פרק 1

18 2 0
                                    

תשמעו את השיר כאילו החיים שלכם תלויים בזה

הכל. כואב.
האור, הרעש, הנשימות.
מה חשבתי לעצמי כששתיתי ככה אתמול כאילו אני עדיין בת 17.
תדמיינו רגע את המקום השמח שלכם, המקום שבשבילכם אומר הגשמת חלומות, כמו החדר חזרות של ברודוואי לשחקן, או החדר לוקרים של הnba לשחקן כדורסל, זה מה שהאולפנים בשבילי, החלום.
ואני כמו שמגיע לי, הולכת בחלום שלי עם האנגאובר רצחני.
אבל קארמה איז א ביץ וזה ידוע שכלבות מתות אחת על השנייה.

"היידן נכון?" מישהי מתוקתקת ויפיפייה ניגשה אליי וכל מה שיכולתי להתרכז בו זה כמה, העקבים שלה, רועשים.
"כן" חייכתי בכל כוחי אבל יצא לי רק עיקום פתטי של הפה
"היי אני ג'ס, אני העוזרת מפיק" היא חייכה אליי חיוך מתוק וסימנה לי שאבוא איתה "קודם כל רציתי להגיד לך, שהסיפור שלך? וואו, פשוט גאוני, את קורעת" תודה תודה אני יודעת "אנחנו ממש מצטערים שהודענו לך על זה ככה ברגע האחרון, המפיק התאהב בטקסטים שכתבת ורצה שזו תהיה ההפקה הבאה שמתוזמנת להתחיל היום, הוא ממש רוצה לפגוש אותך כבר"
"איזה כיף לשמוע שאהבת" מצאתי סוף סוף מילים לענות לה, ממתי מילים הן כ"כ ארוכות וקשות לאמירה וממתי הן דורשות כ"כ הרבה אוויר?
"סטיבן אמור להתפנות ממש עוד כמה דקות" היא אמרה ונעמדנו ממש מחוץ למשרד ענק ושקוף ויכולתי לראות בפנים את האדם המבוגר עם השיער הלבן והמשקפיים הטרנדיות שיושב ומדבר בטלפון ברצינות מלחיצה "בנתיים את יכולה לשבת לחכות לו פה, לין יכולה להכין לך קפה אם את רוצה" כן!!!!!
"רק אם זה לא טרחה" חייכתי בנחמדות וג'ס קראה ללין שהיא כנראה המזכירה של סטיבן המפיק וביקשה ממנה להכין לי קפה "חזק" הוספתי וחייכתי אליה בהוקרת תודה שהיא הרבה מעבר לרק קפה, זה הוקרת תודה של חסידות אומות עולם.

ג'קי מצא אותי אתמול במועדון, לפחות לפי מה שהוא הסביר לי היום בבוקר.
הוא ושון לקחו אותי ואת לילי הביתה.
בשש וחצי, רק 4 שעות אחרי, ג'קי העיר אותי עם מים קרים על הפרצוף, את זה נראה לי שהוא עשה בעיקר בשביל הנקמה הפרטית שלו, והתחיל לעדכן אותי בכל הפרטים של מה שקרה בלילה, בזמן ששון הכין לי ביצים שכביכול אמורות היו לעזור להאנגאובר.
מסתבר שג'ס העוזרת מפיק התקשרה לשון באחת עשרה וחצי אחרי שהלכנו ואמרה לו שלא מצליחים להשיג אותי מתשע וחצי בערב ושהם רוצים להתחיל את ההפקה לסדרה איתי כבר מחר על הבוקר.
אני תמיד רושמת את שון כאיש קשר שלי אז זה הגיוני שהתקשרו אליו. הוא אמר שג'ס הלחיצה אותו שזו הייתה החלטה קפריזית של המפיק שעלול להתחרט וחשוב מאוד שאגיע מחר לפגישה איתו.
כל הידיעה המוטרפת הזאת בזמן שכל מה שאני רוצה זה לבכות ולישון ואולי לשמוע קצת טיילור סוויפט אבל חלש.

