פרק 44

1.3K 90 5
                                    

״אני כבר מרחמת עליו,״ אופיר לחשה לליז כשאופל וג׳ף עמדו על הזירה. ליז הנהנה בזמן שלואי,נייל וזאין הביטו בשתיהן בכעס. ״מה?״ הן שאלו ביחד ואז לואי,נייל וזאין חזרו להביט בזירה,פוערים פה ועיניים כשג׳ף היה מוטל על הרצפה ואופל שמה על גבו רגל.

אופיר וליז הריעו בזמן ששלושת הבנים (וגם מייקל ורוי) הביטו בזירה בהלם. ג׳ף שכב על הרצפה בכאב. בחורה כזאת קטנה יכולה לעשות כאלה דברים?

״ליז,אופיר,רוצות לנסות?״ היא שאלה בצעקה כשרוי טיפס על הזירה וג׳ף יצא. ליז ואופיר הנידו בראשן לשלילה. ״את מסתדרת נהדר!״

״היא כזאת קשוחה.״ ליז אמרה ואז הבחינה שלואי,נייל וזאין כיווצו את פרצופיהם בכאב והשמיעו ׳אוווווווווו,זה בטח כאב.׳ אופיר סובבה את ראשה על הבמה וראתה את רוי מקופל על הרצפה כשידיו על המפשעה שלו.

היא באמת בעטה בו שם?!

״זה היה בשבילך ליז!״ אופל צעקה לה ונייל נישק את ליז והניח אותה על ברכיו. הפעם,זה שעמד לחטוף הכי הרבה מאופל,היה מייקל. הרי הוא ניסה להתחיל איתה,ועשה טעות ענקית שהוא ייצטער עליה כל חייו.

כשמייקל החליף את רוי בזירה,ליז ואופיר הריעו כמו סתומות כי הן ידעו שלבחור אין הרבה סיכוי מולה וגם כי הוא זה שהלך דווקא עליה,אז בו היא הולכת להכנס הכי חזק.

אופל שלחה בעיטה לרגל שלו והוא נפל על הבטן. היא טיפסה מעליו במהירות,תופסת את היד שלו ומסובבת אותה כך שהמפרק של ידו היה בין השכמות שלו. (איה. אלימה אני-הערת אופל!). היא הצמידה אותו טוב לרצפת הזירה כשחיזקה את האחיזה שלה בידו.

״עכשיו,אנחנו רוצות לדעת שאתם זוכרים את העסקה.״ אופל אמרה לו ואז קמה ממנו לכיוון של חבריה שהריעו.

״מי אמר שבנות לא יכולות להכות ממכם את החרא,בנים?״ אופיר התכופפה למייקל שעדיין שכב ושאלה.

״זאין,תיזהר בפעם הבאה שאתה ואופל תריבו.״ לואי אמר וכולם פרצו בצחוק.

***

״אני מותשת!״ ליז צעקה כשנכנסה לבית של הבנות. היא נזרקה על הספה ואז אופיר נכנסה אחריה וזרקה את עצמה גם על הספה לצידה של ליז. אופל נכנסה אחריהן,זורקת את התיק שלה על הספה.

״שלוש שעות של אימונים! ועוד שעתיים יוגה. וואוו,זה היה יום קשה.״ אופל אמרה כשקרסה על הספה לצידן.

״ליז באלך לישון פה? יש חדר פנוי וההורים חוזרים רק מחר בערב כי יש עוד כמה סידורים.״ אופיר שאלה אותה. ליז הביטה לכיוון של אופל,נועצת בה מבט ששואל ׳ויאיר?׳

״יאיר יושן אצל חבר.״ אופל אמרה וליז חייכה.

״מרתון סרטים אל תוך הלילה?״ נייל שאל כשיצא מהמטבח עם קערת פופקורן ומאחוריו לואי וזאין.

The Player-פאנפיק על לואי טומלינסוןWhere stories live. Discover now