פרק 20

10.9K 406 45
                                    

-נקודת מבט טוהר-

״אנחנו הולכים לישון ביחד פעם ראשונה״ אמרתי לשניר כשהיינו באוטו, ״מתרגשת?״ הוא שאל וצחק, ״מטומטם״ מילמלתי, ״נו ספרי מה היה עם אבא שלך״ הוא אמר, ״הוא סיפר לי שבכלל אמא שלי בגדה בו והתחננה בפניו שיעזוב ולא יספר לנו״ אמרתי, ״ואת מאמינה לו?״ הוא שאל, ״כן הכל נראה כלכך הגיוני, הוא סיפר לי שכן הוא הכיר מישהי ויש להם שלושה ילדים, הגדולים בני 6 וקצת זאת אומרת שהם יצאו ביחד ואז אחרי שנה הם הביאו ילדים, אז לא הגיוני שהוא בגד באמא שלי״ אמרתי, ״׳צודקת, בת כמה הילד השלישי?״ הוא שאל, ״היא בת 4 קוראים לה נויה, הבטחתי לו שנלך אליו בשבת״ אמרתי, ״אין בעיה יפה שלי״ הוא אמר, ״אתה כזה מושלם״ מילמלתי, ״לא בא לי לחזור לבסיס!״ אמרתי בבאסה, ״יש לך עד יום ראשון איתי״ הוא אמר, ״נמאס לי מהענבר הזאת! היא כלכך מעצבנת, כל אומרת שאתה תפגע כאילו במשך חודש היא חופרת לי, אפילו פעם אחת היא שיקרה לי ששכבתם!״ אמרתי בעצבים, ״ואת לא מאמינה לה נכון?״ הוא שאל מוודא, ״ברור שלא, אתה עברת דבר כזה, בחיים לא היית עושה את זה״ אמרתי, ״את רוצה שאני אדבר בשבילך שתעברי בסיס? אפילו יותר קרוב לבית״ הוא אמר, ״אני לא רוצה לנצל את זה שאתה חבר שלי שניר״ מילמלתי, ״אין מה לנצל, אני אתקשר מחר ללוי״ הוא אמר, ״תודה מאמי״ מילמלתי ושקעתי לשינה עמוקה.

התעוררתי במיטה כששניר לידי מחבק אותי, ניסיתי לקום אבל האחיזה שלו התחזקה, ״מאמי״ מילמלתי, ״בייב״ מילמלתי שוב, ״שניר!״ צעקתי, ״ממ לכי לישון״ הוא מילמל, ״יש לי פיפי״ אמרתי בעצבים, ״טוב״ הוא מילמל אך לא שיחרר אותי, ״אני אשתין עלייך״ אמרתי באזהרה, ״וואי מעצבנת״ בוא מילמל ושיחרר אותי, ״אוהבת אותך״ אמרתי וצחקתי, עשיתי פיפי, שטפתי פנים וציחצחתי שיניים.
״אני יוצאת לריצה״ אמרתי לשניר כשאני לבושה בטייץ וגוזיית ספורט👇🏻

היא הסתובב אליי וסרק אותי במבטו, ״שימי שימי חולצה״ הוא אמר והחזיר את ראשו לכרית, ״לא רוצה, חם לי כשאני רצה״ אמרתי, ״טוהר, אל תעצבני אותי, את יודעת שיש גבול לכמה שאני יכול להתגמש איתך״ הוא אמר והעצבים עלו לי, ״להתגמש איתי? למה זה הגוף שלך?? אתה חבר...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

היא הסתובב אליי וסרק אותי במבטו, ״שימי שימי חולצה״ הוא אמר והחזיר את ראשו לכרית, ״לא רוצה, חם לי כשאני רצה״ אמרתי, ״טוהר, אל תעצבני אותי, את יודעת שיש גבול לכמה שאני יכול להתגמש איתך״ הוא אמר והעצבים עלו לי, ״להתגמש איתי? למה זה הגוף שלך?? אתה חבר שלי! לא אבא שלי!״ צעקתי ויצאתי מהדירה שלו.

