Perspectiva lui Sarang:
Acuma mult timp când eu am fost de vârstă ta am avut o relație cu Kai.Apoi a apărut Krystal ,el m-a înșelat apoi tatăl tău a fost alături de mine și așa a început acest 'razboi' intre noi.
Era ceva în neregula.Era atata de liniște în dimineața asta.Oare e din cauza întâmplărilor de aseară?
Îmi iau repede uniforma și cobor jos în bucătărie.
Sarang:Buna dimineata!
Jungkook:Buna dimineata,scumpo!-acesta vine și îmi plasează un mic pupic pe frunte.
Ali:Uite-ti micul dejun.
Se așează la masa nu înainte ca tata sa îi mai dea un mic sărut înainte de plecare. Când vrea sa plece îi spun:
Sarang:Îi cunoașteți pe părinți lui Jisoo?Ce a fost aseară cu schimbul ăla de replici?
Tata încremeni.Mama nu mai știa ce sa zică. Tata se face roșu la fata de nervi și se îndreaptă spre mine.
Jungkook:Îți spun o singura data.Daca te văd cu fiul lui Kai,nu mai ieși din casa.-țipă la mine de parcă as fi ucis pe cineva.
Ali:Jungkook,scumpule calmeaza-te.Copilul lor nu are nimic de a face cu asta.
Jungkook:NU MĂ INTERESEAZĂ.Am spus tot ce aveam de spus .O sa plec acum.
Sarang :Mama plângi? Poți sa îmi explici ce se întâmplă.
Ali:Ar trebui.
Sarang:Spune-mi!
Ali:Acum mult timp când eu am fost de vârstă ta am avut o relație cu Kai.Apoi a apărut Krystal ,el m-a înșelat apoi tatăl tău a fost alături de mine și așa a început acest 'razboi' intre noi.
Perspectiva lui Jisoo:
Astăzi mama pleacă mai repede la munca așa ca pot sa vorbesc cu tata.
Kai:Jisoo!Haide jos!
Ajung jos și mă asigur ca mama nu mai e.
Jisoo:Ce a fost aseară?
Kai:E ceva ce sa întâmplat mai demult.
Jisoo:Spune-mi.
Kai:Acuma mult timp când eu am fost de vârstă ta am avut o relație cu Alisia,mama lui Sarang.Apoi a apărut Krystal , am înșelat apoi a apărut tatăl lui Sarang și nu am mai reușit sa fiu cu ea.Am început sa o iubesc pe mama ta și apoi a început acest 'război' între noi.Ar fi mai bine sa nu te vezi cu fiica lor mai ales ca mamei tale nu îi place asta.
Jisoo:De ce as asculta ?
Kai:Îți vrem binele
Jisoo:Plec la școală
Perspectiva lui Sarang:
Ies din casa și oftez încet.In fata casei se afla Jisoo.Ma încrunt la el și îmi face semn sa ne îndreptăm spre școală.Jisoo:Ai aflat ceva?
Sarang:Doar ca tatăl tău a inselat-o pe mama.Adica e ceva normal .Erau adolescenți.Tu ce ai aflat?
Jisoo:Acelas lucru.
Ajungem în fata scoli iar acolo mă aștept JooHyuk.Ce naiba? El de obicei întârzie.
JooHyuk:Hey,cap pătrat! Nu ai înțeles să o lași pe Sarang în pace?
Sarang:Calmeaza-te,JooHyuk!Suntem vecini.
JooHyuk:Trebuie sa fac un plan ca tipul ăsta sa nu vina la tine acasă.
Sarang:Încetează !.Jisoo sa mergem!
Jisoo zâmbește satisfăcut și mă urmează. Ajungem la banca noastră iar eu tot cu Jisoo o sa stau.
Sarang :Sa nu îți treacă ceva nesăbuit prin minte.
Jisoo:Prea târziu.
Sarang:Apropo ,tatăl meu nu vrea sa mă vadă cu tine.
Jisoo:La mine,mama nu vrea sa mă vadă cu tine.
