi yang mewah. Tambahan pula perutnya sudah lapar. Anis segera bangun dari katil dan mencari baju yang sesuai untuk dipakainya. Lalu dia memilih baju sun dress yang berwarna kuning mustard. Baju itu tidak berlengan dan separas lututnya sahaja. Baginya sesuai dengan lokasi peranginan seperti pulau ini.


Setelah mengenakan make up dan aksesori, dia bergerak turun ke lobi hotel. Jam hampir menunjukkan pukul 11.00 pagi. Baginya tidak terlalu awal, tidak pula terlalu lambat.

"Wau. Cantiknya awak Anis", kata Farah menyapanya dari belakang. Anis berpaling dan tersenyum.

"Terima kasih. Mana ada cantik. Biasa saja", balas Anis merendah diri.

"Yela tu. Okay so the driver is here. Datuk Din will meet you there", pesan Farah pada Anis. Anis mengangguk dan terus bergerak ke arah kereta.

"So innocent. Patut la Datuk Din nak sangat pada kau", ngomel Farah sendirian sambil memerhatikan Anis dari jauh.

*************************************

Sepanjang perjalan, Anis termenung ke arah luar tingkap kereta. Dia terfikir apakah yang akan berlaku pada hari ini pula. Dia juga tertanya bilakah sesi shooting yang dijanjikan akan berlangsung.

Setibanya di lokasi, Anis melangkah keluar dari kereta sambil melihat suasana di sekelilingnya. Dia hairan kerana mereka sekarang di tepi pantai, bukannya restoran atau kedai makan. Tiba-tiba Anis di sapa oleh seseorang dari belakang.

"Hai", tegur Datuk Din.

"Ohhh Datuk", terkejut saya. Anis yang terpesona dengan kecantikan pantai Pulau Pangkor, tidak menyedari kehadiran Datuk Din.

"Sorry Datuk. Cantik sangat view, sampai saya tak sedar Datuk", jelas Anis.

"Hahaha it's okay. Tapi betul. Memang view di sini sangat cantik", kata Datuk Din bersetuju dengan pendapat Anis.

"Malam tadi tak berapa jelas sebab gelap. Now in broad daylight, you can see clearly, the beauty of it", tambah Datuk Din lagi. Sengaja dia menyebut tentang malam tadi, mengingatkan Anis tentang kemesraan mereka bersama malam semalam. Nyata plan Datuk Din berjaya. Anis teringat kembali kemesraan mereka malam tadi. Dia menjadi malu dan tidak dapat memandang Datuk Din. Hanya tertunduk, merah padam mukanya. Datu Din tersenyum. Jeratnya mengena.

"Let's go and eat. Shall we?”, ajak Datuk Din. Anis mengangguk dan berjalan mengikuti Datuk Din. Tidak jauh, kelihatan sebuah meja yang diletakkan di bawah payung besar di kawasan pantai. Ada dua buah kerusi tersedia. Mereka melabuhkan punggung masing-masing. Cuaca agak panas tetapi angin pantai menyejukkan kembali keadaan.

"If you don't mind, i already ordered for us", kata Datuk Din.

"Ehh saya okay jer Datuk", jelas Anis.

Beberapa minit kemudian, makanan untuk mereka tiba. Sepanjang mereka menikmati hidangan,banyak yang dibicarakan. Datuk Din bertanya tentang latar belakang Anis. Cuba mengenalnya dengan lebih lanjut. Anis pula tidak keberatan menjawab. Baginya penting untuk menjaga hubungan baiknya bersama majikannya.

"Anis, come work for me. Full time", tiba-tiba soalan itu terbit dari mulut Datuk Din. Anis agak terkejut. Dia tidak menyangka Datuk Din akan menawarkannya pekerjaan. Bekerja dengan Datuk Din maksudnya mungkin sebagai model full time. Atau mungkin Datuk Din mahukannya sebgai setiausahanya yang baru, menggantikan Farah. Atau juga sebagai kerani di syarikatnya. Anis semakin keliru. Fikirannya berpusing-pusing sehinggakan dahinya berkerut.

"I'm sorry Anis. Buat awak rasa tak selesa dengan soalan tadi", kata Datuk Din memecahkan kesunyian. Anis tersedar. Dia tidak menjawab soalan Datuk Din tadi. Dia menyebabkan lelaki di hadapannya itu rasa bersalah.

