מבצע הצלה

53 4 0
                                    


אחרי עשרים דקות של נסיעה הם הגיעו לכביש המהיר וסימון שאל את דון לאיזה כיוון המכונית השחורה שברוק נכנסה אליה נסעה. "לכאן" דון אמר והצביעה ישר וכך הם עשו. אחרי שעה הם הגיעו לבניין משרדי גבוהה. הם חנו בחנייה הכמעט מלאה שהייתה לצד הבניין ויצאו מהמכונית.

"אתם בטוחים שזה כאן? הבניין לא נראה כמו בניין מגורים." פרל אמרה בחשש.

"נבדוק. מה כבר יכול לקרות. פרל תלך לשאול מישהו ואנחנו נכנס דרך הכניסה האחורית או משהו." סימון אמר.

"אתה לא יכול לעשות את זה. מה אם יראו אותכם? מי יודע מי שם ומה הם יעשו לכם על חציית גבול. ולמה פרל זו שלא מתגנבת?"

"כי פרל תעורר פחות חשד אם היא תשאל על החברה הכי טובה שלה ואתה חכם, זה יכול להיות שימושי. זה בסדר מבחינתכם?" סימון שאל והתכונן ללכת.

"כן, אבל מה להגיד? היי ראיתם את חברה שלי שאמורה להיפגש כאן עם חבר שלה ולתכנן איך לגרום לאח שלה לחצות שער לעולם אחר?"

"את תחשבי על משהו פרל" סימון עודד אותה והם הלכו לבניין.

פרל נכנסה ללובי ונגשה לאישה צעירה שעמדה מאחורי דלפק.

"סליחה, אולי ראית נערה בגילי עוברת כאן? עיניים כחולות, שיער שטני, עור שזוף." האישה ענתה בשלילה ופרל יצאה מהלובי. באותו הזמן סימון ודון נכנסו לבניין דרך הדלת האחורית ונכנסו למעלית. דון לחץ על קומה מתחת לקומת הכניסה. המעלית נפתחה והם יצאו אל מסדרון לבן. כמה אנשים במדי אחים עברו מדי פעם והגניבו מבט עליהם אך המשיכו ללכת. אחרי כמה דקות הם נכנסו לחדר מלא במדים כאלו ולבשו אותם.

"תמיד טוב להסתוות לאויב כשאתה לצידו" דון אמר וסימון גלגל עיניים.

הם יצאו למסדרון והלכו אחרי אחות שעברה שם במקרה. היא הובילה אותם לקומה מתחת. היו שם הרבה חדרים. הם עברו עליהם מנסים לא להביט באנשים שנראו כסובלים. אחרי כמה מסדרונות הם ראו את קאי. הוא שכב על משטח מתכת אופקי חצי בהכרה.

"אנחנו חייבים לעזור לו"דון אמר.

"השתגעת?! הוא עובד איתם" סימון חצי לחש כדי לא לעורר תשומת לב.

באמת סימון?הוא נראה לך משתף פעולה?"דון אמר והצביעה על קאי דרך החלון הקטן שבחלקה העליון של הדלת. סימון הביט על קאי והסכים לעזור לו.

"אז איך נוציא אותו מכאן?" סימון שאל.

"לא יודע"דון ענה

"אתה הגאון פה. לא משנה צריך קודם כל לפתוח את הדלת הזו"סימון אמר וניסה לפתוח את הדלת הנעולה. משהו בעל חלוק רופאים עבר לידם ונעצר מול אחת הדלתות. הוא לקח כרטיס מכיסו והעביר אותו על חיישן שהיה ממוקם ליד הדלת. הדלת נפתחה והוא נכנס.

"יש לי רעיון." דון אמר והסביר, "אני אסיח את דעתו של האיש הזה כשהוא יצא מהחדר ואתה תיקח לו את הכרטיס."סימון הנהן והם חיכו שהאיש יצא מהחדר. אחרי כמה דקות הוא יצא ודון נגש אליו.

" אנחנו מחפשים משהי בשם ברוק. אמרו לנו להביא לה את... זה" דון חיפש משהו בכיסיו ומצא פינקס שחור קטן.

"באיזה אגף היא?" האיש שאל אחרי מבט חושד.

" באגף הראשון"דון גמגם.

"אתה בטח שזה מה שאמרו לך? אגף הראשון?"דון הנהן והאיש המשיך," אני מניח שהם מתכוונים לאגף a אז לך ימינה ובפנייה השלישית שוב ימינה."

האיש הלך ודון נשם בהקלה."לקחת?"הוא שאל בשקט וסימון כבר העביר את הכרטיס על החיישן. הדלת נפתחה והם נכנסו לחדר. סימון שחרר את קאי מהרצועות שקשרו אותו למשטח המתכת ותמך בו כשעמד.

"מה קרה לך?" דון שאל בעודם הולכים.

"נהייתי עכבר מעבדה" קאי ענה בחצי הכרה.

"איפה ברוק?" סימון שאל.

"לא יודע. חשבתי שהיא הלכה אליכם אחרי ששטפו לה את המוח. רגע מה אתם עושים פה?" קאי התחיל להתעורר.

"אנחנו מחפשים את ברוק" סימון ענה ואחרי כמה שניות דון שאל, "מה זאת אומרת שטפו לה את המוח?".

"עשו לה משהו. סוג של הפנוט. הם גרמו לה לחשוב שהיא רוצה לעשות את מה שהם יחליטו שהיא תעשה. אין לה רצון משלה כשהיא במצב שהם הכניסו אותה אליו. אין טעם לשחרר אותה. היא לא תרצה לבוא." הוא אמר וצלע אל דלת מעלית.

"בטוח יש דרך להוציא אותה מזה" סימון אמר וחסם את דרכו של קאי.

"כמובן שיש. צריך להגיד משהו, איזה משפט אבל אני לא יודע איזה. זה יכול להיות כל דבר בכל שפה ואפילו סתם ג'יבריש."

"זה לא אומר שצריך להשאיר אותה כאן. קודם כל נוציא אותה מהמקום הזה, אחר כך נוציא אותה ממה שהציידים עשו לה." סימון הלך אל המסדרון ואז עצר, "איך נמצא אותה?" הוא שאל את קאי שנאנח ואמר לו ללכת בעקבותיו. "תשאלו את האיש שם איפה שוהה נושא מספר 5 והוא יגיד לכם אני חושב" קאי אמר והצביע על איש במדי אח ובידו לוח מהנדס שחור.

סימון הלך ואליו ושאל אותו לגבי נושא מספר 5. האיש אמר שזה מסווג לכרטיס ירוק. סימון לקח כרטיס כחול מהמדען שגנב ממנו את הכרטיס. הוא חזר לדון וקאי והם הלכו משם. אחרי כמה דקות חיפוש הם שמעו מכשיר קשר נדלק. אחד השומרים שעברו לידם הקשיב והם כמוהו הקשיבו להודעה שנשמע. "מספר 57 ברח. הוא יכול להיות חמוש, מכיר היטב את הבניין. אם אתם נתקלים בנער שחור שיער ללא מדי אח דווחו מיד ותיפסו אותו." השלושה המשיכו לחפש אחר החדר של ברוק והתחמקו משומרים שעברו לידם. אחרי רבע שעה ללא הצלחה אחד השומרים ראה את קאי. "עצור" הוא צעק אל השלושה וכיוון אקדח אליהם. השלושה עצרו והסתובבו. "אתם באים איתי" השומר אמר והתקרב אליהם .


אנשי הירחWhere stories live. Discover now