10 Hotel Berhantu Dengan Kisah Menakutkan dari seluruh Dunia (7)

31 3 0
                                    


Hotel President, Hong Kong

Ramai yang percaya kisah kisah menyeramkan yang berlaku di hotel ini berasal dari sejarah hitam pembunuhan yang pernah berlaku di situ suatu ketika dahulu. Pada tahun 1997 seorang lelaki yang membunh dua orang pelacur selepas tidur bersama sama, dia kemudian memotong mayat pelacur2 tersebut, membuang serpihan daging ke dalam mangkuk tandas.

Bayangkan ada pengunjung yang berkongsi pengalaman mereka menetap di sana terhidu bau minyak wangi walaupun dia tidak memiliki minyak wangi, barang barang digerakkan secara tiba tiba, ada juga yang menceritakan akan ada susuk tubuh seorang lelaki ...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Bayangkan ada pengunjung yang berkongsi pengalaman mereka menetap di sana terhidu bau minyak wangi walaupun dia tidak memiliki minyak wangi, barang barang digerakkan secara tiba tiba, ada juga yang menceritakan akan ada susuk tubuh seorang lelaki tua misteri yang masuk ke dalam bilik mereka dan hilang begitu sahaja.

F̳A̳K̳T̳A̳ S̳E̳R̳A̳M̳ D̳I̳ S̳E̳L̳U̳R̳U̳H̳ D̳U̳N̳I̳A̳Where stories live. Discover now