LURE {L.S}. מתורגם

By user90967217

69.9K 5.1K 7K

*גמור* הארי סטיילס הוא הבעלים של מועדון חשפנות פופולרי מאוד בשם LURE והוא במקרה צריך חשפן חדש. כשהוא מזהה נע... More

1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
31.
32.
33.
34.
35.
36.
37.
38.
39.
40.
41.
42.
43.
44.
45.
46. פרק אחרון.
אפילוג.
פאניפיק חדש!
פאניפיק חדש!

16.

1.3K 113 32
By user90967217

ביום רביעי הקרוב לואי נכנס לתרגל ריקוד,
הארי כבר שם ולואי יודע את זה כי הדלת כבר הייתה נעולה כשהלך לפתוח אותה. 

כשהוא נכנס פנימה הדבר הראשון שהוא עושה הוא למהר לחדר ההלבשה כי הוא באמת צריך להשתין. הוא שתה את רוב בקבוק המים שלו בדרך למועדון ונוזלים תמיד עוברים דרכו.

לאחר שסיים עם השירותים הוא חוזר לאזור המועדון הראשי ומניח את הרמקול שלו על קצה הבמה.  הוא מפעיל את המוזיקה ואז מתחיל לרקוד.  הוא מתרגל לטפס על המוט ולהתנדנד סביבו בדיוק כמו בפעם הקודמת. 

בסביבות הצהריים לואי מתחיל להיות רעב אז הוא לובש את הטרנינג שלו מעל המכנסיים הקטנטנים שלבש ואז שם גם את החולצה.  הוא רקד בלי נעליים ולכן הדבר היחיד שהיה עליו לעשות לפני שיצא אל המכונית שלו היה לשים גרביים.  ברגע שהוא סיים הוא מוציא עשרים דולר מהתיק שהוא הביא וחוצה את הרחוב לצ'יפוטל.

הוא מזמין את מה שהוא תמיד מזמין ואז חוזר למועדון. הוא מעדיף לאכול שם במקום במסעדה הרועשת המלאה בילדים בעיקר בהפסקת הצהריים. 

הוא מניח את האוכל על הבר ואז מוריד את הטרנינג מהגוף שלו.  הם ממש עבים והתחיל להיות לו חם.  הוא יושב על אחד מכיסאות הבר ומתחיל לאכול רק כדי להזכר ששכח את המשקה שלו בחנות האוכל, וזה מבאס כי בקבוק המים שלו ריק אבל הוא ממש צמא. הוא מחליט שהוא יכול פשוט לקנות אחד מהמועדון.

לואי קם והולך מאחורי הבר.  הוא תופס כוס פלסטיק ואז ניגש למכונת המשקאות וממלא אותה בספרייט. לאחר שסיים למלא אותה הוא ניגש לקופה. הוא אפילו לא חשב על העובדה שזה יהיה נעול. יש לקוות שהמפתח שהארי נתן לו יעבוד.  הוא תוקע את המפתח במנעול ולמרבה המזל כאשר הוא לוחץ על כפתור הפתיחה, הקופה נפתחת. הוא שם כסף בקופה על המשקה שלקח ואז הוא סוגר ונועל שוב את הקופה.

"חשבתי שאמרת שאתה לא הולך לגנוב?"

לואי מסתובב ומצא את הארי יוצא מהמשרד שלו וניגש אל הבר.  בהתחלה לואי חושב שהארי רציני אבל אחר כך הוא רואה איך הארי בקושי מחייך, אבל בכל זאת מחייך. 

"כן ובכן, השתעממתי. רציתי לראות אם אני יכול לגנוב את זה," אומר לואי כשהוא מסתובב בחזרה אל הכיסא שבו נמצא האוכל שלו. 
"אני מניח שאני לא גנב טוב במיוחד."

"מכל הדברים, החלטת לנסות ולגנוב ספרייט?"  הארי שואל בבירור שהוא ציני בהתחשב בכך שראה את לואי שם את הכסף בקופה.

"זה היה הכי קל. אתה היית מבחין אם הייתי לוקח כסף, אני בספק אם אתה בודק באופן קבוע כמה ספרייט יש במכונה", אומר לואי ממשיך במשחק הציני שלהם. 

