שיפ מס' 1: פרייצ'ל

592 23 51
                                    

(פריצ'ל=פרסי+רייצ'ל)

הם הלכו ברחוב. זוג נערים בגיל 17. לנער היה שיער שחור ועיניים ירוקות, הוא לבש סוודר של נבחרת השחייה המקומית וג'ינס. לערה היה שיער אדום מקורזל, עיניים ירוקות בהירות נוצצות, היא לבשה טי-שירט בצבע לבן ולבשה ג'ינס שקישקשו עליהם בעט.

פרסי חיבק את המותניים של רייצ'ל והיא השעינה את הראש שלה על הכתף שלו. "רוצה גלידה עליי?" שאל פרסי. "כן, ברור" אמרה ריצ'ל. הם הלכו לדוכן גלידה ברחוב וקנו שני גביעים: גלידת וניל-אוראו לרייצ'ל ודלידת אוכמנית לפרסי.

הם ליקקו את הגלידה שלהם, פיטפטו, צחקו, והתנשקו. "אני שמח שוויתרת על רוח האורקל בשבילי" אמר פרסי. "זה המעט שיכולתי לעשות למענך" היא אמרה בחיוך. רייצ'ל עצרה ליד מאפייה ולקחה שקית ניייר חומה. "מה זה רייצ'?" שאל פרסי. "הפתעה" אמרה רייצ'ל. הם הלכו ליד הסנטרל-פארק והתיישבו על אחד הספסלים. רייצ'ל הוציאה חתיכה קטנה של לחמנייה וזרקה לדשא. מהר מאוד יונים התחילו לאכול את הלחמניה, ורייצ'ל זרקה להן עוד.

היא הוציאה מהר מחברת ציור וציירה את היונים במהירות מרשימה. "היי, ואותי את לא מציירת?" שאל פרסי בעלבון. "חכה חכה." אמרה רייצ'ל ואחרי 5 דקות הראתה לפרסי את הציור. זה היה העתק מדויק של היונים אבל ביניהם גם עמדו זוג נערים עם שקית ניייר חומה והאכילו אותן. 

"אני אוהב אותך" אמר פרסי. "אני יודעת." אמרה רייצ'ל והתכרבלה בחיקו של פרסי. "ואני אותך".

אוקיי, אולם אתם שונאים אותי כי הפרדתי את פרסבת' אבל הם זוג ממש מתוק.

אני נותנת להם שלוש כוכבים.

תכתבו לי בתגובות כמה אתם נותנים להם.

⭐⭐⭐

ביי בנתיים!

שיפים פרסי ג'קסוןWhere stories live. Discover now