ההצעה

339 28 25
                                    

נ.מ פוסידון
*קול נשמע מהמעקים*
אני תמיד זהיתי את הקול הזה, זה אוקיינוס הוא חזר לסיבוב שני. אוקיינוס יצא מחור שחור ענק עם שני צלופחים ענקיים וצבא של נחשים. הם נראו ממש מוכרים עד ששניהם ביחד פנו אליי 'אנחנו מצטערים הלורד, הוא מחזיק במשפחתנו' הבנתי מי הצלופחים האלה, הם היו חלק מהמשמר עד שיום אחד הם נעלמו באמצע הקרב נגד טייפון (לפני שכלאו אותו בפעם ה1) זה היה הקרב הכי קשה שהיה לנו, הייתי בטוח שהם הושמדו אבל הנה הם פה מולי. 'אל תכה לבך בדאגה פוסידון, איני פה בשביל להילחם, לפחות לא כרגע. אני פה כדי להציע עבורך הצעה עסקית,הממלכה שלך- הים כולו תמורת מישהי מיוחדת מאוד'. הוא עצר עצירה דרמטית. התחלתי לחשוב , מי זו "מישהי מיוחדת"?. 'אני אחסוך את זמנך, המישהי המיוחדת הזאת היא בחירת לבך, אמו של הלוחם לעתיד, סאלי ג׳קסון'. הוא אמר ופשוט הסתובב לאחור ונעלם.
אני חייב עזרה , לעולם לא אוכל להביס את אוקיינוס ללא עזרה מאחי,לעולם לא אוכל לעזור לסאלי, אני הטחתי לה שאם תצטרך אותי אני אהיה שם, אם אני לא מסוגל לעמוד אפילו בהבטחה כזאת קטנה איל אוכל להתמודד . אוקיינוס חזק ממני וותיק ממני, רוב לוחמיי ילכו להילחם עבורו "זאוס אחי,אני חייב את סיעוך. לא אוכל להביס את אוקיינוס לבדי, הוא עתיק ממני יובלות (שנים) רבות וצבאו מכפיל את שלי".
הוא לא חשב שנייה אפילו ואמר 'זו רק בעיה שלך, זוכר מה אתה אמרת פעם אחי? בתקופת מלחמת האלים הראשונה?'
כעבור כמה שניות הבנתי, הוא כזה ילדותי הוא לא מבין שהחיים של סאלי , החיים של כולם מוטלים פה? אם לא נציל את סאלי ילדה העתידי יהיה כפוף לאוקיינוס והוא ישמיד את כולנו, את כל האלים , את כל החצויים. על פי הנבואה הוא אמור להיות מסוגל להביס 2 אלים בו זמנית בכוחות עצמו בלבד והוא מוכרח להיות בן של אל/טיטאן ים.
"אבל אחי את הלא מבין מה יהיו ההשלכות" אמרתי והוא מיד הגיב 'זה לא מעניין אותי בכלל, אתה אמרת בעצמך שלא אתערב לך בעניינים אז זה אומר שגם לא אעזור לך' הוא אמר והייתי בטוח שאם כל האלים לא היו בקרבת מקום הוא גם היה צוחק ומוציא לשון. אין הוא יכול להיות ממש אבל ממש מעצבן לפעמים כמו הפעם שהיינו ילדים וקראתי לו זאוז במקום זאוס אז הוא זרק לי ברק ישר בפנים. "ממש תודה" צעקתי עליו ויצאתי מהדלת.

הפגישה עם פוסידוןWhere stories live. Discover now