↻ 호

1.2K 140 8
                                    


Seksa .

Taehyung kembali ke bilik yang menempatkan Jihyo dan Jungkook apabila mendengar jeritan Jihyo . Senyuman kekejaman terukir di bibir Taehyung .

" tak dapat Jihyo ? its oky , aku akan buat kau benci Jihyo!" Taehyung berjalan bersama pisau lipat di tangan .

Taehyung melihat Jungkook yang memerhatinya . Dia tahu Jungkook ingin menjerit dan menumbuknya . Tapi keadaan dirinya sekarang menyukarkan Jungkook untuk bergerak .

" Kau nak keluar ke kook ? taknak enjoy a show dulu ? "

Taehyung mendekati Jihyo , dia tahu gadis itu menangis kerana kain yang menutupi matanya itu kian membasah .

" aww dear , jangan nangis .. tak sakit pon "

Taehyung mengeluarkan pisau lipat di poketnya . Pisau lipat itu membuatkan Jungkook terjerit . mata Jungkook juga membulat . Air mata kelakian Jungkook mengalir . Di hatinya , dia harap Jihyo tidak berlaku apa² .

Namun itu cuma harapan .

Jungkook mengetap kain itu kuat apabila melihat Taehyung mula mengoyakkan baju Jihyo menggunakan pisau lipat yang dikeluarkan tadi .

Taehyung menjilat bibirnya terliur melihat apa yang di hadapannya sekarang . Jungkook yang berada disebelah Jihyo bergerak-gerak seperti sedang marah . Dia menjerit namun suara nya tidak jelas .

Air mata Jihyo makin membasahi kain penutup matanya . Jihyo merasa badannya bagaikan di angkat .

Ya taehyung mengangkatnya dengan cara bridal style dan di letakkan di atas katil . betul-betul berhadapan dengan Jungkook . Jungkook sudah mula bergerak ganas . Namun dia terhenti kerana perkara itu membuatkan badannya sakit .

Taehyung mula meraba setiap inchi badan Jihyo , yang juga membuatkan Jihyo mendesah perlahan . Apabila Taehyung ingin meneruskan perbuatannya . Kata-kata Jihyo menghentikan perbuatannya .

" Tae.. Tae.. Hyung i'm pregnant.. please stop "

Dengar sahaja kata-kata Jihyo , perbuatan Taehyung terhenti kini dia menjeling tajam Jungkook di kerusi . Taehyung mencengkam leher milik Jungkook . Dia telah menyukarkan lagi Jungkook untu bernafas .

" TAEHYUNG WHAT ARE YOU DOING !! "

Suara Irene memecahkan ketegangan di antara Jungkook dan Taehyung . Ya Irene sudah perhatikan Jungkook , Jihyo dan Taehyung dari awal . dia menunggu masa yang betul untuk bertindak .

" STOP THERE KIM TAEHYUNG !"

Irene memulakan lakonannya . Dia bergerak ke arah Jihyo dan membuka penutup matanya . Irene juga menyelubungi badan Jihyo yang terdedah dengan cadar katil itu . Jihyo yang melihat Irene pantas memeluk kakak tirinya itu . Irene mengukir senyuman paksa .

Taehyung membatu . Kerana dia sendiri tidak tahu apa yang Irene buat di sini .

Irene membuka ikatan Jungkook di tangan dan di mulut . Jungkook berlari mendapatkan Jihyo . Jungkook memeluk Jihyo erat .

" korang berdua keluar , biar aku uruskan dia " , Jihyo dan Jungkook mengangguk . Pantas Jungkook mencempung(?) badan Jihyo dan keluar dari rumah Taehyung .

Taehyung's , Irene's

" Bukan kau sepatutnya dekat airport ke sekarang ? kau dah mengganggu plan aku "

Ex _ JJK ⓒWhere stories live. Discover now