פרק 2 - את צוחקת עלי?

247 9 2
                                    

ישבתי באוטו מכוונת אותו לדירה, רק עכשיו שמתי לב לאיך שהוא נראה,
לשיער השחור והמעוצב שלו לעיניי התכלת ושלא נדבר על תבי פניו הסקסים. 
האם יושב לידי חטיף לגמרי מושך כרגע?!
את שמו אני אפילו לא יודעת מרוב המצב המביך שהציל אותי ממנו.
אני עדיין בטראומה אבל לדעת את שמו של המציל שלי אני חייבת.

ניקיתי את גרוני וכך התחלתי "ד"א אני אן"
הוא הפנה את מבטו לממש שניה בתמימות וסקסיות "ג'פרי ווסטווד" הקול הנמוך הכה באוזניי ונתן צמרמורת בגבי.

לאחר עוד כמה שניות של שקט הגיכוח שנתן לאחר שפנינו ברחוב היישר לים בלבל אותי  "את בטח צוחקת עלי"
הסתכלתי עליו עם בלבול "צוחקת על מה?" שאלתי כאשר עצר בדיוק ליד בניין הדירה שלי כשאפילו לא ידע את הכתובת המדוייקת.

"אז ממה שהבנתי את השותפה החדשה שלי" הוא הפנה את ראשו לכיווני כשקיבצתי את גבותי ולקח לי שניה עד שזה הכה בי "א... אז ר.. איך בדיוק?" שאלתי כשלגמרי איבדתי את זה "את אן ווילסון? השוכרת והשותפה החדשה לפנטהוז" אני מה?! עכשיו "אז אתה השותף המיסטורי?" הוא צחקק "אם כך את קוראת לי אז כן" "

 חייכתי לשניה מהצחקוק שנתן לי, כבר כמעט ושחכתי מה קרה לפני כמה דקות בודדות " הפגישה הראשונה הכי גרועה שקרתה לי בחיים שתדע" אמרתי עם צחקוק קל להעביר את המחשבה שלפני רגע הוא הציל אותי מבעלה הפסיכופת של אמי. 

"היי שטויות העיקר שאת בסדר" אמר לי עם נימה מודאגת, כנראה שרק החמרתי את המצב כמה טיפש וכשרוני מצידי אוךך. "את יודעת מה, אני אעלה למעלה ואת תבואי ותדפקי בדלת תציגי את עצמך, כאילו וזה מעולם לא קרה נכיר מחדש ואז אעזור לך עם הדברים" הסתכלתי עליו חושבת לרגע "נו קדימה מה יש לחשוב" הוא יצא מהאוטו ונכנס לבניין המפואר והגבוה. יצאתי אני בעצמי ועשיתי כדבריו הרגשתי קצת מטופש בגלל שעדיין שררו לי מחשבות עקב המקרה הארור שהיה.

דחפתי את המחשבות האלו עמוק בתוך הראש מנסה לשכוח אותם ובזמן שעשיתי את זה כבר לא שמתי לב והייתי מול דלת הדירה החדשה והמפוארת שלי עם פרק חדש מלפני. תקתקתי קלות על הדלת וג'פרי בדיוק פתח לי אותה "שלום אני אן השותפה החדשה שלך לדירה" הצגתי את עצמי כמו שאמר לי לעשות "היי אני ג'פרי" הוא הושיט את ידו לכיווני כדי ללחוץ לי אותה וכך עשיתי גם. ידו הייתה גדולה ומוצקת זה היה מהלך נורא סקסי איך שהושיט את ידו, שמתי לב פתאום שהוא מאוד גבוה ואני לעומתו כמו חרק קטן. 

הוא קטע את מחשובתי "מעולה את רואה לא קשה כמו שחשבת נכון?" אמר וצחקק בקולו העמוק והצרוד, צחקקתי חזרה כתגובה "עכשיו תוכל לעזור לי עם כל הקופסאות שלי?" רק רציתי כבר להיכנס ולעצב הכל שאוכל להיכנס למקלחת להישכב במיטה להתכרבל בתוך השמיכה ולהתקשר אל רוז שתרגיעה אותי קצת עם השיחות הקבועות שלנו. 

לאחר כמה שעות של אירגונים וסידורים החדר שלי היה מוכן יצא לי קצת לכיר את ג'פרי מאחר שהוא התעקש שוב על לעזור לי בדברים הקטנים כמו תליית תמונות והרמת דברים ולאחר שרוב הזמן שכב על המיטה שלי וצפה בי מסדרת. הוא קצת שחצן הייתי אומרת לא שאין לו ממה להשתחצן ממה שהבנתי אביו הוא בעלים של עסק נדלנות מאוד ידוע שכמובן הבנין בו אני הולכת להתגורר שייך לעסק שלו, ג'פרי בן 23 שותף לאביו בעסק רק עדיין לא הבנתי למה הוא נמצא בדירת פנטהאוז של שותפים עם הכמות כסף שיש לו. 

התקווה בחיי On viuen les histories. Descobreix ara