Sarang:E ceva foarte serios.Totusi hai sa rămânem prieteni.
În spatele nostru era JooHyuk care era nervos foc.
Profesorul: Și acum va rog frumos liniște.Vreau sa va găsiți un partener pentru spectacolul pentru festivalul scolii.
Festivalul naibi!Urăsc acest festival!O săptămână vom face activități și voi avea un spectacol cu câțiva elevi din școală.
Dirigintele:Sarang,sper ca și anul acesta ne vei bucura cu un număr.
Sarang:Da,domnule diriginte .
Dirigintele:Ce ar fi ca anul acesta sa faci echipa cu Jisoo?
Ce?Nu,Nu,Nu!JooHyuk o sa mă omoare !De ce?
Sarang:Am înțeles!
Tzuyu ridica mana și o flutura agitata.
Tzuyu: Dom' profesor pot sa fiu cu JooHyuk?
Profesorul: Ar trebui sa vorbiți voi în particular dacă vrei ajungi împreună cu el.
Clasa rade la gluma profesorului.
Profesorul : Dacă vrea,n-am nimic împotriva.
JooHyuk ridica din umeri dezinteresat.
Se împart în continuare echipele însă nu mai sunt curioasa.
Dacă am sa mă implic doar eu jur ca nu mai îmi petrec timpul cu el.
E mai bine într-un fel fiindcă suntem vecini ailaltă face munca mai ușoară.
Bănuiesc ca și dirigintele știe asta.În pauza îl întreb pe Jisoo dacă vrea sa vina la mine sa ne facem proiectul.
JooHyuk în spatele meu vrând probabil sa mă facă geloasa spune :
JooHyuk: Tzuyu, dacă vii la mine putem sa facem și alte chestii în afară de proiect.
Îmi dau ochii peste cap dezgustata,îl iau de braț pe Jisoo și pășim prin fata lui JooHyuk aruncandu-i un zâmbet de învingătoare.
Pășim inafara scolii și ne îndreptăm spre casa.
Jisoo:Nu ai zis ca tatăl tău nu mă vrea prin preajma ?
Sarang:Ahhh,Am uitat dar și mama ta e o problema .
Jisoo:Ce facem?
Sarang:Nu știu....
Jisoo:Am putea repeta la SM doar sa nu ne vadă mama și tata.
Sarang:Am o idee...când tatăl meu nu e la BigHit vom repeta acolo când părinți tai nu sunt la SM vom repeta la SM.
Jisoo:Pentru idea asta Îți cumpăr o ciocoata.
Sarang:Cu alune -spun în timp ce mi se luminează fata.
Jisoo:Ești mai rău ca un copil de 5 ani.
Mă uit la el urat și simt Cum îmi fierbe sângele în vene.
Sarang:Îți arat eu copil de 5 ani.
În următoare secunda alerg după el încercând sa îl prind.Slabe șanse deoarece ajunge în fata casei lui și intra pe ușa.
O sa ti-o iei mâine-imi zic în gând.
Intru în casa și îl observ pe tata uitandu-se la televizor.
Jungkook:Hei ,scumpo!
Sarang:Unde e mama?
Jungkook:A plecat cu Amber în oraș doar e marți și e ziua când ele merg la salon. O sa vina Minho cu JooHyuk într-o ora.Sa stați cuminți tatăl tău și cu Minho o sa vizioneze un meci de fotbal special.
Bufnesc și mă îndrept spre bucătărie.Imi caut ceva de mâncare și mă pun sa mănânc. Mă gândesc la ce coregrafii ar trebui sa facem,mai ales ca e un dans în 2.O iau pe eliminări și când îmi vine ideea îmi iau telefonul și îi dau mesaj.
YOU ARE READING
I'll be your Peter Pan vol. II
FanfictionSarang,este fiica lui Jungkook și Alisia JooHyuk,este fiul lui Amber și Minho Aceștia 2 sunt prieteni din copilărie și nimic nu îi poate desparte pana într-o zi când apare un nou elev. Ce se va întâmpla intre Sarang și JooHyuk? Și Cum îi va afecta...