אוטאיורי

493 18 16
                                    

זמן: אחרי הגראנד פריי בהכנות למופע הראווה של יוריו
יורי התאמן כל היום על המופע, אבל משהו היה חסר.
כמובן שהוא עשה את זה מושלם (איך לא הוא יורי המדהים מכולם) אבל בכל זאת זה היה לא מושלם. וזה ממש עצבן אותו. ״ארגג״ הוא החליק סביב המגרש במהירות וניסה לחשוב מה יהיה הפיתרון ו- ״מה אתה עושה?״ הוא שמע קול ונעצר. זה היה אוטאבק ״זה לא עניינך״ אמר בקול קר וקצת מתנשא. פחות מלכל שאר האנשים אבל מספיק בשביל להרתיע את אוטאבק ״מה קרה?״ הוא לא נרתע. למה? ״אמרתי שזה לא עניי-״ אני מסתובב אליו ומנסה לתת לו מכה, אבל הוא תופס את היד שלי ״ך״ אני משלים את המילה בשקט ״מה קרה?״ הוא שואל בשקט עדיין לא משחרר את ידי. ובלית ברירה אני ממלמל ״ההחלקה שלי לא מושלמת״ ״מה?!״ הוא אומר מופתע ״זה בלתי אפשרי! זה כאילו, אתה, כל מה שאתה עושה מושלם״ הוא אומר נחרצות ואני... מסמיק? שיט. אוטאבק מחייך חיוך קטן ואני מחליט להתעלם ״ברור. זה אני. אבל משהו חסר בהחלקה. זה לא מושלם וזה משגע אותי פשוט״ אני אומר בעצבים ״בקצב הזה המופע של החזיר וויקטור יהיה יותר טוב״ אמר יורי בעצבים ״לא״ אמר אוטאבק בנחרצות ״אנחנו לא נתן לזה לקרות״ ״הא?״ אני שואל מופתע ״אני אעזור לך״ הוא אומר ״או-אוקיי״ אני אומר מבולבל ואוטאבק מושך אותי מהקרח

אוטאבק לא האמין שיורי הסכים שהוא יעזור לו.
אחרי הכל יורי דיי שנא את כולם, ולמרות שהוא תמיד היה נחמד אליו אוטאבק עדיין חשב שהוא לא ממש ספר אותו. אז מסתבר שלא. וזה ממש שימח את אוטאבק כי הוא היה מאוהב ביורי שנים.
״אז תראה״ אני אומר ליורי שמתיישב בינתיים על אחד הספסלים ״אולי מה שחסר לך זה עוד מישהו, שלא ייקח חלק גדול במופע אבל יהיה משמעותית מורגש״ אני מציע ״כמוך?״ הוא שואל ובוחן אותי בעיניו כן! ״אה... אני לא בטוח שאני מתאים...״ ״אתה מתאים״ קובע יורי ״אבל מה תעשה?״ אני ממש מסמיק, אני בטוח. אני רואה שהוא רואה את זה ומחניק חיוך ואני גם מחניק חיוך ו- ״אני לא יודע. צריך לחשוב על זה״ אני אומר בהיסוס והוא מהנהן ״תחשוב על זה עד מחר״ אומר יורי וחוזר לקרח.
״אה... אתה תצטרך טרמפ חזרה?״ אני שואל, הוא מנופף בידו חזרה ״אני אסתדר! תחשוב על משהו״ ״אוקיי״ אני עונה והולך להוריד את הנעלי החלקה.
אחרי שאני מחליף נעליים ועולה על האופנוע אני מתחיל לחשוב על המופע, ופשוט לא מצליח... אז אני מתחיל לחשוב על נושא החשיבה החביב עליי, יורי. הוא בן כמעט 16 וכבר אלוף העולם בהחלקה על הקרח. וכזה אגריסיבי ואלים ומדהים ו- יש לי רעיון!

יורי הסתובב בחוסר מנוח על הקרח בעודו מחכה לאוטאבק.
כשיורי מסתובב שוב לכיוון הדלת הוא רואה את אוטאבק ״חשבתי על משהו״ הוא אומר ״כן?״ אני שואל מלא תקווה ״בוא״ הוא מתיישב עח הספסל ומחווה על המקום לידו. אני יורד בזריזות מהקרח ומתיישב לידו ״נו?״ אני שואל קצר רוח ואז הוא מתחיל להסביר ״אז המופע שלך הוא לא כזה עדין והוא יחסית, נו, כמוך- אלים כזה״ אני מהנהן ״אז חשבתי שאני אוכל לעמוד בצד ולקחת לך את הכפפות באופן מגניב כזה ואז בסוף להעמיד פנים שאני יורה בך או משהו... שאני לא אעשה הרבה רק... להיות מורגש״ הוא אומר ״הבנתי. בוא נתאמן״ אני אומר לו וקם ״אני רק אחליף נעליים ואבוא״ הוא אומר ואני עולה על הקרח. הרעיון שלו טוב, ותואם את האופי שלי... אני מקווה שזה יצליח.
לא.
זה חייב להצליח.
הרי אני מעורב בזה.

