פריינה

438 23 24
                                    

(פריינה=פרנק+ריינה)

הערת הכותבת: מגיעות לי זכויות מלאות על השיפ הזה. אף אחד עוד לא עשה אותו בארץ ונראהלי גם בעולם. 

מקום: מגורי הפריאטור, מחנה יופיטר

זמן: 05:30 יום שני 11\24

נ.מ: ריינה אווילה רמירז אריאנו, פריאטור מחנה יופיטר.

ריינה קמה בבוקר, היא פתחה חלונות והלכה להתקלח ולצחצח שיניים, היא יצאה מהמקלחת וסירקה את שיערה. אחר-כך היא אספה אותו בסוג של צמה רפויה מאוד מאחוריי גבה.היא פתחה את ארון הבגדים  ולבשה שיריון זהב וגלימת פריאטור סגולה. במשך 15 דקות היא התאמצה להצמיד כל מדליה ומדליה בהקפדה על שריון\גלימה שלה. 

היא יצאה מחדרה ל"סלון" של מגורי הפריאטורים וראתה שפרנק לא שם. מוזר. הוא אהב לדייק. היא שמעה כמה צעקות וקולות בכי בחוץ ואחרי 5 דקות פרנק נכנס צנח על אחת הספות בפרצוף מובס. הוא עדיין לבש פיג'מה. "מה קרה פרנק?" שאלה ריינה בזעזוע. 

"היי-הייזל הצ-צ-צטרפה לציי-לציידות" אמר פרנק ובקושי רב הצליח להסתיר את הדמעות. ריינה פתחה את אחד החלונות הענקיים. חבורה של בחורות בבגדים כסופים התרחקה מהם. היא זיהתה את שיערה המקורזל של הייזל. "אני לא יודעת מה לומר פרנק" אמרה ריינה. פרנק שכב כמו קרש על המיטה ובהה בתקרה.

אלפי מחשבות חרשו את ראשה של ריינה. היא הייתה מבולבלת. מאוד. ואז, היא החליטה מה לעשות. היא רכנה מעל פרנק ונישקה אותו. הוא היה המום בהתחלה אבל בסוף התמסר למעגן הרך של שפתיה של ריינה. אחרי כמה דקות - או אולי חצי שעה? הם התנתקו. "כמה זמן רצית לעשות את זה?" שאל פרנק. ריינה חשבה קצת ואמרה: "אולי מאז שהגעת ללגון, אני לא בטוחה."

פרנק התלבש והם החליטו לצאת לסיבוב הבוקר הרגיל, אבל הפעם בידיים משולבות ומדי פעם גם כמה נשיקות חפוזות. כל הלגיון היה מבולבל והשמועה התפשטה. אחרי יום עמוס הרפתקאות ריינה ופרנק ישבו בסלון ושתו יחד קצת שוקו חם. (פריאטור זאת עבודה קשה אז צריך משהו מרדים) וריינה לא הפסיקה לנשק את פרנק. "אני שמחה שהייזל הצטרפה לציידות." אמרה ריינה ונרדמה בחיקו של פרנק.

שיפים פרסי ג'קסוןМесто, где живут истории. Откройте их для себя