פרק 21 - עיניים ערניות

2.1K 147 364
                                    

,Do you ever sit

?In silence all alone

?Drowned out by your thoughts

Tryna get a grip, but just keep on spiralling down

Voices getting loud

Feeling something now

Only you know way too well

Sad, Bebe Rexha -



"נו, היא הסכימה?" שאל רון את הארי כשהוא ראה אותו מתקרב.

הארי התיישב ליד השולחן של חבריו באנחה. "לא. היא אמרה שאנחנו כבר מתקרבים לסיום העבודה על הספרים ובשלב הזה אין טעם לצרף עוד אנשים לצוות הלבלרים."

"אני לא מבינה למה חשבתם שהיא תסכים," אמרה הרמיוני במורת רוח. "זאת המפקדת; שניכם אמרתם שהיא מתעבת אתכם."

"את הארי," תיקן רון ברטינה. "אותי עדיין לא ברור אם היא שונאת באופן אישי כמוהו או שזה רק בגלל האסוציאציה אליו."

"היא דווקא לא הייתה כל כך כועסת הפעם," הרהר הארי. מנסן הייתה קרירה כלפיו כרגיל, כן, אבל נראה שהיא הייתה קרה כלפי כולם, וכשהוא בא אליה בבקשה שלו היא אפילו לא העיפה בו מבט מקפיא-עצמות אחד. למעשה, היא לא הסתכלה עליו כלל. "אני חושב שהיא הייתה עסוקה מידי עם הספרים מכדי לזכור להיות עצבנית עליי. והיא הסבירה לי למה אי אפשר לצרף את לונה; זה יותר טוב מלהגיד סתם לא."

"עוד שאלה טובה: למה דווקא לונה?" רטנה הרמיוני.

"כי היא בטח מבינה ב..." הארי העיף מבט בדף האחרון שהם סיכמו, "דביבוני עננים, מה שזה לא יהיה, יותר מאיתנו. היא בטח תבין בכל מה שהולך כאן יותר מאיתנו. הכותב הזה הזכיר יותר יצורים שחשבתי שהם אגדות מאשר יצורים שאני יודע שקיימים."

"חוץ מזה, חשבתי שאת והיא הגעתן להבנה," הוסיף רון, מרים אליה את מבטו בגבה מורמת.

הרמיוני הסמיקה. "הגענו! זה פשוט ש..."

"ש...?"

הרמיוני הזעיפה את מבטה ופנתה בחזרה לדפים שלפניה, גבה זקוף בגאווה נוקשה. "אני פשוט חושבת שאנחנו מסוגלים לפתור את זה לבד."

"ברצינות?" קרא רון בייאוש. "הרמיוני, אנחנו טסים על עיוור כאן. שום דבר שגילינו עד עכשיו לא עזר לנו אפילו קצת. הצלחנו לעצור את כל החצויים שתקפו עד עכשיו, אבל זה תמיד מאוחר מידי. הבנו שפרסי כנראה נסחט על ידי ניקודאמוס, וזה לא משנה שום דבר. פתרנו סוף סוף את הצופן של הספרים המזוגזגים, והם מלאים כמעט לגמרי רק בניסויים מטופשים שהכותב עשה בשעות הפנאי הכל-כך רבות שלו. אין לנו מושג מה הולך לקרות, אפילו שאשכרה קיבלנו נבואה שאומרת בדיוק את זה. אנחנו לבד ואנחנו מפסידים. אנחנו צריכים כל עזרה שאנחנו יכולים לקבל, כאן."

העיניים הן ראי הנפשWhere stories live. Discover now