זה נגמר

9 0 0
                                    

הרגע הזה שאת מבינה שאת צריכה להמשיך הלאה.כי זהו הסיכוי שלך איתו הלך . אולי כרגע לא תיהיו ביחד ועוד כמה שנים הגורל יפגיש בניכם שוב , אבל כרגע את צריכה להמשיך הלאה כדי לא לשקוע יותר עמוק בכאב.

זה כואב .. זה קשה ..אנשים חושבים שכמו שזה בא בקלות זה הולך בקלות.אבל עד כמה שהמילה אהבה נשמעת כל כך קטנה היא כל כך מורכבת .

את חושבת שלאט לאט את מצליחה להתגבר עליו אחרי שהוא אמר לך שהוא אוהב אותך כידידה ולא כבחורה אמנם את יודעת שהוא משקר לך כי כרגע הוא לא רוצה קשר רציני..אבל הגיע הזמן להמשיך הלאה ולהפסיק להפגע עם כל הקושי שבדבר.

את לאט לאט מרגישה שאת ממשיכה הלאה עד שאת רואה תמונה שלו והחיוך השטותי עולה על פנייך עוד בלי ששמת לב לכך.את מבינה שאת אוהבת אותו יותר מידי וזה יהיה קשה מידי להמשיך הלאה.

את רוצה לדבר עם מישהו עליו הוא לוחץ לך בלב ..זה כואב מידי וקשה .את מחפשת אוזן קשבת .את מנסה לדבר עם אחרים אבל האנשים שכי קרובים אלייך ישר דוחים אותך באמירה של ”זהו נגמר הוא כבר לא רוצה תמשיכי הלאה“ ומשאירים אותך עם כל הקושי והכאב להתמודד לבד.

אמנם הרבה יכולים להגיד לך ”את ילדה קטנה זה לא אהבה אמיתית“ אבל הם לא יודעים שהיא אהבה אמיתית ובקרוב אהיה בת 18 עם לב שבור .

את חושבת שמצאת לך מישהו אחד שיציל אותך מכל החנק שמרגיש לך בלב שרוצה לפרוץ החוצה בכל הזדמנות שתינתן לו. וככה קורה את שופכת את הלב שלך אליו עד שאת מבינה שזהו זה כבר לא במקום ..את מתחילה לחפור עליו יותר מידי את מרגישה מעט רטייה מאותו אחד שאת מדברת על מי שגורם לך לחנק בפנים .ואת מבינה שזהו את צריכה לעצור פה ואת נשארת להתמודד עם כל זה לבד

את מרגישה חנוקה את רוצה לדבר על זה עם מישהו אבל אין לך עם מי אז את נותנת לדמעות לרדת על פנייך מידי יום. אם הכאב לא משתחרר אז אתן פתח לדמעות.

הלב מרגיש מקובץ אבל כל כך דחוק. זאת הרגשה מוזרה ולא נעימה .את רוצה לרוץ ולצעוק בקול אבל במקום זה את שמה אוזניות ונותנת לדמעות לרדת .

אהבה זה כואב .גם ברגע שאת מבינה שזה צריך להגמר הכאב לא עוזב ולא משחרר.

את נמצאת בתוך סערת רגשות ואת נשארת שם לבד.

כי הם החיים ורק ככה אתה יכול לשרוד.

What Is Love?Where stories live. Discover now