- 2 -

125 14 6
                                    

נ.מ טאהיונג:
עברו  10 שנים עברתי לסאול כמו שתמיד רציתי כאשר הייתי קטן תמיד חשבתי שבבואסן אני לא היתקדם כמו שאני עכשיו, בדרך שרציתי להיות. אני לומד בקולג', כאן הכרתי את ג'ימין.
ג'ימין הוא החבר הכי טוב שלי והוא השותף שלי בחדרי המאונות.

''יו מה ניש'' הדלק נפתחה על ידי נאמג'ון ''מה קורה אנשים'' אמר יונגי ''הגענו'' אמר הוסוק ''יש אוכל'' אמר ג'ין והרים שקיות שמהם נדף ריח של אוכל, ''יאייי'' אמרתי מתלהב ומכתי כפיים כמו ילד קטן ''ולא נשכח את זה'' אמר יונגי והרים שקיות של הלכוהול, ''למה כל כך הרבה'' שאלתי ''אל תדאג אנחנו לא נישתה את כל זה'' אמר נאמג'ון בעודם שמים הכל על השולחן בחדר.

רוצים לדעת מה קורה ואיך אנחנו מכירים, אז ככה:
אנחנו עכשיו בחדר שלי ושל ג'ימין וחיכינו לשאר החברים שיבואו.
ואיך הכרנו זה קצת טיפשי אבל... שמעו:
לנמג'ון יש חברה ביחד עם יונגי והם מנהלים אותה החברה היא לאנשים שרוצים קריירה(לא איידול) שקשורה למוסיקה ושם אני וג'ימין מיתלמדים.
שם גם הכרנו את יונגי ונאמג'ון, ליד החברה הגדול יש בית קפה קטן שאותו מנהל ג'ין, אני וג'ימין תמיד היינו הולכים אליה אחרי השיעורים שלנו בחברה של נאמג'ון ויונגי, את הוסוק הכרנו גם בחברה וגם מבית הקפה של ג'ין שהוא עובד שם, ובחברה של נאמג'ון ויונגי, הוסוק הוא מורה להיפהופ.
וכך אני ג'ימין, נאמג'ון, הוסוק ויונגי הכרנו וממש התחברנו ואז כולנו הכרנו את ג'ין מהמיסעדה שעליה תמיד היינו הולכים אחרי הלימודים בחברה וכך כולנו הפכנו לחבורה.

הזכרתי כבר שנאמג'ון וג'ין בני זוג כן,כן כולנו גייז חוץ מיונגי שהוא סטרייט והוסוק ביסקסואל.

התחלנו לסדר את האוכל על שולחן הקטן בחדר.

והתחלנו לאכול ולישתות.

-----------------------------------------------------------

סליחה שזה קצר

His revenge/ TaekookWhere stories live. Discover now