לב שחור

624 46 41
                                    

"מצאתם משהו?" התקשר הוסוק אל נאמגון בזמן שנסע לביתו של גונגקוק בפעם השלישית היום, לצידו יושב גימין שמנסה לאתר את המיקום של גונגקוק לפי הסנאפצ'אט.

"לא, התקשרנו לכל קרובי המשפחה של טאהיונג שאנחנו מכירים, כולם אמרו שהכל בסדר איתו ושהם דיברו איתו לפניי כמה שעות" אמר נאמגון ביאוש וגם לצידו ישב גין בזמן ששניהם נסעו ליד השכונה בה טאה גר, מחפשים אחריהם.

"טוב תתקשר ליונגי או צאן, אולי הם מצאו משהו" אמר הוסוק באנחה, מנתק את הטלפון ומגביר את מהירות המנוע.

-

נקודת מבט גונגקוק:

'ד-דאדי.." מלמלתי שהסתכלתי על טאה, רואה אותו שקוע במחשב בעבודה שלו, גורם לי להאנח ברצון לטיפת תשומת לב. "מה יש בייבי?" שאל בבלבול, מוריד את עיניו לשנייה אליי וישר מחזיר אל מסך המחשב.

"אני הולך לחדר" אמרתי בעצבים, קם מרגליו ויוצא מחדרו, בא לעלות במדרגות אל חדרי שלפתע שמעתי צעקות מהמטבח, מסובב את גופי חזרה לאחור ומתקדם אל המטבח.

"כן אדוני, אני מבין שהייתם אמורים להיפגש היום עם מר קים אבל הוא נורא עסוק היום--" ראיתי את סהקו מדבר בטלפון ונראה מדוכדך ועייף, רואים שהוא עובד קשה בשביל טאה.
הוא אדם מבוגר, לא עד כדי כך, גיל ה40 או טיפה יותר. אבל אני חושב שלגילו מגיע לו מנוחה של לפחות כמה ימים.

שמעתי צעקות מהקו השני וסהקו הרחיק את הטלפון מאוזנו בשל הצעקות הרועמות, "אדוני, בבקשה תירגע, אני מבטיח לפצות אותך בשמו של מר קים" אמר סהקו שהחזיר את הטלפון לאוזנו, נאנח.

לקחתי את רגליי, מסתובב אל המדרגות ועולה אל חדרי, מסתכל בטלפון ומשתעמם, שולח הודעה לגימין. 'היי גימיני, משעמם לי, בוא נדבר'

אחריי פחות משנייה הוא ענה. לקח לו זמן להקליד, חשבתי הוא כותב מגילה אך במקום זה נשלחה לי הודעה בת כמה מילים בודדות, 'קוקיי! למה לא באת לבית ספר היום?!'

נאנחתי, מה אני אמור להגיד לו? אסור לי לספר על מה שקרה עם טאה, הוא יהרוג אותי.
'אתמול שתיתי יותר מדי ובבוקר קמתי מאוחר עם כאב ראש אז טאה החליט שלא נלך'

נאנחתי בעצב, אני שונא לשקר לגימיני. הוא הכי קרוב אליי מכל החבורה, אני מספר לו תמיד הכל וקשה לי לשקר לו ככה. תמיד כל דבר שקורה לי ומציק לי הוא הראשון שאני רץ אליו. אני מרגיש רע..

'אתה רוצה שאבוא עכשיו? נגמר בית ספר והוסוק משעמם אותי'

כתב וגרם לי לגחך, הוא והוסוק זה הזוג המושלם. הם מתנהגים כמו זוג נשוי, רבים על דברים שטותיים כל כך אבל ברגע שאחד מהם נפגע או שמישהו אחר מקלל אחד מהם, הם שוכחים הכל ומגנים על השני. הם מתנהגים כמו החברים הכי טובים אבל כזוג, אני לא יודע להסביר, אבל בא לי זוגיות כמו שלהם.

Du hast das Ende der veröffentlichten Teile erreicht.

⏰ Letzte Aktualisierung: Apr 15, 2020 ⏰

Füge diese Geschichte zu deiner Bibliothek hinzu, um über neue Kapitel informiert zu werden!

Double Life|| TaekookWo Geschichten leben. Entdecke jetzt