↻정

1.8K 163 6
                                    

pak aji hobie dekut , taknak belanja topup :3

gais pak aji hobie ade tambah rated scene jadi hati2lah ye .

🌸

"kajja?"

jihyo memaut lengan jungkook . mereka berdua berjalan ke kereta diikuti taehyung yng membahang di belakang .

🌸

♠HighAqua Club♠

'fuyyoo aqua sey , ape masuk dalam ni kene berenang ke ape?'

sempat lagi jihyo membuat lawak untuk diri sendiri , kemudiannya dia terkekek seorang diri . jungkook dan taehyung memandang jihyo pelik ."is there something funny miss jihyo?"

soalan jungkook menyetak lamunan jihyo . pantas dia menggeleng . jungkook menuruni kereta pokchenya

(author amik sesenyap gambar kete pak aji hobie

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(author amik sesenyap gambar kete pak aji hobie . kalau dia tau mesti dia suh delete . dekut aji bakhil)

kereta macam tu? macam mane tiga orang tu duduk? oky disebabkan jungkook nak bermanja dengan jihyo , dia suruh taehyung drive . meanwhile dia bergeli2 dengan jihyo . wtf .

jihyo turun dari perut kereta . begitu juga jungkook dan taehyung . sedari tadi jihyo hanya melekat dengan jungkook . bukan sebab nak gedik2 , tapi sebab takut dan tak selesa . beberapa gadis berpakaian lagi sexy dari jihyo melintas . taehyung dan jungkook masing2 memerhati sambil bersiul . mulalah gadis2 itu tergedik tersimpul malu . 'heh ingatkan dah berubah'

getus hati jihyo . dia mengikuti langkah jungkook dan taehyung . mereka menempah satu bilik vip untuk mereka bertiga sahaja . 3 botol beer dan 2 botol soju di atas meja . 3 cawan kecil juga diletakkan oleh pelayan bar . "enjoy your beer" kata pelayan wanita itu . jungkook sempat lagi mengenyitkan matanya . (mintam diskaun oi).

"babe do you want to dance? the beat are nice here!" ujar jungkook separuh terjerit . jihyo hanya menggelengkan kepalanya . cukup sekadar dia menemani dua pabo ini sahaja . taehyung menghampiri bilik vip itu bersama seorang gadis yang dah mabuk maybe . kerana tidak mahu menganggu ketenteraman mereka 'berasmaradana' jihyo menjauhkan sedikit dirinya .

selang beberapa minit jihyo mulai rasa bosan . cawan kecil itu dituangkan soju . alah bukan sebelum ni dia tk pernah minum dengan dua ekor malaon tu .

sedikit demi sedikit . akhirnya jihyo khayal sepenuhnya . pandangan di sekelilingnya menjadi kabur . kepalanya mula rasa pening . tiba2 dia terasa kepalanya dirangkul oleh seseorang . bibirnya diragut kasar . nafsu lelaki itu telah membuatkan nafsu jihyo juga meningkat . jihyo mengikut rentak lelaki itu . tanpa dia tahu siapa lelaki itu . bauan wangian honeydew melekat di hidung jihyo , ya itu adalah wangian milik taehyung . taehyung menibggalkan wanita yang mabuk tadi terkulat2 menyaksikan aksi berahi antara dia dan jihyo .

disebabkan jungkook terlalu asyik menari dengan beberapa gadis , taehyung memberanikan diri untuk kelangkah seterusnya , dia menyeluk tangannya ke dalam baju jihyo ..

"bro pelakuan kau dah diketahui!" muka taehyung ditumbuk . perlahan2 taehyung menutup matanya . wajah terakhir yang menumbuk mukanya adalah wajah jungkook .

🌸

jungkook mengangkat jihyo yang sudah mabuk sepenuhnya ke atas bahunya . sungguh dia marah melihat aksi rated dari taehyung dan jihyo . jihyo yang meronta ingin di lepaskan itu dibiarkan .

jungkook meletakkan jihyo di seat sebelah . dengan ganas dengan menghenyakkan punggunya di seat memandu dan memandu pulang .

rated scene

di rumah , jihyo ditarik jungkook kuat . niat jungkook untuk memarahi jihyo terhenti apabia melihat jihyo sendiri menggoda dia . "oppa .. neomu .. neomu gwiyeowo~" dada milik jungkook diusap jihyo .

jungkook dapat mengawal amarahnya , pinggang ramping jihyo dirangkul . dia menghempaskan bibirnya(hamboi ganas hawau) ke bibir jihyo .

mereka berdua mengikuti rentak hingga ke bilik . jihyo dengan beraninya melucutkan pakaian jungkook begitu juga jungkook , sekarang mereka berdua are fully naked . jungkook menindih badan jihyo , wajah jihyo yang kemerahan akibat mabuk membuatkan dia tampak comel . jungkook mula menggeli2 di seluruh bahagian badan jihyo diikuti selangan desahan jihyo . desahan jihyo kali ini bagaikan muzik indah di telinganya . " you seduced me , and u deserve this"

jungkook mula melakukan aksi-aksi 18+ . desahan jungkook dan jihyo berselang seli memenuhi ruangan bilik itu .

🌸

jungkook yang kepenatan memandang jihyo yang sudah pun tertidur . seketika kemudian dia tersenyum . bahawasanya adiknya telah melakukan kerja yang baik .

akhirnya jungkook juga tertidur saat memuji-muji dirinya .

🌸☀

jihyo membuka matanya . seluruh badannya terasa sakit . lagi2 miss v nya . jihyo teringat tentang perkara semalam , dia melihat pula badannya . no shirt no bra . 'god , takkanlah dengan taehyung plak .. please .. tell me this not real'pinta hati jihyo . jihyo menyelak selimut yang menutupi wajah jejaka di sbelahnya itu .

entah kenapa dia sedikit rasa bersyukur kerana ornag itu adalah jungkook . takde lah sekurang2nya takde lah dua ornag sekali gus kan? jihyo memandang jam di dinding . 10:30 pagi . dia memandang semula ke arah jungkook .

" betul ke jungkook kau dah berubah? perlu ke aku terima kau balik?" jihyo melepaskan keluhan .

"yes you need too"

🌸to be continued
vote🌸
🌸comment

pak aji hobie kte nanti dia menang pilihan raya dia belanja author topup . so tunggulh ye :3

Ex _ JJK ⓒWhere stories live. Discover now