##SACK 29

1.6K 49 0
                                    

Adawiayh dan Ilhan  men gelak rancak sambil itu adawiyah membuka pintu ward Fisyah  . Mereka terhenti  gelak apabila mereka lihat Iksan sedang tido bersama Fisyah  dengan kasih sayang.

* lihat imej tu*  .

Adawiyah tersenyum sendirian

"Aww sweet kan dorang !" adawiyah tersenyum sendiri tapi Ilhan kecewa.

" Ilhan!" Adawiyah tegur .Ilhan terserentak .

" hm apa ?" Soal Ilhan .

" kenapa senyap semacam ni?" Soal adawiyah .Ilhan mengeleng kepala dia .

Ilhan cemburu .bila dia nampak adengan fisyah dengan Iksan dia rasa hati di sedang di cucuk oleh Pisau.

Sepatutnya dia yang patut menteman fisyah , tapi Iksan yang meneman.

Sepatutnya dia yang kahwin dengan fisyah tapi mereka tiada jodoh . ILHAN PLS REALISE YANG KAU TU TAKDE JODOH DGN FISYAH.Ilhan memarahi dirinya sendiri.

Realise yang kau da ada isteri. Isteri kau adawiyah . Moven on lah Ilhan .

"Yeah, saya dah bahagia dengan Iksan !" - fisyah .Dia teringat kata fisyah .

Hmm nak kejutkan dorang ke tak?hmm lebih baik takyah kejutkan dulu .kata Adawiyah di dalam hati

"Hmm jom kite makan" adawiyah menarik tagan Ilhan .meraka jugak berlalu pergi .

-----------------------

Semasa adawiyah dan Ilhan menuju ke kanteen , mata adawiyah lihat sesusuk tubuh sedang mahu menembak ke arah mereka. Membulat mata adawiyah , dia tahu itu pasti orang Jackson eh!!!! Adawiyah tahu! Eh !!! apa kene mengena dengan jackson dengan adawiyah .Dorang kenal ke? Or........

"SEMUA ORANG TUNDUK !" PEKIK ADAWIYAH! Semua orang di dalam kanteen itu tunduk dengan ketakutan.  Kecuali Ilhan dia amat terkejut dengan sikap Isteri dia. Her attitude change from 0 -100 real quick!!

"adawiyah kenapa ni!"Ilhan soal kepada adawiyah .

"Tunggu sini je"

"Argh! Mana security ni!!!!"  . Jerkah  adawiyah, tak lama kemudian dua security datang . Adawiyah rampas pistol di tagan security itu.

" Korang jaga dorang ni ketat ketat jagan bagi sesiapa masuk dalam kanteen !" Kata adawiyah dan berlalu pergi

"Eh nak gy mana tu!" Pekik Ilhan. Tapi adawiyah buat bodoh je  .

Adawiyah nampak kelibat Jackson

"Jackson apa kau buat kat sini ! Tak puas kau nak bunuh mak aku! Kau amek hak abah aku ! " Tengkin Adawiyah pistol di tagan adawiyah sedang mengarah ke kepala Jackson .

"Adawiyah! Omgosh! Adawiyah! How are you! Salam takziah kepada Mak kau! Abah kau? Oppss degar degar dia terjatuh dekat jurang! Sebab ... alamak takpelah kalau aku cerite pon nanti kau emo  kau ngagis.!"Jackson membuat gaya orang ngagis,adawiyah mencebik

Adawiyah tendang perut jackson kali ini pistol jackson jatuh . aku menendang pistol jackson dari jauh , pistol di tagan aku jugak aku mencampak ke tepi, aku takkan bunuh jackson dengan mengunakan pistol , sebab

ada orang yang memeriksan arwah ibu aku , dorang kata ibu aku kene hentak di dinding dan  kepala arwah ibu aku kehilngan banyak darah , and kenapa aku taknak gunakan pistol bukan sebab aku takut ,sebab jackson tak bunuh mak  aku gunakan pistol so aku takkan balas balik itu , aku akan pukul jakcson macam mana dia pukul arwah mak aku, aku dapat tahu bile aku pulang dari melbourne ,jiran sebelah aku memberitahu kepada aku segalanya .

"NI UNTUK PIPI KAU TAMPAR ARWAH MAK AKu" Aku terlalu geram dengan jantan macam gini ,aku menumbuk pipi kanan dia , selepas itu aku menumbuk pipi kiri dia, sebanyak sepuluh kali . sampai pipi dia sudah pon ada lembam .

Seterusnya,  aku menolak badan Jackson ke dinding macam mana dia melakukan perkara itu kepada arwah mak aku . PUAS HATI AKU

"argh!lahanat kau !!!!!!!! BOYS COMEOUT!!!!"JACKSON memangil anak buah dia

Adawiyah menselak tudung dia sedikit . dia meletakan bag dia di lantai and im ready to fight with them !! tiba tiba Iksan,Fisyah dan Ilhan datang . Fisyah menepuk bahu adawiyah

"apahal korang kat sini ,jagan datang sini bahaya!"ujar adawiyah

"takpe, me and Iksan can handle with care "  Kata fisyah ,adawiyah buat muka lost

"I guess lepas ni kite kene bilang kepada dorang "Iksan dan fisyah membuat handshake  mereka tanda friendship ??? sebelum mereka mahu berlawan dengan samseng itu

"Ya , sekarang ni ilhan tak tahu apa apa ,korang tarik aku ,and u ask me to fight with them , like 15 people and kita 4 people kidding me !!!"

"well, abang just help your wife ."

"DAH JAGAN BUANG MASA , AKU NAK TENGOK PERANG NI !"

'BOYS ATTACK!!!!!"

15 VS 4 HERE WE GO!!!

Fisyah dan Iksan menendang satu lelaki  itu dengan serentak , lelaki itu rebah .

adawiyah meng-elak badan nya daripda kene tumbuk dengan lelaki berbadan sado ,adawiyah menumbuk pipi lelaki yang berbadan sado itu dan lelaki itu rebah di lantai , adawiyah tergelak jahat .

"is that my wife!" terpanjat Ilhan buat seketikar . adawiyah menoleh ke arah Ilhan .dia nampak ada seoarang lelaki mahu memukul suaminya dari belakang mengunakan kayu .

adawiyah menarik tagan Ilhan ,kayu itu terhentak di tagan adawiyah , kaki adawiyah menendang kaki lelaki itu sampai lelaki itu rebah di lantai. Iksan dan fisyah sudah memukul orang anak buah jackson dalam sebelas orang ,kini tinggal empat orang .

adawiyah dan ilhan berundur kebelakang , sama jugak dengan iksan dan fisyah.

4 vs 4

Tiba tiba kedengaran bunyi siren  polis ,anak buah Jackson semua berlari meningalkan tempat itu dengan segera . Fisyah melangkah ke arah bunyi itu dan ternyata... gulp !! 

Jagan kata mereka sudah lihat apa yang berlaku sebentar tadi ..

"shit"

Selamanya Aku Cinta Kau [C]Where stories live. Discover now