הארי מניד בראשו ופותח את דלת לבר לפני שהוא יוצא החוצה.  הוא עובר על פני לואי ומגיע לאחד השולחנות שבהם יושבים כמה ניירות.  "בעצם אני אגיד לך שכן, אני כן בודק כמה ספרייט יש כל לילה, זה חלק מהמלאי."

"הו," לואי אומר לאחר שלעס את האוכל שיש לו בפה, "אני מבין. ובכן בפעם הבאה אני מניח שפשוט אצטרך לתכנן את זה יותר טוב".

"כן," הארי אומר כשהוא תופס את הניירות ואז ניגש לדלתות הכניסה. "כנראה שאתה צריך." 

לואי מתבונן בהארי פותח את הדלת ויוצא החוצה.  הוא שומע מכונית מתניעה והוא מניח שזה אומר שהארי עוזב.  לואי פשוט יושב על הכיסא מול הדלת עם חיוך קטן. 

לזה הוא מתכוון כשהוא אומר שהארי מגניב.  הדרך שבה הוא מדבר עם לואי בצורה כה מקרית אך יחד עם זאת יש לו את האווירה האנטי-חברתית הזו שרק גורמת ללואי לרצות יותר.  כל כך רחוק מהאופן שבו הארי היה בכללי, לואי הגיע למסקנה שכן, הארי קצת אנטי-חברתי והוא ממש לא אוהב הרבה אנשים, אבל הוא לא בן אדם מרושע.  הוא לא יתעלם ממך אבל הוא לא יתאמץ יותר מדי לנהל שיחה אמיתית.  לואי יכול להתמודד עם זה.  צעדים קטנים, נכון?  זה עלול לקחת זמן אבל לואי בטוח שהוא יתיידד עם הארי מתישהו.  אולי הוא פשוט יצטרך להיכנס ולתרגל ריקוד לעתים קרובות יותר ורק לקוות שהסיכויים שגם הארי יהיה כאן, הם לטובתו.

אחרי כעשרים דקות לואי מסיים לאכול ומתלבט אם הוא באמת רוצה להמשיך לרקוד.  הוא לא עשה הרבה כמו שהוא רצה, אבל הוא גם ממש במצב רוח לחזור הביתה ולצפות בנטפליקס.  לאחר כמה שניות של מחשבה, הוא מחליט שהוא ישאר עוד חצי שעה כדי שיוכל להיכנס לכושר קצת יותר. 

בדיוק ברגע שלואי עומד לעלות לבמה הוא שומע את מכוניתו של הארי חוזרת אל החניה.  לואי חשב שהוא הלך הביתה אבל אולי הוא פשוט הלך לאכול ארוחת צהריים או משהו.  לואי רואה את הארי יוצא ממכוניתו מבעד לדלתות הזכוכית של המועדון.  הוא עומד להיכנס אבל אז ילד רץ במורד המדרכה עם גלידה בידו.  הילד שלואי מניח שהוא כנראה בן עשר, רץ ומפיל את הגלידה שלו על המדרכה. 

הארי שם לב ולואי צופה כשהוא מתכופף לגובה הילד.  לואי לא שומע דבר אבל נראה שהילד עומד לבכות.  לואי ממשיך לצפות ורואה את הארי שולף את ארנקו.  הוא מוסר לילד חמישה דולר ואז מצביע על המקדונלד'ס שנמצא ברחוב.  לואי כמובן עדיין לא שומע אבל הארי אומר משהו והילד הקטן נדלק מהתרגשות. ברגע שהילד הלך הארי חוזר למועדון.

לואי לא אומר שום דבר כשהארי חוזר למשרדו. זה היה דבר ממש נחמד להארי לעשות. לואי לא מבין למה הרבה אנשים אמרו את שלהארי אין רגשות. אם כבר לואי חושב שהוא ההפך.

אחרי קצת זמן, לואי מסיים לרקוד ומנקה. הוא מוודא שיש לו את המפתח שלו ואז תופס את התיק שלו. הוא חושב על להיפרד מהארי, אבל הוא בטח עסוק ורוצה להישאר לבד אז הוא פשוט יוצא.

כאשר הוא חוזר למעונות הדבר הראשון שהוא עושה הוא לשבת בקפיצה על המיטה של נייל ליד נייל.

