פרק 3 - ים

1.1K 90 3
                                    

נקודת מבט מייקל:

הוא כזה חוצפן! מה הוא חושב לעצמי שהוא מנשק אותי?! זבל זבל זבל! ובכל זאת אני שוכב במיטה עם הטלפון ביד וחושב מה לשלוח לו. ״קייס?״ אני שואל כשאני עונה לטלפון ממנה ״מה קורה מייק?״ היא שאלה ונאנחתי ״את לא תאמיני״ אמרתי ורק חשבתי לעצמי איך היא נדלקת כל פעם שאומרים לה את זה ״נו!״ היא אמרה ״אדריאן נישק אותי״ אמרתי והיא צרחה ״אז אתם עכשיו כזה ביחד?״ היא שאלה ״לא, אני דחפתי אותו ממני והוא שם את המספר שלו בטלפון שלי ואני לא יודע מה לשלוח לו״ אמרתי ודמיינתי לעצמי איך היא פתאום מפעילה את כל הגלגלים במוח כדי לעזור לי ״אממ תתחיל במשהו פשוט תרשום לו ׳היי׳ ואז תזרום אל תהיה כבד, אווו אם הוא מזמין אותך לדייט או סתם לצאת איתו תגיד כן אולי תהיה עם המקובלים״ היא אמרה ונאנחתי ״יאללה קדימה אני מנתקת ואתה שולח לו״ היא אמרה וניתקה.

לאדריאן גריי המלך! צחקתי קצת על איך שהוא החליט לקרוא לעצמו ואז רשמתי : ״היי״. לא עברו יותר משתי דקות עד שהוא ענה -

אדריאן גריי המלך! : ״היי, מה קרה החלטת לשלוח הודעה?״

אני : ״סתם שיעמם ואתה היית האופציה הכי טובה״

אדריאן גריי : ״באלך סיבוב? גם ככה אנחנו לא עושים כלום״

תזרום מייקל, פשוט תזרום

אני : טוב תבוא לבית שלי

אדריאן גריי : 10 דקות אצלך

אוי מייקל מה עשית?

כמו שאדריאן אמר תוך 10 דקות בדיוק הוא כבר היה מחוץ לבית שלי ״מה קורה?״ הוא שאל וחסך לי את הבושה בכך שפשוט חיבק אותי ״בסדר״ אמרתי בהתביישות קלה וסגרתי את הריצ׳רץ׳ של הג׳קט הכחול שלי. הלכנו בשקט במשך 5 דקות עד שהגענו לגן משחקים והחלטתי להתיישב על הנדנדה ״רוצה לצאת איתי?״ אדריאן פתאום אמר ויצאתי מהטראנס שהייתי שקוע בו ״אני- אממ- כאילו- אממ״ גמגמתי לגמרי ״אתה לא חייב אם אתה לא רוצה, פשוט דילן מארגן ערב אצלו מחר ובטח כל הזוגות אצלנו בחבורה יהיה אחד בתחת של השני ואלנה לא תפסיק להציק לי״ הוא אמר וחשבתי קצת עד שקייסי פתאום קפצה לי לראש ׳אם הוא מזמין אותך לדייט או סתם לצאת איתו תגיד כן אולי תהיה עם המקובלים׳ ״אממ אוקיי אבל על תקן מה אני אהיה שם?״ שאלתי והוא חשב ״דייט ראשון?״ הוא ענה בשאלה עם החיול שכבש כל אחד ואחת בשכבה שלנו ״אני מעדיף ים בתור דייט ראשון במקום מפגש עם חברים שלך״ אמרתי ואחרי כמה שניות הוא קם בפתאומיות מהנדנדה ״בוא״ הוא אמר ותפס בידיי, הוא התחיל לרוץ לכיוון הנגדי ממנו בנו ונעצרנו ליד בית.

״תזרום איתי״ הוא אמר וזרק לי קסדה שבקושי הספקתי לתפוס ״תעלה״ הוא אמר כשהוא ישוב על אופנוע ״אם אני מת זאת אשמתך״ אמרתי ועליתי ״תחזיק חזק״ הוא אמר וחיבקתי אותו חזק מפחד ליפול. אחרי 10 דקות של סיוט מתמשך הוא עצר את האופנוע ופקחתי לאט לאט את העיניים וגיליתי שאנחנו בים.

התיישבנו על החול והורדנו נעליים, האור היחידי שהיה לנו זה אור הירח ומכמה מנורות, הכוכבים השתקפו על פני הים ולא היה מראה יפה יותר מזה ״אתה בא?״ הסתכלתי למעלה אל אדריאן שהוריד חולצה ״לאן?״ שאלתי והוא הוריד גם את מכנסיו ״לים״ הוא אמר ודפק ריצה אל תוך הים. ״נוו בוא״ הוא צעק לי מהמים ״אם אתה לא בא, אני בא להרים אותך ואז אתה והבגדים שלך תהיו רטובים״ הוא אמר ופחדתי שהוא באמת יעשה את זה אז פשוט הורדתי את הבגדים שלי, נשארתי בתחתונים ונכנסתי לים לאט לאט עד שאדריאן משך אותי לתוך המים במהירות.

The perfect manWhere stories live. Discover now