11

154 13 3
                                    


נ.מ טאהיונג

הטלפון צלצל וצלצל אבל אף אחד לא ענה ״נו כבר יונגי תענה!!״ צעקתי על הטלפון כמו משוגע אבל רק שמעתי ביפ ולא משהו אחר... למה זה קורה למה הוא לא עונה אני לא מבין מה יש לו!!!

נ.מ יונגי

שוב ושוב צלצל וכבר נמאס לי לשמוע את זה, אז עניתי ״מה אתה רוצה?!״ ״יונגי!״ ״מה?!״ ״אני צריך טובה ממך״ ״מה אתה רוצה טאהיונג״ ״יש לי ידיד ששמו הוסוק ואני צריך ממך עזרה שתבדוק איפה הוא...״ ״אין לי כוח לכל הידידים שלך!״ ״בבקשה יונגי אני חיי-״ ניתקתי לו, לא היה לי כוח לשמוע את הדיבורים של הידיד המפגר שלו, אני רק חושב על הזר הזה, אני ממש רוצה לדעת למה הוא מפוחד..

נ.מ טאהיונג

״נו באמת יונגי!!״ צעקתי באמצע החדר וג׳ונגקוק הסתכל עליי ולא הבין מה קרה ״מה קרה?״ ״יונגי פשוט ניתק לי״ ״אפשר בבקשה שאני ינסה?״ ״למה?״ ״תן לי בבקשה״ נאנחתי והנהנתי, נתתי לו את הטלפון שלי והוא חייג בחזרה ליונגי

נ.מ יונגי

שוב!
שוב הטלפון צילצל ואין לי כוח אלייו אז עניתי שוב ״מה טאהיונג?!״ ״ז-זה לג טאהיונג זה ג׳ונגקוק חבר שלו...״ ממתי לטאהיונג יש חבר? שאלתי את עצמי ״אממ אוקיי? מה אתה רוצה?!״ ״בבקשה תעזור לי ולטאהיונג, ידיד שלנו הוסוק יש לו סיבוכים עם ההורים״ ״מה זאת אומרת? ולמה אני צריך לעזור? שהתמודד לבד, מה אני אמא שלו?!״ ״בבקשה... אבא שלו עושה לו דברים ואני מפחד עלייו, אני ממש צריך עזרה, בבקשה״ שמעתי את ג׳ונגקוק כל כך מתחנן, ״אוקיי... איפה הוא גר?״ ״ברחוב ****״ ״מה?!״ הייתי בשוק זה אותו בחור שהסעתי ״פאק!״ צעקתי בטלפון וניתקתי ונסעתי הכי מהר שאני יכול, מה כבר קורה להוסוק בבית?

נ.מ ג׳ונגקוק

למה היא ניתק ולמה הוא אמר פאק?!




































תודה שקראתם וסליחה שלא שלחתי בזמן שאמרתי אני ממש עמוסה❤️❤️❤️❤️
מקווה שאהבתם

<לפעמים קורה משהו שלא מצפים לו> Where stories live. Discover now