קטארי חסר החרב - 9

34 1 0
                                    


אחד מגלגלי העגלה עלה על אבן שטלטלה אותה, קיללתי בקול רם את הנהיגה של ווגנר כשהטלטלות פגעו בגופי החבול.

"סתום את הפה שלך או שאני משאיר אותך מאחור." הוא צעק אלי בחזרה.

סתמתי את הפה שלי, ידעתי שהוא לא ישאיר אותי מאחור אחרי שהוא טיפל בי שבועיים שלמים אבל לא רציתי להרגיז אותו יותר מידי, זה לא הגיע לו.

היינו בדרכנו לעיר בשם יוטו שבה היה לווגנר דוד, מקום שאני אוכל לנוח בו ולהבריא בשקט.

למרות הדעה הראשונית שלי, כן נפגעתי ברגליים. העצם ברגל השמאלית שלי נסדקה ולא יכולתי ללכת או לרכב על סוס, בנוסף על כך הצלעות בצדי השמאלי היו מרוסקות והיד שלי עדיין שבורה ומקובעת. ולכן ישבתי באחורי העגלה עם הציוד שלנו בזמן שווגנר נהג את הסוסים.

עדיין לא ידעתי מה אני אעשה בהמשך, במהלך השנים האחרונות רק התאמנתי כדי שאוכל לנקום את קטג'ק אבל עכשיו כשידעתי שאני לא מסוגל לעשות את זה הייתי חסר מטרה.

התמונה של הזאבה הסגולה עם הכובע והמונקול עלתה לראשי, ניערתי אותה במהירות. זה כנראה החלום הכי מפגר שהיה לי אי פעם, שהביורנתת תביך את עצמה בלחבוש כובע? ולדבר איתי? נושא ברכת הנחש?

המחשבה על ברכת הנחש הזכירה לי את ליטיה, אני שאלתי אותה על הברכה לילה אחד. אני ידעתי שאני נושא אותה אבל לא ידעתי מה היא מסמלת, למה היא חשובה או איך קיבלתי אותה.

היא פשוט הביטה בי במבט הקר שלה.

"ברכת הנחש היא אחת מברכותיו של המלאך נראל האוהב, המלאך הרביעי, היחידים שיכולים להעניק אותה הם יחידים שמקורבים לנראל. הברכה היא הברכה השלישית של נראל והיא מסמנת את הנושא אותה כאדם שחשוב לאלה המקורבים לנראל. רק שלושה מהמאגיט מסוגלים להעניק אותה, הכוהן הראשון ל המאגיט ושני הבנים שלו. אתה כנראה פגשת במישהו שמוסגל לתת את הברכה, ועדיין אני מופתעת שהעניקו לך אותה."

"למה?" הזעפתי את פני אליה, היא גרמה לזה להישמע כאילו הייתי לא ראוי לברכה.

"אפשר להעניק את הברכה רק פעם אחת במהלך החיים שלך שלא כמו שאר הברכות של נראל, כדוגמא הכוהן הראשון שלנו העניק את הברכה לבת הזוג שלו ואותו דבר עשה בנו הבכור. הברכה קושרת את המעניק ואת המוענק בקשר מיוחד, בדרך כלל מדובר בקשר של אהבה."

הסמקתי "אז איזה כוהן זקן אהב אותי והחליט להעניק לי את הברכה?"

"אני בספק"

"למה?"

"צריך לחתום את הברכה."

"מזאת אומרת?"

היא שלחה בי מבט בוחן ארוך וקר "הברכה נחתמת ב... מגע אינטימי...."

הסמקתי שוב "אהה..... אז כנראה שלא..... כוהן זקן...."

קטארי חסר החרבKde žijí příběhy. Začni objevovat