❥15

390 71 35
                                    

"I look at you and see the rest of my life in front of my eyes

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"I look at you and see the rest of my life in front of my eyes."
❤︎
No one pov

Peluru yang ditembak oleh Carla terkena pada badan Han Jisung . Dia kemudiannya rebah di atas lantai . Carla yang melihat itu tergelak besar . Tiada sifat kasihan yang dipamerkan .

" HAN JISUNG ! "

Seunghee yang terikat di kerusi itu bergelut untuk dilepaskan . Mana tidaknya , tengok pakwe kau sendiri kena tembak . Dia menangis di atas kerusi itu .

" CISS TERSASAR . TAPI TAKPE , SENANG SIKIT KERJA AKU . GET READY FOR YOUR TURN , KIM SEUNGHEE ? "

Pistol ditangan Carla dihalakan pada Seunghee . Seunghee menggeleng dan menangis meminta simpati . Tetapi , Carla tidak termakan dengan wajah simpati itu . Baginya , kawannya itu patut mati .

" JANGAN BERGERAK ! KAMI POLIS ! "

Carla yang sedang mengacukan pistol itu memandang ke arah polis . Disitu ada Seungmin sedang berdiri membelakangi polis .

" HAHAHA KAU INGAT AKU TAKUT KE HA ? KAU DATANG DEKAT , AKU TEMBAK DIA ! "

Carla tersenyum sinis ke arah polis-polis ganteng itu . Cewah .

" LETAKKAN SENJATA SEBELUM KAMI TEMBAK "

" ARGHH MAMPUS LA KORANG ! "

Carla menekan picu pistol itu . Tetapi malang , tidak sempat dia tembak , dia telah ditembak oleh pihak polis . Uish seram bunyinya .

Seunghee yang terikat itu kini dilepaskan . Dia melihat gerangan yang membuka ikatan dia . Yeonjun ? Macam mana dia boleh tahu dimana Seunghee berada ?

Well , Yeonjun kan user iphone tegar . Jangan lupa yang Yeonjun pun kawan Carla jugak . Jadi , dia detect la location kat phone Carla . Iyedok ?

Seungmin yang bercadang untuk call polis . Yelah , risau adik sendiri kena culik .

Seunghee yang sudah terlepas itu berlari ke arah Han Jisung . Darah yang berlumuran di baju Han Jisung memeritkan tekaknya .

" HAN JISUNG ! JANGAN TINGGALKAN SAYA ! SAYA SAYANG AWAK ! PLEASE DON'T LEAVE ME ! "

Seunghee meriba Jisung yang sudah nazak itu . Aduh jahat nau bunyinya .

" Seunghee sa-sayang , ma-maafkan saya , se-sebab tak lin-dungi awak , saya tak meng-aaku diri saya Han Jisung . Ma-maafkan sa-ya nae ? "

Alter Ego ; han Where stories live. Discover now