"کاملیای خاکستری"

265 57 130
                                    

"شکلات؟... نه نه خوب نیست ! شایدم ساعت اونم نه اصلا لباس اره اره لباس گوچی با کلی گل کاملیا صورتی اره اره این خوبه!."

چند ساعتی میشه که فکر میکنم. به من به خودت به ما به اینکه امروز چه هدیه ای بهت بدم تا دوباره اون لبخند زیبارو روی لبهات ببینم .

بدون معطلی به سمت لپ تاب میرم تا تمام وسایلی که میخوام رو سفارش بدم تا با پست فوری به اینجا برسن من از هر انتظاری به جز انتظار دیدن تو خستم عزیزکم.

تند تند قدم برمیدارم تا زودتر به اتاق مشترکمون برسم اما انگار این عادت قدیمی هیچ وقت از من جدا نمیشه پاهام مثل همیشه به هم میپیچه و محکم به زمین میخورم حس میکنم صدای خندت توی خونه میپیچه . انگار باز بهم میخندی و از دست و پا چلفتی بودنم شکایت میکنی و میگی که من یکروز بالاخره دست و پام رو میشکنم.

تلاشی برای بلند شدن نمیکنم دلم خواب میخواد ازونایی که چندروز طول میکشه یک روز ،دوروز، اصلا یک سال یا چند سال شایدم از بیداری خسته شدم اینکه هر بار بیدار میشم و تورو پیش خودم نمیبینم.

چشمام به ترک های گوشه دیوار میوفته با لبخند حسرت آمیز لمسشون میکنم یاد روز هایی میوفتم که با اشتیاق شروع به چیدن این خونه کردی نگاه کوتاهی به گل های گوشه پنجره کافیه که بفهمم انگار اونها هم نبودنت رو حس کردن .پژمرده و خاکستری شدن مثل این خونه مثل این هوا ،مثل من ،مثل من ،مثل من...

با کرختی از جام بلند میشم و حرکت میکنم دیگه خبری از شور و شوق سابق نیست هنوز به اتاق نرسیدم که تلفن خاک خورده گوشه خونه شروع به زنگ خوردن میکنه این روزها اشخاص زیادی نیستن که بهم تلفن کنن بعد از تو تنهایی بهترین انتخاب من بود .

با دیدن شماره ناخوداگاه لبخند ارومی روی لبهام نقش میبنده میدونم اگه تلفن رو بردارم تا چند دقیقه تنها چیزی که باید بشنوم صدای جیغ جیغ ها و فحش هاشه ولی تنها چیزی که یادآور تو و روز های قشنگمه اونه .

"لاک پشت های کوچکی که تازه به دنیا آمده اند را دیده ای؟
بی اختیار به سمت دریا میروند
این گونه دوستت دارم!بی اختیار..."

_________________________________________خب اینم پایان این قسمت امیدوارم دوسش داشته باشید میدونم خیلی دیر شد و بابتش واقعا متاسفم گومنه سای*-*
خب عکس بالا هم عکس کاملیای صورتیه .
کاملیای صورتی معناش ارزوی کسیو داشتنه برای همین من این گل رو انتخاب کردم و اهنگم میدونم کسی گوش نمیده ولی این اهنگ قشنگیه و خودم عاشق ارامشش هستم
So far away _martin garrix
قشنگه اگه تونستید گوش بدید
کلی قلب ابی نرگس:)💙

fly with me (L.S)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant