FF01

4.9K 437 480
                                    

Hi, baby gurl

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Hi, baby gurl.

aik, sapa sikit dah gelabah ?

|!¤*'~''~'*¤!|

" Jungkook, kenapa kau balik? bukan kata nak sama sama dengan darling kau ke?" Wanita itu menyoal. Mata hazelnya merenung jungkook dengan riak wajah musykil.

Jejaka itu hanya melepaskan tawa kecil.

Terhibur dengan sikap rachel yang kelihatan lucu baginya.

" Dia busy. Sebab tu aku balik, layan kau. Aku tahu kau rindu aku.. ," Pipi Rachel dicubit geram sehingga wanita itu mengaduh sakit. Wajah cemberut ditayangkan.

Pleaselah Jungkook!

" Siapa layan siapa sekarang ni? Malas aku dengan kau. Dah! Aku nak tidur, penat"

" Alololo sayang, maaflah.. Tak mahu masam masam okey ?"

" Kepala kaulah Jeon," Terus comforter ditarik sehingga menutupi seluruh tubuh. Sebenarnya dia sakit hati. Sampai bila dia akan terus berterusan begini?

Melayani hanya kerana dia cinta. Namun, memudaratkan diri sendiri. Lelaki itu sendiri sudah mempunyai buah hati. Kerap juga dia terfikir, apa reaksi buah hatinya jika tahu semua benda ini? Jungkook is a walking red flag.

|!¤*'~''~'*¤!|

Pil ubat dikeluarkan dari botolnya. segelas cawan air diambil. tangannya memasukkan pil itu ke dalam mulut sebelum air kosong diteguk rakus.

pil anti-mengandung.

mudah, dia hanya perlu makan benda ini berterusan tanpa risau jika ada risiko mengandung. secara tiba tiba, pinggangnya terasa dirangkul dari belakang.

rachel tersenyum senget.

jungkook merehatkan dagunya pada bahu wanita itu. nafasnya dapat dirasakan pada leher rachel. sesungguhnya wanita muda itu tidak selesa.

" kalau kau tak makan pil tu. agaknya dah cukup sepuluh anak kita" ketawa kecil jungkook memenuhi ruang telinga rachel. wanita itu hanya ikut ketawa.

sedangkan, dia sendiri pernah memasang niat untuk kandungkan anak jungkook. tapi niat itu dikuburkan. mana mungkin jungkook suka ! jungkook sendiri ada buah hati.

" cukuplah berangan je. lepas ni, kita masing masing akan ikut haluan diri sendiri. kau kahwin dengan lelaki kau, aku kahwin dengan perempuan aku."

[SU] Special Friends | 16+ | 정국Where stories live. Discover now