5

256 34 3
                                    


נקודת מבט צ'אנגבין

השעה עכשיו 14:00 וסיימנו 20 שאלות. זה גרם לי להכיר את פליקס היטב, אבל הוא הסתיר דברים על המידע בנוגע למשפחתו. אבל אני מבין. צ'אן יצא לעבודה מוקדם בבוקר, אז רק אני פליקס וג'ונגין נשארנו . אני לא יודע למה אבל אני נהייה לחוץ וחם לי כשאני קרוב לפליקס. אני לא יכול לחבב אותו! אמרתי לעצמי לא להתאהב שזה שבר אותך בפעם האחרונה...


פלאשבאק

צ'אנגבין הלך עם חברתו, מינמי, הם נכנסו לבית קפה. מינמי בחרה שולחן לשניים, בשבילה ובשביל צ'אנגבין, הם הזמינו משקאות, אמריקנו, השניים הלכו עד שמינמי נעצרה ואמרה "קדימה צ'אנגבין! אני צריכה להראות לך משהו." הוא הלך עם חברתו.

הם הלכו ברחובות סיאול. מינמי הובילה מחזיקה בידו של צ'אנגבין. היא זימזמה את השיר "את\ה" של הלהקה גוט סבן. גם בזמן שזימזמה את השיר צ'אנגבין היה עסוק במחשבותיו. "צ'אנגבין!" הוא הרגיש מכת אגרוך על כתפו "אנחנו כאן" היא צעקה בלחישה. הם פסעו במעלה המדרון על מדרגות אבץ.

מימיני רכנה קדימה ונישקה את צ'אנגבין קלות על שפתיו, נשיקה יבשה של ניקור שפתים, "ביי צ'אנגבין" היא לחשה והלכה. הוא ראה בחור אחר מרים את מימיני ומנשק אותה. הוא סיים עם זה. הוא הבטיח לעצמו לא לאהוב או לסמוך על אף אחד אחר לעולם.

-סוף פלאשבאק-


נקודת מבט פליקס

שמתי לב שצ'אנגבין חולם בהקיץ, שוב היום. "זו הפעם העשירית" התלוננתי לג'ונגין שעדיין היה כאן לידי. הוא הנהן בהסכמה לפני שהוסיף "הוא אף פעם לא חולם בהקיץ כל כך הרבה פעמים". מלמלתי תגובה ויצאתי לחדרי.

ישבתי על מיטתי והקשבתי לכמה שירים, בטלפון של ג'ונגין. שאלתי אותו להיוםעדשיצטרך ללכת .ג'ונגין הופיע בכניסה לחדר "היי, אני יכול את הטלפון שלי בחזרה?אני צריך ללכת" אני מהנהן ומחזיר לו את הטלפון. כמה דקות אחר כך אני שומע אתהדלת הקדמית נפתחת ונסגרת. בטח זה היה ג'ונגין, חשבתי, שכבתי במיטתי, נסחף לאט לאטלשינה.

°תודה° צ'אנגליקס [✔]Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt