אולי די וזהו?

0 0 0
                                    

זה כל כך כואב. עוברות להם כמעט שנתיים ואת מבינה כמה את אוהבת אותו.
לא חשבת שככה תמשיכי לאהוב אותו למרות הכל,
יש לו חברה כבר חודשיים ואת? את שבורה חודשיים.
חודשיים שלמים את אומרת לעצמך שהגיע הזמן שזהו צריך להמשיך הלאה. לא לחשוב עליו וזה מה שאת עושה, את כמעט וגאה בעצמיך שבאמת הצלחת אבל אז הכל נופל עלייך בבום ואת מבינה שלא המשכת הלאה, שלא הפסקת לחשוב פשוט דחקת את הכאב הצידה עד שהוא לא יכל להיאגר יותר והתפרץ החוצה בעוצמה.
זה שובר, זה גדול עלייך. זה יום הזיכרון, הרבה חיילים שהלכו, ואת חושבת על אותו חייל שאהבת אותו כשהו היה פחות יפה, כי האופי שלו כבש אותך. את חושבת שאם יקרה לו משהו את תפספסי את הרגע, ואז את רואה בראשך אותו ואת חברה שלו עוברים מולך, אמנם זאת רק מחשבה אבל בפנים את מרגישה כאילו את נשברת, את מתרסקת את לא יכולה יותר וזה גדול עלייך.
את מסתכלת על הנרות שהדלקנו לזכרם של הנופלים ואת רואה בנרות מקום שקט וטוב, את רוצה ללכת לשם ולהכנס פנימה, לסגור את הסיפור ולהפסיק לכאוב, כי זה כואב מידי זה בלתי אפרי להמשיך ככה, מיום ליום שאת מתפללת לה׳ הדמעות מתחילות לרדת והתפילה עוצמתית יותר, הלב שבור יותר שאת לא יודעת איך הוא מצליח עדיין להשבר.
את מבינה שגם אם את רוצה לסיים את זה והאש נראת לך מקום נחמד את לא מסוגלת כי דמותה של אמא בוכה שוברת אותך עוד ואת נשארת, הפרצוף עצוב הלב שבור, והנפש? היא מרגישה שהנפש התאומה שלה.. חצי ממנה איננו.
את מבינה שאלה החיים ואת הולכת להתמודד עם זה. זה כל כך כואב, אנשים לא מבינים את הכאב שלך ואת שמחה מכך שהם לא סובלים את אותו הסבל שאת סובלת אבל תגובתם מציקה וכואבת, תגובה של אנשים לא מבינים, ואז את מבינה שאת מצטערת שבכלל פנית לאותם אנשים ופתחת בפניהם את הלב.
אין לך למי לספר את זה, אז את שומרת בפנים, את ממשיכה לשמור בפנים, ואת שוב שומרת בפנים אבל אז את מרגישה כמו הר געש שעומד להתפוצץ כי לא, אי אפשר להחזיק את זה יותר בפני.
את רואה זוגות יפים ליד ואת לא מבינה למה את לא יכולה גם להיות חלק מהם ולמ את צריכה להמשיך לסבול ככה.
אם הייתי יודע שבסוף נהייה ביחד אז הייתי סובלת בשקט, אבל אני בלא נודע. הבנתי שהוא איתה אבל הוא לא ממש אוהב אותה, הוא איתה כסתם והוא בעצם מנסה לגרום לך לקנא, זה אמור לשפר את ההרגשה שלי ולעודד אותי אבל מישום מה זה לא קורה.. מישום מה דה כואב יותר.
אז למה אתה עדיין איתה? למה אתה גורם לי לכאב?
השבר בפנימי שזה גורם לי , מביא אותי לתודעה הזאת שאהבה זה דבר חזק ועצום, מילה כל כך קטנה אבל מכאיבה שיכולה לגרום למותו של אדם. למותו של לב.
לכאב עצום, הרבה אנשים סובלים מכך אבל לך לא ממש אכפת כי כרגע את נתונה בכאב הזה והוא כל כך עוצמתי.. את חושבת שאם תסיימי את החיים פה אולי הוא סוף סוף ישים לב אלייך ויגיד לך שהוא אוהב אותך שוב, אבל אחר כך לא תוכלי להיות איתו וזה לא שווה את זה. אז את ממשיכה לכאוב ולכאוב

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 01, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

What Is Love?Where stories live. Discover now