= sayang

5.3K 499 46
                                    

Penonton dan peminat teater mula memenuhi tempat duduk di dalam teater yang agak luas itu.


Baekhyun melihat bilangan penonton yang datang lalu menyebabkan dia bertambah gementar. Kerisauan yang melanda dirinya dibawa terbang setelah matanya menangkap satu figura manusia di antara puluhan penonton itu.


Jung Da- ops. Byun Daeun.


Dan, juga Baekhyun Jr. yang sedang lena di dalam dakapan isterinya itu. Senyuman manis terukir pada bibir Daeun apabila tirai pentas mula terbuka.





 Senyuman manis terukir pada bibir Daeun apabila tirai pentas mula terbuka

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Kisah teater pada malam itu adalah tentang seorang lelaki yang mengalami penyakit darah tinggi kerana terlampau sedih dan terkejut akibat ditipu oleh kekasihnya.



Lelaki itu akhirnya bertemu dengan cinta sejatinya iaitu seorang doktor yang merawatnya selama seminggu dengan penuh rasa kasih.


Kisah itu berakhir dengan babak paling tidak disangka dan mengharukan iaitu, Baekhyun turun dari pentas, meninggalkan pementasannya lalu mendekati Daeun dan mengucup dahi perempuan itu.



Inilah kisah mereka berdua.


Yang bermula di hospital.

Yang bermula di hospital

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Sakit + mengada + gedik + cemburu + selamat tinggal = sayang ♡

Doctor • Baekhyun ✔️Where stories live. Discover now