פרק 30

1.6K 120 118
                                    

שבוע עבר מאז התקרית עם טאהיונג השיכור. ג׳ונגקוק הלך לעבודה אז טאהיונג נשאר בבית עם ג׳ימין הוסוק ויונגי, ג׳ין עדיין בירח דבש, הוא ונאמג׳ון אמורים לחזור היום.
אחרי שהכין לו קפה טאהיונג רצה לדבר עם הוסוק על משהו, אז הוא נכנס לחדר שלו בלי לדפוק כי מה זה נימוסים בכלל.
״הובי!״ הוא צעק ואז ראה את ג׳ימין יושב על המיטה שלו ובוהה בקיר. ״א-אה סליחה חשבתי שזה החדר של הוסוק״ טאהיונג אמר בלי לתת זמן לג׳ימין להגיב, הוא סגר את הדלת ובא לחפש את החדר של הוסוק, עד שהוא הבין שהוא לא טעה בחדר. הוא פתח את הדלת שוב וג׳ימין הפעם היה עם הפנים אליו. ״למה אתה בחדר של הוסוק?״ הוא שאל וג׳ימין צחקק, ״יונגי עדיין ישן ולא רציתי להעיר אותו״ הוא אמר וטאהיונג הנהן, ״אז איפה הובי?״ הוא שאל וג׳ימין עשה הבעה של ׳לא יודע׳ ״למה קרה משהו?״ ג׳ימין שאל וטאהיונג לא יכל להגיד שהסיטואציה לא מביכה, הוא וג׳ימין השלימו אבל הם לא חזרו להיות כמו פעם, עדיין לא, ועוד הבעיה שהוא רצה לדבר עליה עם הוסוק הייתה ג׳ונגקוק.
״אמ, רציתי לדבר איתו על משהו אבל לא משנה״ הוא אמר וכמעט יצא מהחדר אבל ג׳ימין קטע אותו

״אתה תמיד יכול לדבר איתי אתה יודע״ הוא אמר וטפח פעמיים על המקום לידו, קורא לטאהיונג להתיישב לצידו, ״א-אני חושב שאני אחכה להוסוק״ הוא גמגם ״טאה, בבקשה? אני מנסה שנהיה כמו פעם וזה לא יעבוד אם לא תזרום״ הוא אמר וטאהיונג הרגיש מעט רע כי הוא צדק, ״אתה צודק.. אבל זה על ג׳ונגקוק אתה בטוח שתרגיש בנוח?״ ג׳ימין הנהן, ״הוא הבן זוג שלך עכשיו לא שלי, ואני מאושר עם יונגי, אתה תמיד יכול לדבר איתי על כל דבר, גם עליו.״ טאהיונג חייך וסגר את הדלת, הוא התיישב לצד ג׳ימין והשניים ישבו אחד מול השני.
״אוקיי אז, לפני שבוע בחתונה של נאמג׳ון וג׳ין לא יכלתי להפסיק לחשוב על כמה אני רוצה שאמ.. ג-ג׳ונגקוק יציע לי נישואין״ הוא אמר והסמיק, ״אה וואו, כבר?״ ג׳ימין אמר וטאהיונג הנהן מובך שוב, ״סליחה זה מביך״ הוא אמר כשהבין שהוא אדום יותר מעגבנייה. ״זה בסדר, אתם המון זמן ביחד תשכח ממה שאמרתי״ ג׳ימין אמר בעדינות וטאהיונג חייך, ״אז, מה הבעיה?״ בשלב הזה טאהיונג נאנח,

״השתכרתי כי היו בי יותר מדי מחשבות ורציתי להנות מהחתונה, אבל שהייתי שיכור אמרתי לג׳ונגקוק שאני רוצה להתחתן איתו ושיציע לו נישואין, כ-כמה פעמים, בפעם הראשונה הוא כמעט נחנק ובפעמים האחרות הוא פשוט נ-ניסה להעביר נושא, שהוא שאל אותי בבוקר שאחרי אם אני זוכר משהו מאתמול בלילה שיקרתי לו ש-שלא, והוא שחרר אנחת הקלה, הוא גם התחיל להיות שעות נוספות בעבודה במקום להיות איתי, הוא ל-לא רוצה להתחתן איתי.״ טאהיונג אמר והרגיש דמעות עולות בעיניו.
״מה? טאה זה מטורף, אתה יודע כמה הוא אוהב אותך!״ ג׳ימין אמר וטאהיונג רק בכה יותר, ״אני יודע, ואני אוהב אותו כל כך ג׳ימיני אני חושב שהפחדתי אותו, אבל למה? להתחתן איתי זה כזה נורא?״ הוא אמר והמשיך לבכות, בשלב הזה ג׳ימין חיבק אותו ולחש לו שירגע, הוא העביר את ידו על גבו של טאהיונג וליטף אותו בעדינות, עד שטאהיונג הפסיק לבכות, ״אתה מוכן להקשיב לי עכשיו?״ ג׳ימין שאל כששחרר מהחיבוק וטאהיונג משך באפו והנהן.

mistress / taekookWhere stories live. Discover now