world War 3... Maybe?

1K 79 14
                                    

Seems like tak ramai tahu pasal donald trump ni jadi apakata aku cerita satu demi satu dan korang baca and gain knowledge okay?

First of all benda yg kita kena risau pasal donald trump ni adalah racism, prejudice, sexism, homophobia, islamophobia.

Donald trump ni ada kaitan dengan illuminati. Berkait dengan mustafa kamal atarturk dan george bush. Bekas presiden US dulu.

Matlamat utama illuminati adalah nak menguasai dunia. Sebenarnya sejak zaman jajahan hitler dulu semua benda ni dah diplan. Lama bukan?

Jadi dengan kejayaan donald trump memegang jawatan sebagai presiden US, senanglah rothschild nak buat kerja.

Rotshchild punya plan, urus niaga nanti dah tak pakai mata wang so yang memerintah dunia ni sekarang ni rotshchild.

Chernoby, letupan nucleur reactor iaitu bila diletupkan manusia akan mengalami masalah kulit dan masalah kelembapan otak yg dasyat.

Korang ingat tak dulu amerika pernah mengamalkan dasar apartheid? Anti kulit hitam. Dorang sanggup baling bom kt afrika dan sebarkan racun

Semata mata nak hapuskan golongan negro sebab dorg anggap org miskin dan hitam ni tak memberi apa apa manfaat bagi dunia langsung.

Then masatu muncul lah nelson mandela dan beliau menghapuskan dasar apartheid ni dan sejak dari tu org kulit hitam & putih dah takde mslh.

I swear to you guys zombie and purging is real it was not a joke at all. Matsaleh dah sampaikan meseg melalui filem still tak nampak?

Purging adalah pembersihan kerajaan dimana rakyat akan diberi hak untuk membunuh org yg dibenci dan org miskin dan berpenyakit boleh menjual

Diri mereka kepada orang orang kaya untuk membersihkan hati dari sebarang hasad dengki atau dendam.

World health organisation pembekal ubat terbesar dunia merupakan salah satu anak2 illuminati. Dimana mereka menghasilkan ubat

Dan menjual kepada luar negara dengan bertujuan untuk mendapat untung. WHO ni syarikat terkaya dunia jgk sebenarnya.

WHO yg boleh membuat segala virus penyakit yg pelik semua ni sebab dorang nak meningkatkan kualiti jualan.

Sebenarnya penyakit cancer, aids and so on semuanya ada cure tapi WHO simpan sebab kalau dorg jual ubat yg menyembuhkan penyakit,

Siapa lagi yg akan beli ubat? Siapa lagi yg akan berurusan untuk mendapatkan ubat setiap hari kalau dorg bocorkan cure? Am i right guys?

Zombie is fucking real, satu hari nanti kemungkinan kita akan dibom oleh amerika sebab D.J trump nak hapuskan kita sebab kita not worth it

Bukan dibom untuk menghancurkan tubuh badan tapi dibom untuk menyebarkan penyakit dimana kita akan ada penyakit kulit yg sangat teruk

Dan dari satu satu kejatuhan akan bermula manusia akan semakin huru hara. Dimakan sana sini. Yg ada iman inshaAllah mungkin terselamat. Idk.

It was not about kiamat guys it was about kejatuhan dunia yg ketiga. Perang dunia yg ketiga. Thats it.

So papepun get ready fizikal dan mental banyakkan membaca sebab orang yahudi tahu kita tak suka membaca. Sebabtu depa tak kisah.

Dan semua ni berkait dengan D.J trump dan sape yg cakap DGAF apa semua aku doakan korang cepat meninggal sebab kita dah semakin huru hara.

Wishing you well all my friend ubah mentality dan kuatkan mental kita dan fizikal kita. Thats all for today. Goodluck!

Spread this guys, bagi orang lain yg tak tahu baca jugak. Tq! :) @pashhhhhhhhhh

Dakwah Dan Tarbiah SentapWhere stories live. Discover now