שיפ מספר 2: פיינבת'

464 26 13
                                    

(פיינבת'=פייפר+אנבת')

נ.מ. פייפר 

אני ואנבת' יוצאות כבר חודשיים. אתם שואליםאיך זה התחיל? אני אספר לכם.

*פלאשבאק ללפני חודשיים*

גיליתי שאני B בגיל 11. אבל לא סיפרתי לאף אחד. פחדתי שישנאו אותי, שיחשבו שאני מוזרה. אז לא סיפרתי לאף אחד, אפילו לאבא שלי. אבל כל שנה הייתי מתגנבת בתחפושת למצעד הגאווה, כדי לחצי שעה להרגיש נורמלית. בדיוק כמו כולם. אבל אף-פעם לא יכולתי להישאר יותר מדי. אחרי שג'ייסון מת, פתאום הסתכלתי על אנבת' אחרת.

גם השנה הסתננתי למצעד, אבל הפעם בניו-יורק. דיברתי עם  כמה אנשים, צעקתי סיסמאות, ואפילו קניתי מעיל עם הסמל הצבעוני על השרוול. ואז התנגשתי בילדה. היה לה שיער בלונדיני מסולסל ועור שזוף, היא לבשה ג'ינס תכלת וחולצה קצרה לבנה עם הכיתוב "love is love". היא נראתה לי מוכרת אבל ראיתי אותה מרחוק, והיא לבשה משקפי שמש.

התקרבתי אליה. "את יכולה להוריד בבקשה את המשקפיים?" היא לא הקשיבה. התקרבתי. טפחתי לה על הכתף: היא הסתובבה. "פייפר?" "אנבת'?" "מה את עושה כאן?" שאלנו ביחד "אני B" ענינו ביחד. ואז צחקנו. "לא ידעתי" אמרה אנבת, "ממתי?"

"גיל 11" אמרתי. "אני בגיל 12, שביקרתי עם פרסי באי של קירקה, התאהבתי באחת הבחורות." חיבקתי אותה. "היי, אין לך במה להתבייש" אמרתי וחיבקתי אותה. "תודה". היא אמרה. חזרנו לפנות ערב, אסל פרסי לא היה בשום מקום. "איפה פרסי?" אנבת' שאלה. "הלך להביא חניכים חדשים. עומס מפלצות בקווינס" ענה חניך אחד.

אנבת' ואני קפצנו לאחד הואנים של המחנה וטסנו. הגענו לקרב ראינו את פרסי שוכב. "פרסי! לא!" צרחה אנבת'. ויל סולאס הגי אחרי 5 דקות. "פרסי לא מת" הוא אמר, ואנבת' כבר סיימה לצרוח ובכתה בשקט. "אבל הוא בתרדמת ארוכה מאוד." הם לקחו את פרסי והבטיחו לעדכן את אנבת' כל 24 שעות. "הנבת', זה לא תחליף לפרסי אבל, אם הוא ימות, תסכימי לצאת איתי?" שאלתי את אנבת'. "הוא לא ימות, אבל אני מסכימה." אמרה אנבת'

*אחרי חודשיים*

המצב של פרסי משתפר מיום ליום. בקרוב, אולי יפסיקו להנשים אותו, אבל אני ואנבת' סוג של זוג לא-רשמי. אפילו העזתי לנשק אותה אתמול והיא לא כתשה אותי. אני לא רוצה להחליף את פרסי, אבל אני רוצה להנות מהזמן שנשאר לי עם אנבת'.

זה מספר איך הקשר התחיל, אז אולי

אני אוציא עוד פרק

תכתבו לי!

💕💕💕💕

שיפים פרסי ג'קסוןWhere stories live. Discover now