A

444 54 27
                                    

בוגום הביט בגופו המעולף ואולי אפילו מת של ג׳ונגקוק ששכב מחוסר הכרה וכוח על הרצפה בעיניי אימה, ומהבהלה רגליו לקחו שליטה על גופו והוא פשוט ברח משם, משאיר את ג׳ונגקוק לשכב שם על הרצפה הקרה.

פאקפאקפאקפאק מה עשיתי בוגום יאידיוט חסר תועלת ושליטה שכמותך מה עובר עליך?! מה פאקינג עובר עליך?!?! הרגתי אותו... אני הרגתי אותו... רגע, אני הרגתי אותו או שהוא התעלף? אני די בטוח שהרגתי אותו פאק יואו פארק פאקינג בוגום מה קורה לך?! אני הרגתי את החבר הכי טוב של טאה... מה טאהיונג יעשה לי? מה החברים של ג׳ונגקוק יעשו לי? פאקינג בעיות שליטה שבטח חזרו לי.

בוגום צרח על עצמו בליבו תוך כדי שרץ הכי מהר שיכל למקום שאליו רגליו הובילו אותו. הוא בעצמו לא ידע לאן הוא רץ, הוא פשוט נתן לרגליו לשלוט בו. תוך כדי שרץ, הוא הסתכל על ידיו שהיו מכוסות בדמו של ג׳ונגקוק, וכתמי הדם על בגדיו.

אני חייב להחליף בגדים ולנקות את הידיים דחוף.

למזלו כשעצר כדי להסדיר את נשימתו, הוא יכל לראות את ביתו. בהליכה מהירה הוא עשה את דרכו לביתו כשמחשבות ממלאות את ראשו שוב.

אבל למה הוא הכה אותי מלכתחילה? מחזיר את חבר שלי הביתה...? הוא התכוון לטאהיונג? איפה טאהיונג היה? אייש אני לא מבין כלום...

בוגום פתח את דלת ביתו, מתפלל שאף אחד לא היה בפנים. למזלו הוריו עבדו עד שעה מאוחרת באותו יום אז הבית היה ריק. בדיוק כשעמד להוריד את בגדיו וללכת להתקלח, הוא שמע את הטלפון שלו מצלצל.

זה היה טאהיונג.

הוא הסתכל על הטלפון באימה, חושב אם כדאי לו לענות או לא. הוא לא היה מסוגל לדבר נורמלי, קולו רעד מהאירועים שהתרחשו כמה רגעים מוקדם יותר. הוא החליט שלא יענה, ופשוט ילך להתקלח בנסיון לנקות את עצמו ולשחרר את תחושת האשמה והתסכול האיומה שעטפה את כל גופו ונשמתו.

תוך כדי שהתקלח, אלפי שאלות צצו בראשו. איך ידבר עם טאהיונג? איך יצליח להסתכל לו בעיניים בכלל? איך ידבר עם חבריו של ג׳ונגקוק? הוא לא יהיה מסוגל להסתכל לכיוון שלהם אפילו... מה יהיה עם ג׳ונגקוק? מה יהיה איתו? מה המשטרה תעשה? הם יגלו שזה הוא? אם כן, מה יעשה? איך יסביר לכולם מה קרה? איך יסביר למה הוא עשה את זה? ג׳ונגקוק יחיה? אם כן, הוא יהיה נכה? הוא יצליח לחיות בלי מגבלות פיזיות או נפשיות? אם ימות, מה יגיד לכולם? כמה זמן יצליח לשמור זאת בפנים?

DREAM IN A DREAM | TAEKOOKWhere stories live. Discover now