PART 18- Drug dealer

1.3K 102 17
                                    

PART18 (Drug dealer)

WRITER: Maghen Laura (MALYSHKA)
PAGE: Malyshka Stories Collections
WATTPAD: @mylilttle1

Sepanjang jalan ke hotel betul2 silence. C boss ada juga tanya sya okay ka tidak but sya jawab pendek jaa. Lepastu dia tidak berani sudah mau bawa sya bercakap. Bagus la, sebab memang itu yang saya mau sekarang. A little time alone.. Sampai ja hotel sya terus masuk bilik.

"Bah rest laa, besok kita mau jalan awal lagi ni. Remember to text me the whole day schedule untuk besok and pakai baju lawa2. Call seja kalau ada apa2 okayy. Goodnight.." Sambill c boss tap2 kepala sya.

Lepas mandi sya kasi kering rambut. Lepastu balas chat2 yang masuk dari pagi, tapi sya tidak sempat mau balass. Eleehh semuaaa pun dari group chat sejaa.

Mau setengah jam sudah saya berbaring d katil, tapi tidak dapat tidur.. Ughh.. I need alcoholl! Sya jalan pegi depan katil.. Yess! mesti laaa adaaa.. Sya buka tu mini bar, ngaaam ada beer. "Thankgod ada benda begini dalam mini bar. Selalunya cola jaa." Sinyum2 sya buka tu tin. Ambil 2 set, trus jalan pegi siring katil. Ngaam katil sya menghadap cermin luass. Disana laa syaa mengelamun, tengok jaaauhhh ke luar jendelaaa.

Kan bagus kalau ada Lebby ni sekarang, siok juga ada yang kasi kawan2.

Jaaauuhhh sya berfikir. So, that kid was indeed his son. Dasar lelaki sweetalker. Cakap suka dari high school. Minta tampar, sekali balik KK ada sudah anak 1. Silakaaaa.. Ihh bikin panaasss.

These past few weeks, kerja saya menangis seja disebabkan lelaki yang bernama Zachary Levi seja. Tiap malam saya berdoa supaya tiada apa2 akan terjadi dengan hubungan kami. Saya berdoa yang semua assumption saya tu tidak betul, berdoa yang semuanya akan baik2 sejaaa dalam hidup saya. But life is unfair, tengok laa apa yang saya dapat sekarang. Walaupun cinta kami ni baru lagi, but heart knows what it want.

I said I want to move on. But moving on takes a lot of time, belum sempat saya move on sudah jumpa balik tu mukaa. To be honest, masa saya nampak dia di taman tadi, I'm having a mixed feelings. Where part of me was happy, sikit saya mau lumpat pegi tempat dia time dengar suara dia yang merdu memanggil2 sya. But another part of me was crying for help. I need an explanation but I'm not ready to face the answer yet.

Hell, can my life be any worst than this. 😧😭

Habis 2 set, tapi macam tidak cukup seja ni.. aduhhh. Tiba2 sya tersenyum2 sendiri. Vander ada cakap
sama sya kemarin yang ni hotel bar dia buli tahan jugaa. Rooftop bar, and free first drink untuk customer yang staying. TINGGGG!! Light bulb! Apa gunaa free first drink kalau tidak pegi claim kaaaaan gaaaiisss..

Sya buka baju, tukar baju yang tidak decent siiiiiiikit. Black lace off shoulder short dress. V neck smpai nampak nenen skit2. Okay, I'm readyy to go! Tapi sebelum sya jalan, sya call c boss lagi, incase dia mau ikut. But sya call 2 kali, dia tidak sambut. Hmm jam1 sudah, mungkin tidur sdh la kali tu. Sudah sya text dia kan schedule dia yang berlambak esok.

Bah sturang pun sturang laaa. Rooftop bar we go!!

Smpai2 ja di rooftop, punya penuh orang. But the view was heck satisfying. Literally i can see the whole city! Instantly reaching the bartender, sya order strawberry martini.

*aduyy ausss😧😂*

Bar dia crowded tapi masih chill. Lagu dia pun tidak berapa rancak, just nice untuk chillin'. Strawberry martini in my hand, sya jalan pegi 1 corner..

GILA kau sblang. Punya banyak semboyyyy! I mean, pilot, stewardess and the hot burning chicks yang tengah flirting satu sama lain. Damn, i feel like a bum potato here. Laaaama sya tengok tu pilot flirt tu hot chick kan, tiba2 datang 1 lelaki pegi meja sya.

Feline (Mr.Control Freak) COMPLETEDWhere stories live. Discover now