-נקודת מבט שניר-

אתה דפוק שניר, על הבוקר הצלחת לריב איתה, אני מקווה שהיא תחזור אני אבקש סליחה, אני פשוט לא יודע איך להתנהג לא הייתי במערכת יחסים 5 שנים ואני לא יכול שמסתכלים כל האישה שלי שהיא רק עם גוזייה וטייץ, קמתי והכנתי קפה יצאתי למרפסת והתיישבתי על הכיסא מסתכל על העוברים ושבים, לפתע טוהר עברה והתיישבה בספסל בידיוק מתחת לבניין, ״מה אתה מסתכל?!״ היא צעקה ואני צחקתי, ״תעלי למעלה״ צעקתי לה, ״לא״ היא אמרה, שמתי על עצמי מכנסיים של נייקי וירדתי למטה בלי חולצה, ״מה הבעיה?״ שאלתי בעייפות, ״מה אתה יורד בלי חולצה?״ היא שאלה, ״מפריע לך?״ שאלתי בחיוך, ״לא, למה שיפריע לי?״ היא שאלה וראו עלייה שהפריע לה, פתאום עברה לידנו מישהי וקרצה לי, ״אוף תעלה כבר! מפריע לי סבבה?״ היא שאלה ודחפה אותי פנימה ואני צחקתי, ״רואה? לא רק לי מפריע דברים כאלה״ אמרתי והוצאתי לה לשון, ״בסדר, פיטים?״ היא שאלה ושלחה את ידה בכדי שאני אלחץ אותה אבל אני נישקתי אותה במקום ולחשתי לה באוזן, ״פיטים״.

-נקודת מבט טוהר-

״מאמייי בוא נלך לים״ אמרתי ונישקתי את שניר מלא מלא פעמים, ״אני עייף״ הוא אמר, ״אוף איתך! אתה לא כיפי״ אמרתי, ״מה זה לא כיפי? אני צעצוע?״ הוא שאל וצחק, ״נו בוא נלך! תעביר אותי בבית אני אקח בגד ים, אני מבטיחה לשים שלם״ אמרתי, ״מבטיחה?״ הוא שאל, ״מבטיחה! אני אגיד לאידור ושירה לבוא״ אמרתי ורצתי להתקשר לשירה, ״אה בוב?״ היא ענתה מיד, ״פט! הולכים לים תתארגנו ותהיו שם עוד שעה״ אמרתי מהר לא נותנת לה אפשרות להתנגד, ״בסדר״ היא מילמלה וניתקה, ״הם באים״ אמרתי.

״יאללה בייב, אני מחכה כאן״ שניר אמר כשהוריד אותי בבית, ״אתה לא רוצה להיכנס?״ שאלתי, ״לא יפה אני פה מעשן״ הוא אמר והנהנתי, נכנסתי לבית ועליתי לחדר לבחור בגד ים, בסוף מצאתי את השלם הכי יפה שיש לי👇🏻

״יאללה בייב, אני מחכה כאן״ שניר אמר כשהוריד אותי בבית, ״אתה לא רוצה להיכנס?״ שאלתי, ״לא יפה אני פה מעשן״ הוא אמר והנהנתי, נכנסתי לבית ועליתי לחדר לבחור בגד ים, בסוף מצאתי את השלם הכי יפה שיש לי👇🏻

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


״אני כאן!״ אמרתי ונכנסתי לאוטו של שניר, ״סוףסוף, התבשלתי כאן״ הוא אמר ואני צחקתי, ״אידור ושירה כבר שם״ הוא אמר, ״סבבה״ אמרתי, ״שמת שלם?״ הוא שאל והסתכל עליי, ״כן חופר״ אמרתי.

-נקודת מבט שניר-

״אינעל התחת הברזילאי שלך״ מילמלתי אחרי שטוהר הורידה את השורט והחולצה, ״שתוק!״ היא מילמלה בביישנות, ״אוהב אותך״ אמרתי והורדתי את החולצה👇🏻

״מה יפה שלי?״ שאלתי את טוהר שנעצה בי מבטים, ״אתה חתיך״ היא קבעה, ״וואלה?״ שאלתי וצחקתי, ״יאללה מה אתה עף!״ היא צעקה והתקדמה לים שאני רץ אחריה, ״בואי לכאן״ אמרתי כשתפסתי אותה, ״לאן את בורחת?״ שאלתי ונישקתי אותה נשיקה יבשה, ״די נו מסתכלים עלינו״ היא...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

״מה יפה שלי?״ שאלתי את טוהר שנעצה בי מבטים, ״אתה חתיך״ היא קבעה, ״וואלה?״ שאלתי וצחקתי, ״יאללה מה אתה עף!״ היא צעקה והתקדמה לים שאני רץ אחריה, ״בואי לכאן״ אמרתי כשתפסתי אותה, ״לאן את בורחת?״ שאלתי ונישקתי אותה נשיקה יבשה, ״די נו מסתכלים עלינו״ היא אמרה, ״שיקפצו לי״ אמרתי, ״שניר!״ היא צעקה, ״טוב בואי בואי למים, באמת מסתכלים עלייך״ אמרתי אחרי שראיתי כמה גברים נועצים מבט בתחת של טוהר, ״כזה קנאי״ היא מילמלה תוך כדי שאני מושך אותה למים, ״אוהב אותך יותר מידי״.

Love in army Where stories live. Discover now