פרק שני

49 1 1
                                    

באותו ערב אני הייתי מאושר עד הגג! לצאת-לדייט-עם-טוף!!!!!! אני לא מאמין!! הבחורה היחידה שלא רוצה להיות איתי כי אני נסיך!!!
באותו ערב אבי הזמין את משפחתה של טופ לארוחת ערב וסיור בארמון בפעם השנייה, רק שהפעם שמחתי מהעובדה שהם יבואו.
החלטתי להתלבש יפה היום למרות שטופ עיוורת..משום מה בגדים יפים מוסיפים לי קצת ביטחון עצמי...⁦🤷‍♀️⁩.
הסתכלתי על עצמי במראה ואמרתי לדמות שמולי "אתה יכול לעשות את זה!" "יכול לעשות מה?" שמעתי קול מאחורי והסתובבתי בבהלה, טופ.
היא חייכה חיוך ממזרי ובירכה לשלום, אף פעם לא ידעתי איך זה לחבב מישהי אבל עכשיו, עכשיו אני יודע טוב מאוד! אכלנו בשקט את ארוחת הערב ולאחר מכן אבי עשה להוריה של טופ סיור ואני עשיתי לטופ סיור .
הלכנו שנינו במסדרונות הארמון וטופ אמרה שעם הייתה יכולה לראות היא הייתה אומרת שהארמון גדול למדי ואני רק צחקתי.
לא הפסקנו לדבר ולצחוק עד שטופ ביקשה שנצא משטח הארמון ואני קפאתי. להמרות את פיו של אבי? הרי אסור לי לצאת... אבל מה עם רק הפעם?? אתה לא יכול!
החלטתי לצאת, לא כל יום אתה זוכה לצאת מהארמון-כלא שלך עם הבחורה שאתה מחבב.
"איך את רוצה שנצא מכאן? יש כאן חומה ענקית.."
"אל תדאג אני אטפל בזה כבר.." היא מילמלה ופתאום שמתי לב שאני נמצא באוויר על סלע אדמה ליד טופ, אני עף!!! ואז קלטתי שוב פעם- טוף כשפית אדמה!! היא תוכל ללמד אותי!! "היי טוף..?" "כן?" "את חושבת ש..." "ש?" "את חושבת שתוכלי ללמד אותי כשפות אדמה?????" אמרתי נואש והיא גיחחה "בטח, פעם הבאה שניפגש.."
חייכתי חיוך קטן .
טוף הלכה ואני שכבתי במיטטתי לביקור הבא עוד חודש.
****
-כעבור חודש (שטופ נחטפה על ידי האוואטר)-

כאשר הגיעה הפגישה הבאה שלנו ראיתי רק את הוריה של טופ נכנסים מודאגים לארמון וטופ... קפאתי. טופ לא הייתה שם. רצתי אליהם "איפה טופ?????" הם ענו לי באותו טון דואג "אנחנו לא יודעים...האוואטר..הוא...חטף אותה." רתחתי מזעם על האוואטר, מי הוא חושב שהוא כשהוא חוטף אנשים?! הוריה של טופ הזילו כמה דמעות ואמרו "אל תדאג שלחנו אנשים שיחפשו אותה אבל זה לא מספיק.." הם מלמלו.
רצתי לעבר אבי "אבא אתה חייב לתת לי ללכת לחפש אותה!!" התעקשתי "בשום אופן לא. יש מספיק אנשים שמחפשים אותה, לא צריך גם אותך." הייתי בשוק "אתה רציני איתי?!" הוא הנהן ואני רתחתי עוד יותר.
רצתי בכעס לחדר שלי והתחלתי לארוז מזוודה קטנה על כל הציוד שאני צריך, לפני שיצאתי השארתי לאבי פתק שמסביר את העלמותי ויצאתי לדרכי.

-אני יודעת שהוא די קצר אבל ננסה לעשות את ההבא ארוך יותר😂⁦🤷‍♀️⁩💕-
(בתמונה זה קאי)

You And Me Against The World-Tokka💚💙Where stories live. Discover now