PART 5

2.5K 140 3
                                    

Hey reaaaa ! Apa yg kau mengelamun ni ahh?? (betty)

Ahh apaa? saya blng sama si betty. Mcm yang budu2 lagi bah.. Fikiran saya melayang ntah pigi mana mgkn smpai sudah di paris tu haha

Apa yg kau fikir tu reaa dari yang pagi lgi sampai di class kau diam saja, nda bnyk ckp bukan mcm selalu sdh. Knpa kau ni sakitkah ?? Sambil si betty sentuh dahi saya bah.

Ish kau ni bett, saya okay lah.. Saya pun nda thu ni, maw dtg bulan kali saya haha

Mangkali lah kan reaa.. Haha nsb mood kau bukan yg suka marah2 oh kan. Selamat saya bilng si betty. Terus kami serentak ketawa sna kantin bh..

Tiba2 dtg si ryan and kawan dia..

Hi daling rea. Dia bilng smbil kiss dahi saya depan si betty and kawan2 dia bah.. Terus jantung saya mcm maw pecah sudah. Knpa dia buli2 buat bgtu depan dorg.

Terbulat tu mata si betty meningu saya bah. Saya faham sudah tu pandangan dia, maw mnta explaination sdh..

Saya tolak kasar terus badan si ryan. Hey reaa, knpa ni maw tolak2 badan saya. Jgn kau bgtu bah sayang bilang si ryan smbl snyum2 nakal.

Terus saya tarik tangan dia, saya bawa jauh sikit dari dorang si betty..

Apa semua ni ryan ?? kau ckp saya jdi fake gf kau saja kan. Jd knpa perlu buat bgtu depan semua org. Kau ingt saya ni perempuan apa, saya bukan ladies night okay yg selalu kau pigi ike-ike di kelab. Jgn pernah sentuh2 saya sesuka hati kau. Jangan pernah perlekehkan saya sbagai perempuan. Saya ckp dgn nada yang pelan tapi tegas smbil saya tingu mata dia..

Kau tidak pernah bcnta meh ? Takkan kau nda pernah kena sentuh. Baru bgtu pun kau sudah kecoh oh kan. Ingt kau jgn pernah melawan apa2 yg saya ckp. Remember ur pic ! Kau gf saya bah now. Suka hati saya maw buat apa sama kau.

U mean fake gf right? not real gf. So pls jgn pretend yg kta btl2 dating. Jgn kiss2 saya bgtu saya tidak suka. Saya prnh bcnta or tidak bukan jg msalah kau. Jgn sentuh saya sesuka hati kau, kalau kau maw juga pigi cari prmpuan lain cause im not ur doll.

Dia senyum sinis saja bah sama saya. Dia kasi dekat badan dia sama saya, dia bisik di telinga saya. Kau jgn ingt yang saya suka2 kiss2 kau bgtu ah. I have my own reason, mata2 si cynthia ada sini. Saya perlu act yg kta mcm btl2 cple sbb saya tidak maw dia gnggu hdup saya lgi. So, Pls lah ah jgn over action kau pn mmg bkn taste saya bah so don't worry. I only need a month with u then u free.

Saya diam2 saja dgr dia ckp mls sudah saya menjawab. Clear sdh semua, mlas sudah saya maw menyoal2 dia.

Terus dia kiss lagi dahi saya. Baru dia pgng tngn saya dia bawa saya pigi tmpt dorg si betty balik. Dia tidak kasih lepas ni tangan saya bah, saya tingu jaa dia dengan pandangan yang geram..

Si betty tingu2 saya sama si ryan dengan pandangan yang penuh kecurigaan.. Nda lama tu si ryan ckp dia maw jalan sudah, terus dia kasih lepas tangan saya then dia kiss pipi saya. Love you reaa dia bilng..

Terbulat mata saya kejap ni sempat lgi dia main mata sama saya. Ok faham. Yaaa me too saya blng saja..

Dorang jalan saja terus si betty tarik saya duduk balik.

Reaaaa, kau ada something maw ckp dgn saya dia bilng smbil buat muka marah plus merajuk maklumlah saya tidak pernah rahsiakan apa2 dgn dia.

First of all, im really sorry ahh bett sbb saya tidak bgi tahu kau. Nda sempat bah everything pun cepat btl jadi.  Terus saya ksi story sama dia dari A to Z..

Astaga reaaa, soryy sngt2 k sebab saya lah tu semua. Saya kasi izin dia hantar kau tu malam.. My god ! Im so stupid oh. Reaa im really sorry k..

Its okay bett. Semua benda sudah jadi so now saya perlu hadapi saja. Saya bilng sama si betty. Actually mmg susah juga bah saya hadapi ni semua sudahlah terpaksa pura2 bercnta sma lelaki yg paling kau nda berngam lpas tu free2 lgi kena siram milo oleh perempuan setengah tiang.

LOVE HATE MR.ARROGANT ✔️Where stories live. Discover now