LURE {L.S}. מתורגם

By user90967217

69.9K 5.1K 7K

*גמור* הארי סטיילס הוא הבעלים של מועדון חשפנות פופולרי מאוד בשם LURE והוא במקרה צריך חשפן חדש. כשהוא מזהה נע... More

1.
2.
3.
4.
5.
6.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
31.
32.
33.
34.
35.
36.
37.
38.
39.
40.
41.
42.
43.
44.
45.
46. פרק אחרון.
אפילוג.
פאניפיק חדש!
פאניפיק חדש!

7.

1.7K 117 92
By user90967217

2/2

במשך השבוע הבא לואי עושה מספר דברים. ברור שהוא הולך לכיתה ומכין שיעורי בית. הוא רואה את ליאם וזאין שוב מה שגורם לו להרגיש אשם על שלא סיפר להם אבל הוא לא מתכוון לעשות זאת עד שידע בוודאות שהוא קיבל את התפקיד. והכי חשוב, הוא עושה קניות באינטרנט.

קודם כל, הוא מחפש 'תלבושות לחשפניות' אבל זה לא ממש עבד בשבילו. לאחר מכן, הוא נכנס לפינטרסט וחיפש את "הלבשה תחתונה" וזה עבד, הוא ראה אולי דבר אחד או שניים שעשויים לעבוד. הבעיה היחידה היא שכל בגדי הגוף או אפילו הסטים בשני חלקים מיועדים כולם לנשים, יש את המקום לציצים. לואי, אין לו ציצים, כך שזה לא יעבוד טוב. הוא ניסה לחפש 'הלבשה תחתונה לגברים' אבל זה באמת היה הגרוע מכל. הדבר הטוב היחיד שיצא מזה היה שהוא גילה שהם מייצרים תחתונים, בגדי גוף או סתם חלקים תחתונים עם עוד מקום. כול נראים כמו בגדי נשים טיפוסיים רק עם יותר מקום בתחתונים.

הוא אכן מצא עוד חליפות גוף כמו זו מהקניון שאין להן את את החלק של הכוס והחזייה, כך שהחליט שאם יקבל את העבודה הוא יקנה אותן.

הוא גם הסתכל על נעליים, שהסתדרו שלוש שניות טובות לפני שלואי התעצבן. כולן היו גבוהות מדי, רזות מדי, או שפשוט לא היו טובות לחשפנות. לואי מעולם לא הלך בחייו בעקבים. ובכן, פעם אחת כילד הוא ניסה את את העקבים של אמא שלו, אבל זה לא ממש נחשב.

הוא היה צריך למצוא דרך לתרגל הליכה בהם לפני שהגיע הזמן לאודישן שלו. בגלל זה הוא הזמין זוג. הוא ממש ישנא את עצמו אם הוא לא יקבל את התפקיד עכשיו.

נכון לעכשיו, הוא יושב על מיטתו ומנסה להכין עבורם את הרצועות לרגליים. למרבה המזל נייל לא יהיה פה במשך השעתיים הקרובות, כך שיהיה לו זמן להתאמן. ברגע שהוא סוף סוף מתאימות - לפחות הוא חושב שהם מתאימות - הוא נעמד.

הוא מתנדנד מעט בהתחלה אבל אחר כך מוצא את האיזון שלו. הוא היה חכם וקנה כאלה שהיו בערך שלושה סנטימטרים. חלק העקב רזה אך לא רזה מדי.

לואי מנסה לעשות צעד. באופן מפתיע הוא מצליח לא ליפול על פניו. הוא מניע לאט את רגל ימין מול השמאלית. כמו צב, לואי ממשיך ללכת קדימה. זרועותיו מושטות לכל צד כדי לעזור לו להישאר מאוזן. הוא גם מקפיד להישאר קרוב לקיר, כך שאם הוא יפול יש לו במה לתפוס.

הוא בעצם מסוגל ללכת רגיל כשהוא הולך ממש לאט. הוא מחליט להיות נועז וללכת מהר יותר מה שאומר מהירות של הליכה רגילה. הפעם הוא מתנדנד עוד קצת, אבל הוא לא נופל או מעקם את הקרסול.

ברגע שהוא מצליח , מה שלוקח בערך ארבעים וחמש דקות, לואי עובר ל'כישורים אחרים'. הוא מנסה להאיץ בהליכה. הפעם הוא באמת נופל. למרבה המזל הוא לא פוגע בעצמו והוא מסוגל לקום בקלות. הוא מנסה שוב ושוב עד שהוא מצליח ללכת במהירות באופן מושלם.