"אי פעם חשבת על לצאת קצת מהחדר הזה?" לואי שואל.

"כן, אני יוצא לפעמים, שלא כמוך אני עושה מה שאני צריך לעשות במהלך היום ולא בשלוש בבוקר. למה אתה יושב כאן, אתה מריח כמו זיעה" נייל מסובב באופן דרמטי את פניו מלואי.

"זה בדרך כלל מה שקורה כשמישהו מתאמן, אני יושב כאן כי יש לי חדשות טובות."

נייל מזייף רגש.
"אתה עובר לחדר אחר?! זה חדשות ממש טובות, לו!"

לואי מרביץ קלות בזרועו של נייל. "לא היית יודע מה לעשות אם הייתי עוזב. לא, החדשות הן על הארי." 

"אם תספר לי עוד על כמה שהוא 'מגניב' אני עומד לקפוץ מהחלון", נייל אומר ונותן ללואי מבט של 'סיימתי עם זה'. 

"אנחנו בקומה הראשונה אז קדימה. זה לא קשור לכמה מגניב הוא הפעם". 

"אז על מה מדובר?" 

לואי מחייך. "על כמה שהוא נחמד." 

"לואי." נייל אומר בחוסר כוח. 

"נייל. רק תקשיב. ילד קטן כמעט בכה כי נפלה לו הגלידה והארי נתן לו כסף כדי לקנות גלידה חדשה ממקדונלד'ס." 

נייל מגלגל את עיניו. "זה כל כך קלישאה.
גם למה היה ילד עם גלידה מחוץ למועדון חשפנות?" 
(זאת גם נקודה למחשבה.- הערת המתרגמת)

"טוב, זה קרה וזה היה מקסים. אחרי שהוא חזר פנימה הוא התנהג כאילו שום דבר לא קרה מה שאומר שהוא עשה את זה רק כדי להיות נחמד. ואין לי שמץ של מושג למה".

"אני לא הולך לשקר, זה די חמוד. התיידדת איתו, או מה שאתה לא מנסה עושה?" נייל שואל כשהוא מקליד במחשב הנייד שלו.

"אני לא חושב. הייתי אומר שאנחנו יותר מכרים מאשר חברים, אבל זה ישתנה. זה יקח קצת זמן, הוא לא מאוד חברתי אז אין לי הרבה הזדמנויות לדבר איתו, "לואי מסביר.  "ובכן בהצלחה עם זה," אומר נייל ואז דוחף את לואי.  "תוריד את התחת המיוזע שלך מהמיטה שלי ותלך להתקלח."  לואי מוריד את היד של נייל ממנו אבל עושה מה שאמר ונכנס למקלחת.  בזמן שהוא שם לואי מחליט שמעכשיו ביום רביעי יהיה היום שלו ללכת להתאמן וזה גם אומר שזה היום שלו להכיר את הארי יותר.  דבר אחד בטוח, בסוף כל זה, ללואי בהחלט יהיה את הגוף שהוא רוצה.

______________

מה אתן חושבות?

תצביעו ותגיבו.❤️

Continue Reading

You'll Also Like

1M 34.8K 29
התחלה חדשה, חברים חדשים, מפקד חדש. בכל אלו פוגשת אריאל בארבעה חודשי טירונות מפרכים, שבסופם, תגשים אריאל את חלום ילדותה- להיות חלק מגדוד קרקל. אך בדרכ...
201K 10.3K 101
מה יקרה שהארי העשיר יקנה מאחוזת זנות את לואי הזונה ? ומה יקרה שלואי יתחיל להתאהב בו ? טריגרים- *יחסי מין *דאדי קינק *שפה בוטה *פגיעה עצמית *לארי *סמים
46.9K 4.5K 61
//הפאנפיק גמור// 'הרגשתי מכור למגע שפתיו, כאילו הוא המהות שלי, כאילו הוא כל מה שאני צריך, כאילו הדרך שהוא עוטף אותי, הדרך שהוא נוגע בי בצורה שרק הוא...
34.6K 2.1K 39
הסיפור של קמילה ולוקאס. עד גיל 13 קמילה חייה ברחוב. לאחר שהצילה את חייו של סמואל, הקאפו של המאפיה האיטלקית בניו יורק. הוא אימץ אותה למשפחתו. היא ולוק...