-אחרי חודש של אימונים-
היום המופע! אחרי כל האימונים עם אוטאבק- שהלכו מצוין והמופע מדהים, התאמת התלבושות וכל זה- זה היום! ״שלום יוריו״ הוא שמע את קולו המעצבן של ויקטור מאחוריו. הוא הסתובב בעצבים ״מה אתה והחזיר רוצים?״ אני אומר בעצבים. החזיר המעצבן, אפילו במופע שלי הוא נראה מתנשא ומעצבן, כשויקטור חצי חובק אותו ״באנו לראות את המופע שלך יוריו״ אומר החזיר ״המופע המדהים שלי, והוא גם הרבה יותר טוב משלכם ו-״ ״וגם באנו להזמין אותך לחתונה שלנו!״ הוא אומר בשמחה ״מה?!?!?״ אני צורח והוא דוחף לי את המעטפה ליד ״באתם להופעה שלי בשביל להזמין אותי לחתונה?!?״ אני צועק ״לא רק...״ אומר החזיר בשקט אבל אני כבר עצבני ממש ״אתם-״ אני מתחיל לצעוק ואז אני מרגיש יד מונחת על כתפי ״יורי״ אוטאבק אומר בשקט ״תרגע״ ״אל תגיד לי להר-״ אוטאבק תופס ביד שלי וגורר אותי משם לחדר ההלבשה ״אתה תהרוס לעצמך את האיפור״ הוא אומר לי ״ואת המופע. תרגע״ ״אני לא יכול!״ אני צועק ״הם כל-כך מעצבנים אותי!״׳ אוטאבק מצמיד אותי לקיר. אני מניח שהייתי מסמיק אם לא הייתי כל-כך עצבני ״תרגע״ הוא אומר בשקט ״אני-״ הוא מנשק אותי
האאאאא
אני לא יכול להגיד שאני לא מחכה לזה הרבה זמן, כי זה שקר. יש לי קראש עליו קצת אולי הרבה? אני מנשק אותו בחזרה בתשוקה, ואז הוא מתנתק ״אתה רגוע עכשיו?״ הוא שואל ״אני חושב...״ אני עונה ״יופי. כי אנחנו צריכים לעלות״ אני מהנהן ואנחנו יוצאים מחדר ההלבשה ועולים על הקרח. ההתרגשות נובעת ממני, והמופע מתחיל

אוטאבק חשב שהמופע היה מדהים, יורי היה פשוט מושלם.
״זה היה מדהים יורי!״ אמרתי וחיבקתי אותי ״תודה״ הוא אומר ״תוכל לשחרר אותי?״ ״כן״ אני אומר ומשחרר אותו. אני ממש רוצה לנשק אותו אבל לא יודע אם זה הזמן המתאים ״רוצה נצא לסיבוב?״ אני שואל ״בטח״ אומר יורי ״רק תן לי להוריד את האיפור ולהחליף בגדים ״כן כדאי״ אני אומר והולך לעשות את אותו הדבר בעצמי.
אחרי שסיימנו, אנחנו עולים על האופנוע שלי. ״לאן נסע?״ הוא שואל ״יש לי רעיון״ אני אומר ולא מרחיב. אנחנו נוסעים בשתיקה כשיורי מחבק אותי כדיי לא ליפול. זה נחמד. כשאנחנו מגיעים אני עוצר את האופנוע ועוזר ליורי לרדת. ״איפה אנח- וואו״ הוא אומר כשהוא רואה את המקום. אנחנו על גשר והשקיעה משתקפת במים ״זה לא מהמקומות הקיטשיים האלו שזוגות הולכים אליהם?״ הוא שואל אותי ומסתכל עליי ״כן״ אני אומר ומנשק אותו.

⛸⛸⛸⛸⛸⛸⛸⛸⛸⛸⛸⛸⛸

סוף סוף סיימתי! מה אתן חושבות? הדמויות מספיק טובות?
מצטערת על העיקוב אבח אני משקיעה באלו מלא כי זה האוטיפי שלי אז זה חייב להיות הכי קרוב למושלם. עכשיו אני עובדת על בילדיפ (שלא היה ברשימה אבל נה) אז כן.
אוהבת אתכן פוג׳ושי יקרות~
The queen of the castle

My favorite ships💖 וואנשוטים על שיפיםWhere stories live. Discover now