זה ישמע מפגר אבל החלק הכי גרוע בכל הבוקר המאוד עמוס נפשית הזה היה הנסיעה עם שון לאולפנים.
אני לא יכולה להסביר לכם כמה אני אוהבת את הבן אדם הזה.
אני יודעת שזה נשמע לא אמין, כי אני לא רוצה אותו, אבל הלוואי ויכולתי לקווץ את הדבר המדהים הזה קטן קטן ולשים במגן של הטלפון כדי שתמיד יהיה איתי.
ולשבת איתו היום בבוקר בארוחה ובאוטו בשקט ולראות את המבט הכואב שלו כשהוא מסתכל עליי, זה שובר לי את הלב. זה שובר לי את הלב בצורה הכי נוראית שיש כי אני זאת ששוברת לו את הלב ואין לי שום דבר לעשות עם זה.
אני לא מסוגלת לעבור את זה איתו, לא איתו, זה שון! אני רוצה להתקשר אליו ושיצחיק אותי שהמפיק הרציני כנראה מופיע באיזה קליפ עם פאה מהאייטיז ברקע של הבקסטריז בויז ובגלל זה הוא כ"כ כועס,
ושישאל אותי אם לין הפקידה שווה.
"לילי את חיה?" שאלתי את לילי בשקט בטלפון
"בקושי אמאלה" היא לחשה חזרה בטלפון ונאנחה איזה 30 שניות ארוכות
"רע לי" לחשתי והרגשתי את הדמעות עולות לי בגרון
"שון?" היא שאלה חזרה בשקט והנהנתי שוכחת שהיא לא באמת רואה אותי
"זה לא הוגן לילי" אני לא באמת צריכה להסביר לה, היא יודעת שאני מתכוונת שזה לא הוגן שעוד מישהו יעזוב אותי, שזה לא הוגן שאני לא מסוגלת להתאהב בו בחזרה, שזה לא הוגן שהוא ידע את זה וזה לא עצר אותו
"אני יודעת, אבל הוא לא יעזוב היידן, זה שונה עם שון" זה לא, הוא לא ישנא אותי אני יודעת את זה, הוא פשוט כבר לא יהיה יותר שון בשבילי, לא אחרי השיחה הנוראית הזאת
"המפיק ממש מלחיץ ורציני" אמרתי נושמת עמוק, יש לי מספיק כאב ראש כדי לתת גם לבכי להכביד לי על הכלי דם במוח
"הוא בטח פשוט צריך סקס" אי אפשר לנהל איתה שיחה אחת רצינית "אני רצינית, תחשבי, אחרי הרווי וויינסטין בטח כל המפיקים כ"כ מפחדים להיות האנס הבא שהם לא עושים סקס בכלל ומקבלים סיפוק רק משוקולד, הוא שמן נכון? הוא בטוח שמן"
"האמת שלא כ"כ, הוא מהזקנים האלה שרואים שהוא היה חתיך לפני 30 שנה" שזה בד"כ לא סימן טוב, ככל שגבר קיבל יותר תגובות חיוביות מהסביבה הוא פחות מרגיש צורך לחלק אותן כלפי חוץ, מבטיחה לכם, זה חוק.
"טוב אל תחפרי, תביאי לו שוקולד והוא ירגע" היא אמרה וצחקתי
"אוהבת אותך אני אתקשר אלייך אחרי הפגישה איתו" אמרתי ושמעתי אותה מפהקת בצד השני
"כנל אני מחכה" היא אמרה וניתקה

Naabot mo na ang dulo ng mga na-publish na parte.

⏰ Huling update: May 12, 2022 ⏰

Idagdag ang kuwentong ito sa iyong Library para ma-notify tungkol sa mga bagong parte!

Tyler Durden ComplexTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon