FF34

1K 162 100
                                    

i'm back, baby boo

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

i'm back, baby boo.

"LEPASLAH !"

Sekali sahaja Yeonjun dapat merentap cengkaman Jungkook pada kolarnya. Dia tak sukakan pergaduhan seperti ini. Pergaduhan bukan jalan penyelesaian bagi sesuatu masalah.

Ia malah lebih mengeruhkan lagi.

" Kau-"

Sekali lagi Jungkook ingin menyerang, tapi sempat dipotong oleh satu suara.

" Siapa keluarga pesakit ?" Serentak mereka berpaling ke arah sumber suara. Jururawat wanita itu hanya mengukirkan senyuman.

" Dia suami pesakit" Laju sahaja Yeonjun bersuara dan itu cukup membuatkan jejaka di hadapannya tidak berpuas hati. Decitan halus kedengaran keluar dari bibir lelaki itu.

" Tuan boleh masuk untuk teman isteri tuan. Takde apa yang nak dirisaukan, dia hanya penat dan tak makan tepat pada waktunya. Jadi tuan boleh jaga-"

" Dah blah. Aku tak nak dengar lagi." Kini giliran Jungkook pula memotong. Lelaki itu menggulingkan biji mata tanda menyampah. Sempat dia menjeling Yeonjun sebelum kakinya melangkah masuk ke dalam bilik isterinya.

Memang lah dia ucap benci.

Tetapi, hati dia masih lagi tak dapat padam rasa cinta dan sayang itu.

Ego.

" Err, maaf Nurse ! Abang saya memang macam tu. Perangai dia mintak kena penampar. Iyelah, dia risau sangat kat isteri dia tu hm. Minta maaf sangat Nurse !" Tubuh ditundukkan beberapa kali.

Jungkook buat salah.

Yeonjun minta maaf.

Adilkah bagi seketul Choi Yeonjun ?

" It's okay. Saya tak ambik kisah. Saya pernah hadap yang lagi menyakitkan hati. Saya ada kerja lagi, saya minta diri dulu" Wanita bertubuh kecil itu menundukkan tubuh sebelum menyusul.

Yeonjun mengukirkan senyuman tipis.

Tak lama selepas itu, mulutnya terkumat kamit memaki Jeon Jungkook.

Al-khinzir punya Jongkok !

❁ ════ ❃• . •❃ ════ ❁

Lelaki itu masih sama.

Memandang wajah suci Rachel tanpa sebarang emosi. Tapi mata lelaki itu sayu. Keluhan dilepaskan. Bibirnya diketap apabila wajah wanita yang dicintainya itu membuatkan hatinya semakin sebak.

[SU] Special Friends | 16+ | 정국Where stories live. Discover now