הוא ממשיך לתרגל דברים שונים וכשהוא צריך להוריד אותם כדי שלא יתפס על ידי נייל, הוא מסוגל ללכת, לצעוד במהירות, אבל לא ממש לרוץ, הוא אפילו לימד את עצמו איך לקפוץ. הוא הצליח לבצע קפיצה אחת אך זה עדיין נחשב כהתקדמות.

זה רק יום שלישי אז יש לו זמן לשכלל את כישורי העקבים שלו. הפעם כשלואי מניח את הדברים שלו הוא מקפיד להסתיר אותם במקום שנייל בהחלט לא ימצא. הוא לא בהכרח נבוך, נייל כבר יודע שהוא יצטרך ללבוש דברים כמו עקבים, זה רק דבר חדש ואפילו לואי עצמו לא רגיל לזה, אז בינתיים הוא ישמור על זה כדבר אישי.

במהלך הימים הקרובים, בכל פעם שנייל הולך, לואי מתרגל ללכת בעקבים. ביום שישי אחר הצהריים הוא היה אומר שהוא די מצליח בזה. הוא יכול ללכת במהירות בצורה מושלמת, הוא מסוגל לקפוץ למעלה ולמטה, והכי חשוב הוא מסוגל לרקוד.

לואי חיפש באינטרנט איך לרקוד כמו חשפן והוא עשה כמיטב יכולתו לחקות אותו. הוא נפל קצת אבל זו לא אשמתו. קודם כל, אין לו את הסביבה הנכונה, כמו מוט או במה. שנית, הוא מעולם לא רקד לפני כן. הוא מעולם לא היה הרקדן הגרוע ביותר אי פעם אבל הוא מעולם לא התאמן על זה ואפילו לא חשב על זה. מעולם לא הייתה לו סיבה לכך, עד עכשיו.

לואי חשב אולי לשאול את נייל את דעתו אבל הוא החליט שזה לא רעיון טוב. נייל, כמובן, לא היה שופט אותו או משהו כזה אבל הוא פשוט לא יתייחס לזה ברצינות. אבל זה מובן שאם ניל היה מבקש מלואי להתאמן על חשפנות בשבילו הוא בהחלט לא היה יכול להתייחס לזה ברצינות.

באותו לילה, במקום לעשות את שאר החיבור שלו, לואי לומד איך להיות חשפן ככל יכולתו. יש לו קצת יותר ביטחון בעצמו עכשיו כי לפי רוב האתרים ומה שאמרו חשפנים אחרים, הוא לא צריך להיות מסוגל לעשות טריקים מטורפים. ריקוד וריקוד מוטות הם שתי דברים שונים מאוד.

כנראה, עם חשפנות, אתה רק צריך לדעת את היסודות. אתה רוקד סביב המוט יותר מאשר אתה מתנדנד סביבו. ריקוד על מוט עצמו הוא המקום בו אתה לומד את כל הטריקים המפוארים.

כשהוא נרדם באותו לילה הוא חלם על זה. כשאתה חושב על משהו הרבה אז לפעמים אתה חולם על זה. כאילו אם מישהו היה צופה בתוכנית טלוויזיה ארבע שעות רצופות לפני השינה, רוב הסיכויים שהם יחלמו על זה.

עם כמה שחשפנות הייתה במוחו של לואי, זה היה בלתי נמנע לגרום להם לצוץ בכמה מחלומותיו.

_____________

בשבת בבוקר לואי מתעורר בשש. הוא לא צריך להיות בשום מקום עד עשר בלילה אך הוא לא הצליח לישון בגלל שהוא לחוץ.

כשלואי היה צעיר יותר הוא היה אוהב תיאטרון. הוא אהב דרמה ולהיות בהצגות בית הספר. בכל פעם שהוא היה צריך להיבחן הוא תמיד היה כל כך עצבני ולחוץ ולא יכול לישון בלילה הקודם, הוא מרגיש ככה עכשיו. זה כל כך מטורף בעיניו. לא בעוד מיליון שנה לואי חשב שהוא יגיע לאודישן כדי להיות חשפן , אבל הנה הוא עושה בדיוק את זה.

בדיוק כמו בלילה הקודם, לואי חרד כל היום. למרבה המזל לא היו לו שיעורים אז הוא הצליח לעשות מה שהוא רוצה. בסביבות אחת עשרה הוא לא יכל לסבול יותר את העצבים והלחצים אז הוא היה צריך משהו שיסיח את דעתו ולכן החליט לצאת לטיול. הוא התכוון לרוץ אבל אז הוא יהיה עייף, והוא ממש לא יכול להיות עייף אחר כך.

