מתחילים מחדש בתוך כלום

82 5 3
                                    

*השם זמני בהחלט למקרה והרעיון יתפתח למשהו*

אחרי שנה שלמה שהסתגרה בביתה, מחליטה הארלי לצאת לשאוף קצת אוויר בניסיון לשכוח ממאורעות העבר. אך כשהיא יורדת לחניון התת קרקעי מתחת לבניינה היא מריחה ריח דם.

אחרי חיפוש של כמה דקות היא נכנסת לתוך חדר חשוך חסר חלונות או דרכי יציאה מלבד דלת המתכת הכבדה דרכה נכנסה. היא נחרדת ומבועתת למראה גופה של נער צעיר, בסביבות גילה, שרועה על הקרקע לפניה וסכין חדה נעוצה במרכז חזהו.

מראה הגופה מעורר בה חלחלה עזה, אך מה שמזעזע אותה עוד יותר הוא הכתובת המשורטטת סנטימטרים ספורים ממעגל הדם שסבב אותה. כתובת שנראה כי נכתבה ממש ברגעיו האחרונים של הנער, בדמו שלו. 

הארלי, משוכנעת שמה שראתה זה עתה הוא פרי דמיונה ותוצר של מוחה המעוות, רוצה לנוס בחזרה אל חדרה ולהסתגר בו לשארית ימי חייה, אך היא עושה בדיוק את ההיפך. ידיה שולפות פנקס קטן מכיסה וכותבות עליו את מילותיו האחרונות של הנער: "המרד מגיע". ויחד איתן גם את השרטוט הלא מובן של כוכב בעל ארבעה קודקודים ומסביבו מתלפף נחש.

כשדעתה מצטללת ונרגע מהאירוע היא פונה מיד לתחנת המשטרה, אך כשהיא מציגה לפניהם את הכתובת הם מכניסים אותה למעצר בטענה שהיא חשודה בשימוש וסחר בסמים. 

היא משתחררת כעבור כמה ימים באזהרה, אך מה שהיא לא יודעת הוא שהיא נכנסה למרכז העניינים גדול ומסוכן הרבה יותר, והנער שנרצח היה רק קצה הקרחון.

****

אשמח לחוות דעת/היערות/הארות או סתם תגובות שתרצו :)

מקבץ רעיונותWhere stories live. Discover now