פרק 11

713 33 2
                                    

״בא לי להרוג את המורה הזה!״ קולה של סול חלחל אל תוך אוזני ,כהרגלה כועסת על המורה למטמתיקה ששוב פעם עשה לה את המוות.
כמו חתול ועכבר, הוא לא אוהב אותה והיא לא אוהבת אותו .

״אני אומרת לך יום יבוא ואני אדקור אותו עם סכין שאני אביא מהבית, יש לי כבר את התוכנית איך לעשות את זה״ הרוע היה נראה בפנייה וגרם לצחוקי לצאת מפי.

אהבתי את מצבי הרוח המשתנים של סול, זה היה גורם למצבי רוח שלי להיות חיובים יותר, זה היה מצחיק אותי עד כדי כך שלא יכלתי לנשום לפעמים.

״תתכונני את השותפה לפשע שלי, אני לא עושה את זה לבד״ היא הכריזה בקול ״מה שתגידי, איתך זה רק דיבורים״ שלחתי לה את החיוך שלי ,שאחרי מה שקרה איתה הוא לא יכל לרדת.

״אבל אם כן אז בבקשה ממך תביאי את הכפפות זה מה שחסר לי שיתפסו אותי על תביעות אצבע״ סול המשיכה בדבריה כאילו לא הערתי לה עכשיו שהיא בכלל לא הולכת לעשות את זה .אבל זרמתי.

השיעור אנגלית הגיע , המורה התחילה את השיעורים בדיבריה הרגילים שהיו כמובן באנגלית והשמיעה את המבטה הבריטי הבולט שיש לה.

כמו בכל שיעור אני וסול ישבנו בשולחן האחרון בפינה הימנית, מסתכלות אל עבר כל הכיתה המשעממת והפטתית שלנו ומגולגלות עניים.
כמו תמיד יש את הילד המפריע שלא יכול לסתום את הפה וחייב להוציא משהו מטומטם מהפה שלו. או שיתחיל לצעוק בקולי קולות על דברים מפגרים אחרים.

אף פעם לא אהבתי את הכיתה שלי ,כמוני ככה סול, תמיד חשבנו שהיא יותר מידי ילדותית, לא מוכנה עוד לחיים האמיתיים ,הם חושבים שהם חיים בסרט נטפליקס להתחשב שאנחנו כבר י׳ב.

״תלמידים תקשיבו אליי!" המורה קרא לכל התלמידים לאחר העבודת כיתה שנתנה בחוברת ״אוקי, אז אני חשבתי על משהו, תגידו לי מה אתם חושבים" קולה היה נרגש וגאה ברעיון ,כל התלמידים היו קשובים ,הם לא היו רגילים למשהו שונה מהרגיל ועוד באנגלית.
״כמו שאתם יודעים זאת השנה האחרונה שלכם בבית ספר, אתם הופכים מתלמידים שתלויים בבית ספר לאנשים עצמאים, אתם יוצאים מכאן עם יותר ידע, יותר ניסיון, אני חשבתי על הרעיון שבסוף שנה נוכל לראות מה שהשיניים שעברתם, נעשה בסרטון שיוכל להישאר לכם לשנים, מה אתם חושבים?״ המבטים של כולם היו המומים, ואני יותר לשבתי שזה הולך להיות מגניב, לצפות בעוד כמה שנים בדברים שעשיתי עכשיו...להזכר הזכרונות טובים.

אך לפני שבכלל יכלתי לומר את דעתי בעיניין סול כבר פתחה את פיה ״המורה, מה זה קשור לאנגלית? העיקר שאנחנו מבינים אנגלית לא?״ קולה הפעם לא היה עצבני כמו בשיעורי מתמטיקה אלה יותר רגוע שככה המורה תוכל להתנהג אליה בצורה רגוע.

״אוקי, תני לי להסביר....שיעורי אנגלית זה נחמד והכל אבל הרמה שלכם כבר מאוד גבוה ואני בטוחה שלא יזיק לכם קצת להנות מהשנה האחרונה שלכם בבית הספר ותמיד נחמד לצאת עם מזכרת שנשאר לכל החיים״
סול גלגלה את עיניה ולא ענתה לדברי המורה, היא הסתכלה שכולם יהיו בשקט והמשיכה את דבריה ״חשבתי על זה שמצלם רגעים, חוויות,  צחוקים, כל דבר טוב שקורא לכם בכיתה הזאת...דברים שתרצו להזכר בהם שתהיו יותר מבוגרים ותרצו להזכר בשנים שעברו״

Sister Of - אחות שלWhere stories live. Discover now