כשהוא חוזר הוא משחק באקס בוקס וזה גם עוזר להסיח את דעתו. הוא מוצא דרכים שונות להסיר את דעתו מהלילה לאורך כל היום. כשהשעון מעורר שלו מתנגן בשעה תשע כדי להגיד לו להתחיל להתכונן ואז הוא מתחיל להיות ממש לחוץ ועצבני. הוא מכריח את עצמו לעבור את זה.

בהתחלה הוא מתקלח, ואז הוא יושב במגבת שלו במשך חמש עשרה דקות. כשהוא קם לבסוף הוא לוקח את בגד הגוף שהסתיר מנייל ומעצמו בעיקר במשך כל היום. הוא פשוט בוהה בו כמה דקות לפני שהוא לאט לאט לובש את זה.

הוא קנה תחתונים אדומים כדי ללבוש כך שהוא היה כלוא לגמרי. הם לא מפוארים במיוחד אבל הם נשיים כך שלא רואים אותם. אחרי שיש לו את שני הדברים האלה הוא חוזר למגירה שלו ומוציא את הגרביים האדומות, השקופות והגבוהות שהזמין.

בלי לחשוב על זה יותר מדי הוא שם אותם. הוא אפילו גילח את רגליו בגלל זה. כשהגרביים וחליפת הלבוש לואי עליו הוא ניגש אל המראה שלו. הוא מסתכל על עצמו, ובאמת מנסה להבין את המראה החדש שלו. זה בהחלט... שונה.

לואי לא שונא את זה, בכלל לא. הגוף שלו מתאים מאוד למראה הוא חושב. זה פשוט מוזר לראות את עצמו כל כך נשי בפעם הראשונה. לאחר שלקח לעצמו זמן מה וראה את עצמו מזוויות שונות, הוא מתחיל ממש לאהוב את איך שהוא נראה.

הוא אוהב את האופן שבו תחרה של חליפת הגוף מראה רק מספיק עור כדי להפוך אותו לחשוף אבל עדיין לא כל כך חשוף. הוא אוהב איך הרגליים שלו נראות חלקות כל כך מתחת לגרביים השקופים עם פס תחרה עבה בחלקו העליון. אבל החלק האהוב עליו ביותר הוא איך הצבע האדום נראה כל כך מפתה נגד עורו השזוף.

לואי מחליט שאין סיכוי שהוא עובר ככה בקמפוס ולכן הוא לובש מכנסיים וחולצת טריקו מעל הכל. במקום ללבוש את העקבים כרגע הוא שם את הוואנס שלו. הוא באמת אוהב את הסודיות של כל זה. הוא אוהב שאם מישהו היה מסתכל עליו הוא לעולם לא היה מנחש מה יש לו מתחת או למה הוא לובש אותו מלכתחילה. הכל מאוד מרגש ולואי מחליט שהוא באמת אוהב את זה. לואי אורז את הדברים בשקית ויוצא לקמפוס.

____________

מה אתן חושבות?

תצביעו ותגיבו❤️

Continue Reading

You'll Also Like

1.1M 27.2K 46
"מי אתה בכלל? יבן זונה!" פלטתי מפי, הטעות שלי. לא עברה שנייה והוטחתי לקיר. הוא הכין את אגרופיו,שפתיו האדימו,וורידו החלו להיבלט. הנה הוא הופך לחייה. ש...
32.3K 2.8K 46
//הפאנפיק גמור// 'הסתכלתי בעיניו הכחולות, כל פעם שאני מסתכל עליהם זה כאילו אני שוקע בהם, כאילו אני נופל בשבילו פעם אחר פעם' טריגרים: -הפרעות אכילה -א...
134K 1.8K 27
•תחת שליטה• 🔞 🦋 מבוא 🦋 ״את כל כך גורמת לי לחזור לילדות... הרבה מאוד זמן לא יצא לי לפגוש נשים בתולות כמוך." אמר ומוחץ לי השדיים השופעים שלי במו יד...
35.4K 1.9K 35
*ספר גמור!* יעל אשכנזי אני חושבת שלפי השם שלי אפשר להבין שאני מישראל, אני לא מאמינה באהבה, וכל מי שמאמין יכול להמשיך לחיות באשליה ולדחוף את האהבה שלו...