1

41 3 4
                                    

Yena(Ev kadını,Hamile)
Jonny(Yena'nın eşi,Doktor)
Saldıran(Kötü kabile okuyun anlıyacaksınız.)

Yena hakkında bir kadın
vardı.Bebek koleksiyonu vardır fakat bi bebek eksiktir.Her ne yapsada bulamamıştır o bebeği.Bir gün kadının eşi kadına bir süpriz olarak o bebeği alır.Evet bu o bebektir kadın kocasına kocaman bir öpücük kondurup bebeği diğerlerinin yanına koyar.(Başlıyor..!)Kadın dikiş dikiyor eşi  gazete okuyordu.O sırada sıkılan yena biraz Televizyonu açmak ister.Ve Televizyonda kötü bir kabileden bahsederler.(Yena hamile)Eşi hemen kalkar ve sen böyle şeyler izleme hayatım.İkinizide olumsuz etkiler dedi ve Televizyonu kapattı.(Gece)

Yerel Saat; 3:50

Yan komşudan gelen çığlık sesleri ile irkilirler.Camdan bakarlar yan eve doğru.Bıçaklı bir insan gölgesi vardı.Eşi hemen yardıma gider.Hamile kadın kapıda bekliyor.

Yerel saat; 4:30

Aşkımm neredesin(yena diyor.)Eşi bağırır yenaa yenaa hemen ambulansı ara(Ev telefonu İle).Birlikte mutfağa doğru koşarlar.Tekk tek değiller yena dışarı çıkma.yena balkonu kitler jonny Tam kapıyı kitlemek için koşduğu sırada Bir itekler ve Jonny yanağına küçük bir bıçak darbesi alır.Yena Yumruk sallamıştır ama nafile.(İki kişi saldıranlar)Yenanın çok aradığı o bebeğe doğru koşar kadın.Annabelle Annabelle diye sayıklayan kadının gözleri kızarır ve siyaha döner kadın yere düşer vee gözünden akan bir damla kan annabelle'nin Üstüne damlar...

Kadının Ruhu artık anna bellededir..!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 25, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Annabelle 1 Where stories live. Discover now