במה אני מציירת

275 23 3
                                    

וואו! 120 צפיות

אז בגלל שאני מבאסת בכך שיש פרק אבל אין ציור אני העשה לכם משהו אחר.

אזהרה: אני לא הולכת להוציא לכם את העיניים עם העפרונות המקצועיים שלי והעט הדיגיטלי שלי (כי אין לי) אני לא כזו, אני וילדים בני שש באותה רמה.

אז... קבלו במחיאות כפיים את מצעד במה אני מציירת! 

1. לפני שאני מתחילה כל ציור,לא משנה איזה, אני קודם עושה סקיצה עם עפרון. זכור לי רק ציור אחד בתקופה האחרונה שלא עשיתי מתחתיו סקיצה, והוא יצא זוועה. אני עושה את זה עם עפרון חודים 0.9, אבל סתם בגלל שאני אוהבת אותו כי החודים שלו עבים ולא נשברים (בניגוד ל0.5 המעצבןןןןןןןןן!).

2. אם זה רישום, אז אני עוברת לעיפרון חודים 0.7 (כן, אני משתמשת רק בעפרונות חודים) שהוא הרבה יותר חזק, והחודים שלו שחורים ולא אפורים. ואני עוברת על כל הקווים, ואז מצלילה עם ה0.9

3. עם זה ציור צבעוני, אז יש לי בשבילו חבילה של עפרונות צבעוניים, די גדולה (36) אבל הבעיה היא שהיא ממש לא שוויונית. יש חמישה גוונים של חום אבל רק שניים של ירוק. ששה גוונים של כחול אבל רק שני גוונים של סגול! אתם לא יודעים איך אני סובלת מהמחסור בסגול! סגול זה הצבע האהוב עלי! זה יותר קשה לי ממה שזה נשמע. וגם, אין גוונים מחברים, כמו סגול לילך, טורקיז, חום אדמדם ואפור כהה. (האפור ממש כהה, אז להצללות אני פשו משתמשת בעיפרון רגיל)

4. עם זה מנגה, או סתם ציור שאני רוצה לעבור עליו בעט שחור ואז לצבוע (או לא לצבוע) אז יש לי בשביל זה עט שחור של 0.4, כדורי. וגם עט שחור של 0.4 אבל ספוגי, כך שגם עם הם באותו העובי כעיקרון אז הספוגי יוצא יותר עבה. וגם טוש שחור דק. ואז כזה אם אני רוצה לעשות אזורים חשוכים בציור שלי, כמו במנגה כזה, אז אני משתמשת בטוש.

5. לא יוצא לי להשתמש הרבה בצבעי מים, כי אני לא ממש אוהבת צבעים רטובים, וגם אני שונאת להשתמש במכחול וכל זה... בקיצור, אני לא אוהבת צבעי מים, או אקריליק או כל צבע רטוב אחר.

ספר הציור שלי👩‍🎨Kde žijí příběhy. Začni objevovat