פרק 5♡: משימה

2.2K 74 3
                                    

"בואי לרקוד" צעקה לי עדי, כמה היא כבר הספיקה לשתות?
"לכי את" אמרתי ושלחתי לה חיוך היא שלחה לי חיוך צולע וצקצקה בלשונה.
"בואי נו אל תייבשי את צריכה להשתחרר קצת" אמרה וליאן הגיחה מאחוריה.

"נכון! בואי. תשתחררי יהיה לך כיף תפסיקי להיות כזאת רצינית תמיד" אמרה ופלטה גיחוך כאשר ניסתה לייצב את עצמה ללא הצלחה. יש לי עסק עם שתי שיכורות מחוקות נו למה ציפיתי ידעתי שזה יקרה כשנגיע לכאן...

אבל הן צודקות אני חייבת להשתחרר קצת. "טוב אני באה" אמרתי והלכנו לאמצע הרחבה. התחלנו לרקוד והרגשתי ידיים נכרכות סביבי. ריח של בושם מוכר אפף אותי בושם שאני מכירה היטב עוד מלפני שנתיים הסתובבתי והרמתי את ראשי אל בעל הריח והידיים.

"ליאם" שאלתי לא מבינה. "אה" שאל. "תעיף את הידיים שלך ממני" אמרתי. "אוקיי ילדה יפה" אמר וצחקק כאילו לא הספיקו לי השיכורים להיום. "מה אתה רוצה" שאלתי בייאוש.

"את מוכרת לי ראיתי אותך בעבר אני בטוח אבל מאיפה?" אמר והתחיל לשאול את עצמו. "משום מקום! אני לא מכירה אותך ואתה לא אותי" אמרתי ולא הרחתי ממנו ריח אלכוהול מה אתה מנסה לעשות ליאם? הוא ממש טיפש אם הוא חשב שהוא יוציא ממני תשובות ואני אגלה לו רק כי הוא שיכור...  וזה שהוא מעמיד פנים שהוא שיכור רק כדי להוציא ממני תשובות הופך אותו ליותר טיפש ממה שחשבתי. טיפש מטומטם וחתיך.

בהיתי בו כמה דקות משננת את תווי פניו היפים את שיערו הפרוע והחיוך היפה ומתחרטת על הרגע שפגשתי אותו.
ליטפתי את פניו המחוספסות. "אולי בעתיד עוד תדע" לחשתי בשקט ברגע של חולשה. מקווה שלא שמע את מילותיי. הוא תפס בידי וליטף אותה מחזיר אותי לעבר משכתי את ידי במהירות הסתכלתי לעיו בפעם האחרונה והלכתי מהמקום.
רק אז, הבנתי שהרטט שהרגשתי עד עכשיו זה לא הגבה של הגוף שלי אליו ואל המחשבות שלי כלפיו. אלה הטלפון מהתיק שלי.
התאפסתי על עצמי ופתחתי את הטלפון עונה לשיחה שנכנסה מאימי. "בואי הביתה, יש משימה." אמרה לי אמא. "אני בדרך" אמרתי ולקחתי את עדי ליאן ומייק נכנסנו למכונית של מייק ונסעתי במקומו כי מסתבר שגם הוא החליט 'לחגוג' לי היום.

הסעתי כל אחד הביתה והלכתי ברגל מהבית של מייק לביתי שלא הפסיק להגיד לי כמה אני יפה וכמה הוא אוהב אותי. אני די בטוחה שהאלכוהול דיבר ולא הוא.
"אני כאן" אמרתי שנכנסתי הביתה. "יופי, תתלבשי בבגדים השחורים האלה יש בזה מגנים פנימיים. מי שיוצא זה אבא ואת" אמא שלי אמרה.

"קדימה! לכי להתארגן הארגון סומך עליכם" אמרה ורצתי לחדר. כן, ההורים שלי מנהלים את הארגון. מה זה בעצם הארגון?
את הארגון הקימה המשפחה שלי מצד אבא
וכל דור המשיך והנהיג את הארגון עד היום שאבא שלי מנהיג אותו עכשיו ואמא שלי מנהיגה יחד איתו. מטרת הארגון זה להילחם במשפחות הפשע הארגון אחראי על המשטרה הוא אפילו מעל הממשלה. כמו שיש משפחות פשע יש משפחות בארגון וכמו שבמשפחות פשע יש אחד במעמד גבוה ואחד במעמד נמוך יותר גם פה בארגון יש רמות לפי התפקיד שאתה נמצא בו. בארגון נמצאים האקרים הכי מסוכנים וחכמים שהעברנו לצד שלנו. לוחמים חזקים שעוברים אצלנו הכשרות ומתאמנים הרבה כדי להגיע ליחידת הלוחמים שהם בעצם יוצאים למשימות. לא כולם מתקבלים לעבודות בארגון ומי שמתקבל מקבל כבוד והערכה. הארגון שולט ומגן על הרבה מדינות שנקבעו בעזרת הסכם עם ארגוני הפשע הגדולים והחזקים. כלומר הארגון לא נמצא רק בארץ אחת אלא בכל העולם וכמו שאנחנו בכל העולם גם משפחות הפשע בכל העולם אבל כל אחד יודע שאסור לעבור על ההסכם. על החוזה החתום. אי אפשר לעבור למדינה ששייכת לאחר בלי אישור ממנו.
אז זהו זה בעצם הארגון ובגלל שההורים שלי מנהיגים אותו מגיל קטן אני יודעת איך להילחם להגן על עצמי להשתמש ברובים ועוד כל מיני. אבל אף פעם לא רצחתי בן אדם אני מקווה שאני גם לא אצטרך זה נשמע לי כמו הדבר הנורא ביותר המחשבה על כך שיהיה לי דם על הידיים על המצפון הורגת אותי. אני בארגון המטרה שלנו להגן על אחרים אני מגנה על אנשים בלי שהם יודעים זאת בכלל. ואין לי שום כוונה להרוג בדרך למטרה.

 Dangerous love- אהבה מסוכנתWhere stories live. Discover now