OH MY SENIOR!

340 8 1
                                    

Kita nak pomot story kita boleh?? 👉👈

Tumpang lalu..


Aleeya Reena merupakan anak kepada Dato dan ayahnya yang mendirikan sekolah elit iaitu Prince High School telah dibualkan di mulut murid sekolah itu

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Aleeya Reena merupakan anak kepada Dato dan ayahnya yang mendirikan sekolah elit iaitu Prince High School telah dibualkan di mulut murid sekolah itu. Bukan kerana kecantikkan  namun,dipanggil tiang elektrik lagi!

Kenapa? Kerana  ayahnya lah dia dapat dimasukkan ke dalam sekolah elit itu. Lebih tak masuk akal lagi,dia dapat masuk ke kelas sains dengan begitu mudah,walhal keptutusan PT3 nya langsung tidak memberansangkan!

Mempunyai pujaan hati dalam diam atau lebih tepat lagi mempunyai 'crush' ialah perkara biasa antara kalangan muris sekolah. Malah sebab crush Reena lah,dia hadir ke sekolah tiap-tiap hari.

Al-Aiman Firdaus,merupakan Crush Reena daripada tingkatan 2 lagi! Aiman setahun tua daripada Reena dan itu menyukarkan Reena untuk sesi 'stalk'nya.

Panas telinga ayah Reena mendengar gosip dan makcik-makcik cleaner membawang tentang anaknya,dia mencadangkan membuat satu masa setiap hari khamis untuk program Mentor Mentee.

Antara pelajar tingkatan 5 mengajar pelajar tingkatan 4 yang memerlukan tunjuk ajar.

Gila ke crush kau yang kau puja hari-hari tu ajar kau setiap hari khamis? Gila kan!

Dari hari ke hari,hubungan mereka semakin erat dan membuatkan perasaan Reena berkembang.

"maaf,abang ajar kau sebab nak kau pandai. Takde special apa-apa. Abang pergi dulu" -Aiman.

Berkecainya perasaan Reena pada waktu itu dan semenjak itu, dia langsung tidak semuka dengan Aiman yang membuatkan Aiman sendiri rindu akan Menteenya.


ε==(づ′▽')づ

classmate crushUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum