פרק 10

784 35 0
                                    

נקודת מבט אדל:

לאחר שעות של פריקה, בכי וצחוק הגיע הזמן שלי ללכת הביתה.

השעה הייתה מאוחרת ומחר הלימודים שלי מתחילים מוקדם, לא פחדתי מהידיעה שהורי ישימו לב שהלכתי כי ידעתי שזה לא יקרה כל כך מהר אלא אם כן אבידור ישים לב וגם זה רוב הסיכויים שלא יקרה בקרוב.

קמתי ממקומי בספסל והסתכלתי אל איביאור ״תודה רבה על ההקשבה, אתה באמת אוזן קשבת, אני מצטערת אם העמסתי עליך את הבעיות שלי״ התנצלתי על הפתיחות שלי, כמו שהייתי עושה תמיד ״את לא צריכה, לא משנה מה את יכולה לבוא חברים לנחמה לא?״ הוא חייך חיוך לבן ומבריק, החיוך שלו היה מהפנט, חיוך שכל בחורה הייתה יכולה לשלם הון בשביל שהוא יחייך לה אותו.

״רגע ,את הולכת לבד ברגל?״ הוא שאל וקם ממקומו גם הוא ״כן, ככה גם באתי״ הסברתי את עצמי לפניו ״בואי ,אני אקח אותך גם ככה את על הדרך, אני לא נותן לך ללכת בשעה כזאת לבד ברגל״ גופו השרירי היה קרוב אל שלי וקצת מאיים וכמובן שלא יכלתי להתנגד.

הנסיעה הרגישה מביכה במקצת, היא הייתה שקטה ולא כללה דיבור או שום קול אחר בתוכה.

הגענו אל ביתי, הוא עצר את המכונית שהייתה נראת יקרה להפליא ,הסתכלנו אחד על השנייה ,החיוך הופיע על פניי ״תודה לך״ נישקתי את לחיו שהייתה קרה במקצת, הייתי יכולה להרגיש שפניי נהיו אדומות, יצאתי מהמכונית אל כיוון המבנה שהיה בסוף העיר, אהבתי את המיקום שלו, השקט היה פה כדבר קבוע.

לאחר שנכנסתי אל חדרי, הסתכלתי דרך החלון, הוא עדיין היה שם, הוא היא שם לכמה דקות ארוכות, עד שנתן גז ונסע.

חייכתי אל עצמי ,ביטני השתוללה מרוב פרפרים, הרגשות עוד שנייה יכלו כבר להתפוצץ מגופי.
אך עצרתי את עצמי בשביל להסביר שאין סיכוי שזה יהיה יותר ממה שזה עכשיו. זה אביאור, הוא שחקן כדורגל, הוא חבר נחמה, לא יותר מזה.

אסור לי לשכוח את זה! אסור לי להיפתח יותר מידי.

נקודת מבט משולבת:

בזמן שאודל הייתה במאבק נגד הרגשות הלא מוסברים שלה, אביאור היה בחיפוש אחריהם.

הוא היה מבולבל יותר ויותר כל עוד ניסה לחפש את ההסבר המתאים למה שקרה מוקדם יותר במכוניתו, מה הייתה הנשיקה הלא צפויה הזאת? הוא לא התלהב ממנה כמובן, מיליון בנות היו מנשקות אותו ,זאת סתם נשיקה הוא חשב לעצמו.

הוא יודע שלא הוא ולא היא רוצים להיכנס למשהו, לא הוא עם המחויבות המשובשת שלו ולא היא עם הדברים שקוראים עם האקס/חבר שלה.

הדרך אל ביתו הייתה שקטה כמו בדרך כלל, היא הייתה כוללת רק את קול הנשימות השקטות שלו.

Sister Of - אחות שלDonde viven las historias. Descúbrelo ahora