פרק 6

260 10 2
                                    

עפתי אחורה וראיתי את אוראל מתקרב לאלירן "אוראל תעזוב אותו" צעקתי והלכתי להפריד בניהם, הם התחילו לריב וניסיתי למשוך את אוראל אחורה ועפתי על הדשא והסתכלתי על היד שדיממה לי "ליאור" שניהם אמרו ביחד "תתרחקו ממני" צעקתי וראיתי את אביאל מזווית העין והינהנתי שיתקרב, הוא בא ועזר לי לקום "בואי לאחות" אמר ואוראל בא להתקרב "אל תתקרב אליי" צעקתי בבכי והלכתי משם עם אביאל.

ישבתי על המיטה של האחות והיא חבשה לי את היד "תוך שבוע זה יעבור ותוכלי להוריד את זה" אמרה והנהנתי "מה קרה?" אביאל שאל "מסתבר שאח שלי אמר לאלירן להתרחק ממני ובכיתי לו על החזה אח שלי התעצבן והם רבו מכות ואז הפרדתי בניהם והגעתי לפה" אמרתי והוא ניגב לי את הדמעה שירדה לי "יהיה בסדר" אמר ויצאנו מהחדר של האחות וישבנו בספסל במסדרון.

דיברנו קצת והסתכלתי לו על העיניים וגם הוא לי, הורדתי את מבטי לשפתיו ולפני ששמתי לב התנשקנו, זרמתי עם הנשיקה והתנתקנו, "אני לא יודע איך אבל אני אוהב אותך" אמר ושתקתי "יש לי חבר" מלמלתי "אני מצטער" אמר וזז ממני "אבל אני רוצה שנשכח מזה ונישאר ידידים" אמרתי "מוסכם" גיחך וצחקנו.

אחרי שעה הלכתי לכיוון המעונות לבד ואוראל עצר אותי "לילו אני לא רוצה שתכעסי עליי אני עשיתי את זה כי הוא התערב שהוא יזדיין איתך" אמר "שמעתי את השיחה שלך ושל מאי שכחת לנתק את השיחה" מלמלתי "אז אנחנו בסדר?" שאל וחיבקתי אותו "אל תעשה את זה שוב" אמרתי "איך היד?" שאל "בסדר עדיין לא כרתו לי אותה" אמרתי בגיחוך "לא מצחיק" אמר וטלטלתי את ראשי צוחקת "טוב אני צריכה ללכת" אמרתי נפרדת ממנו והלכתי לחדר.

נכנסתי לחדר ומאי הייתה שם עם אלירן, אלירן בוכה? הוא בוכה ומאי מחבקת אותו "היי מאמי" מאי אמרה "מה קרה לך ביד?" שאלה "נפלתי" אמרתי וישבתי על המיטה מסדרת מערכת "אני הולכת להביא פיצה רוצה?" מאי שאלה ובאתי לענות "בעצם אני לא שואלת אותך את אוכלת גם" אמרה ויצאה מהחדר משאירה אותי ואת אלירן לבד בחדר, שמתי את התיק במקום שסיימתי לסדר אותו "ליאור אני מצטער כל כך" אלירן אמר והרמתי את מבטי אליו "זה בסדר" אמרתי "לא זה לא את רק ימיים פה וכבר אני הורס לך הכל" אמר "לא הרסת כלום" אמרתי והלכתי יושבת לידו, היה שקט "את יודעת שההתערבות הייתה בשביל שתהיי איתי? אני רוצה אותך" אמר וכן לעברי ונישק אותי, הנחתי את ידי על חזהו ודחפתי אותו מעט אחורה "יש לי חבר" אמרתי והוא נאנח "אני מצטער" אמר "זה בסדר תפסיק להתנצל" אמרתי "ידידים?" שאל "ידידים" אמרתי בחיוך והדלקתי את הטלוויזיה.

דפקו בדלת "אני יפתח" אמר וקמתי, פתחתי את הדלת ולא היה אף אחד ראיתי רק מעטפה, פתחתי אותה והיה שם תמונות של....


מקווה שאהבתם♥

סיפור ערסים-ליאור ואלירן.Where stories live. Discover now