Jerat Percintaan

3K 13 2
                                    

Jam sudah pun menunjukkkan pukul 6.45 petang. Kakitangan yang lain di tingkat 19 semuanya telah pulang kecuali An dan Hana. Di tingkat 18 hanya tinggal Hani adik kembar Hana sahaja yang masih bekerja.An dan Hana bekerja di dalam jabatan operasi kewangan manakala Hani di dalam jabatan operasi pelaburan. Hari itu An terpaksa balik lewat sebab masih banyak kerja yang mesti disiapkan segera dan dia meminta Hana, staffnya membantu.

Setelah agak lama bertungkus lumus, An dan Hana berehat seketika. Dalam berbual itu masing-masing berceritakan tentang suami dan istei masing – masing. An telah berkahwin begitu juga Hana, cuma Hana sahaja yang belum mempunyai anak.

Dalam berbual itu An sempat menjeling Hana yang memakai kebaya ketat dan bertudung itu yang mana tudungnya disingkap ke atas menyerlahkan keputihan leher dan bahagian atas dadanya itu. Tertelan air liur An dibuatnya apatah lagi dada Hana begitu tegak menonjol dan cukup baik letaknya dan tidak jatuh.

Manakala kebaya ketatnya itu jelas menampakkan bentuk tubuh Hana yang beru mencecah usia 21 tahun dan baru setahun berkahwin itu. Tiba-tiba Hana menunduk ke bawah untuk mengambil pennya yang terjatuh dan serentak dengan itu mata An terbeliak meyaksikan pangkal payudara Hana yang terserlah disebalik celahan kebaya tersebut sewaktu dia menunduk.

Zakar An mula menegak dan membesar di sebalik seluarnya itu. Dalam kepalanya terlintas bahawa dia mesti mendapatkan Hana pada hari itu juga. An memberikan beberapa helai kertas catatannya dan meminta Hana menaipnya di komputer.

Sewaktu Hana menaip perlahan-lahan An berdiri di sisi Hana sambil menjeling ke arah badan Hana yang seksi itu. Setelah agak lama menaip , An tiba-tiba menjatuhkan pennya ke atas peha Hana dan cuba mengambilnya kembali. Hana cuba membantu dan menyebabkan tangan mereka bersentuhan.

Hana cuba menarik tanggannya tetapi An pula memegang erat tangannya. Hana cuba berkata sesuatu kepada An tetapi belum sempat begitu An telah melekapkan bibirnya ke bibir Hana. Hana yang terkejut cuba menolak tetapi agak sukar.

Setelah agak lama juga An melepaskan ciumannya. Hana terkejut lalu berkata "An, apa you buat ni, Hana kan staff you". An tak menjawab sebaliknya terus memeluk Hana dan mencium leher Hana, Hana yang mulanya cuba meronta tetapi setelah An sekali lagi mengucup bibirnya terus memeluk An dengan erat dan membalas setiap perbuatan An.

Menyedari akan kerelaan Hana , An mula menjalarkan jarinya ke belakang Hana dan mengusap-usap di situ sambil lidanya dan lidah Hana bertautan dan menjalar sesama sendiri. Perlahan-lahan An mengangkat Hana dan dibaringkannya di atas sofa di bilik tersebut.

Hana yang masih tergamam hanya menurut sahaja tanpa bantahan. Perlahan – lahan An menanggalkan tudung yang dipakai Hana .

"Oh…my goodness, u are so beautiful Hana, I Always dream about u before." Mereka berkucupan lagi manakala tangan An mengusap payudara Hana dari luar kebayanya.

Payudara Hana mula mengeras akibat daripada usapan tangan An dan putingnya menegak di sebalik kebaya dan colinya. Mulut Hana ternganga luas akibat tindakan usapan dan ciuman An di lehernya dan di pangkal dadanya .

An memberhentikan semua tindakannya dan mula membuka satu persatu butang kebaya Hana yang mula tak keruan dan hanya dengusan nikmat yang keluar dari mulutnya. . Coli nya pula ditanggalkan menyerlahkan dadanya yang bidang dengan payudaranya yang kenyal dan cukup indah bentuknya membulat kental dengan putingya yang masih merah bersinar dan badanya yang putih melepak itu membuatkan An tidak sabar lalu terus menjilat badan Hana dari pusat terus ke payudaranya.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 21, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Jerat PercintaanWhere stories live. Discover now