"Ehhh minta maaf Datuk. Saya agak terkejut sahaja. Tak sangka pula Datuk Din nak offer saya kerja pada waktu sebegini", jelas Anis.

"Soalan itu datang secara tiba-tiba. So what is your answer?”, soal Datuk Din mengulangi soalannya.

"I'm sorry Datuk. Saya tak mencari full time career dalam modelling ni. Benda ini sekadar suka-suka sahaja. Harap Datuk tak kecil hati", balas Anis. Dia menganggap tawaran kerja Datuk adalah menjadi seorang full time model.

"Well, if you don't want to work for me as a model, then you just work at my office. Any position you want", tawar Datuk Din lagi.

"Terima kasih Datuk sebab offer saya kerja. Tapi saya rasa saya selesa dengan kerja saya sekarang", jawab Anis, menolak dengan baik.

"Okay. But if you ever changed your mind, just call me. Posisi apa sahaja yang awak nak. Gaji awak lebih tinggi dari apa yang awak dapat sekarang", terang Datuk Din lagi.

"Okay Datuk Din. Thank you again for the offer", kata Anis tersenyum. Dia gembira Datuk Din tidak mendesaknya. Sungguh sweet Datuk Din di fikirannya. Seorang yang gentleman. Berkenaan tawaran kerja tersebut, dia belum bersedia meninggalkan pekerjaannya. Meskipun gajinya bakal berlipat ganda, tetapi hatinya belum terbuka lagi. Pendek kata, dia tidak mahu membuat keputusan terburu-buru.

Selesai menjamah, mereka bersiar-siar di tepi pantai. Ombak tenang membasahi kaki. Mereka berbual, bergurau-senda, jalan seiringan. Perlahan-lahan tangan mereka tersentuh. Daripada sentuhan tak sengaja, menjadi sengaja. Lama-kelamaan ia bersatu. Mereka berjalan berpimpin tangan. Seperti pasangan berbulan madu.

"I have a great time today, Anis", kata Datuk Din, memandang wajah Anis sambil tersenyum.

"Me too. Thanks Datuk", balas Anis, juga tersenyum.

"No problem. Anyway, kita datang sini untuk kerja. Awak tak lupa kan?”, soal Datuk Din dengan nada senda.

"Of course la tidak. So bila shoot? Di mana?”, soal Anis mahukan maklumat lanjut.

"Driver akan hantar awak balik dulu. Shoot this evening until night. Ada after party lepas itu. Farah akan inform you. Just be ready", terang Datuk Din. Anis mengangguk faham.

Tiba di kereta, Datuk Din membuka pintu untuk Anis. So gentlemen. Anis tersipu-sipu malu.

"So i'll meet you there. Jumpa kejap lagi", kata Datuk Din ringkas lalu menutup pintu kereta. Anis melambai melalui tingkap. Berdebar perasaannya. Apakah perasaan ini? Soalnya di dalam hati. Dia semakin keliru.

*********************************

Datuk Din tersenyum, memandang kereta yang berlalu pergi. Rancangannya bakal menjadi kenyataan.



*Cerita akan ditangguh sepanjang bulan puasa. Terima kasih atas sokongan.

Bersambung...

Continue Reading

You'll Also Like

46.5K 5.4K 19
RAAIF MATEEN | RAIHANA MIKAILA Peluang tak pernah wujud untuk manusia sejelek dia. Peluang tak pernah hadir untuk manusia yang tak sempurna seperti d...
1.3M 61.1K 38
"Jangan paksa perasaan aku, Maira. Aku tak boleh cintakan kau sama macam aku cintakan arwah Zaharah. Kau bukan dia."-๐Š๐€๐‘๐‹ ๐€๐™๐‘๐ˆ๐„๐‹ Mana mungk...
324K 11.8K 80
1๐“ผ๐“ฝ ๐“ผ๐“ฝ๐“ธ๐“ป๐”‚ ๐“ซ๐”‚ ๐“ฏ๐“ต๐“ธ๐“ต๐“ฎ๐“ผ๐”‚๐“ช ๐€๐‹๐„๐„๐’๐€ ๐™๐”๐‹๐€๐ˆ๐Š๐‡๐€ Mempunyai masa silam yang teruk. Dia seumpama iblis bertopengkan malaikat. Namu...
287K 5.9K 55
( 1st story ) Tengku Zhafril Irfan vs Anisa Sofea Dia, anak yang dibuang oleh keluarga. Kecantikannya terserlah. Bertubuh kecil molek dan berlesung p...