chptr 3

Assalam o alikium....!!!

How r u all....???

Ur update....

Enjoy :):)

Maliaka don't tell Shehry abt the lunch with Daniyal ....!!!

Shehry sitting in the office when he call Maliaka and told her that they have an invitation of a party tonight....so she have to be ready at 8 .

In the party they again met with Daniyal and invite them on the lunch tomorrow. They accepted the invitation...!!! And after the party they leave.

Daniyal walking in his room from left to right.......thinking MUJY KAL LUNCH PE KCH AESA KRNA HA KE YE DONO ALAG HO JAIEN....KCH AESA KE SHEHRY MALIAKA SE HAMESHA KE LIYE DOOR HO JAYE....!!!

Shehry and Maliaka drove home ..and Shehry was sitting on the couch working on his laptop and Maliaka doing something in his wardrobe ...when she take two dresses and came over Shehry and ask KAL ON SA DRESS PEHNO..??? Shehry don't even watch on her dresses and said koi bhi pehan lo....sb axha lage ga ..!!
Maliaka throw the dresses on the bed and shut Shehry's laptop screen and said kabhi bhi kisi LARKI ko kisi business man se shadi nahi krni chahiye.....us kw liye un biwi se xiyada un ka laptop important hota ha ...!! Shehry place his face on hus palm and acts like he is listening him very carefully then he grab her hand and said AESA NHI HA MADAM...ACTUALLY BAAT YE HA KE BIWI ITNI PIYARI HA...JO BHI PEHNW AXHI HI LAGE GI...!!! Maliaka giggle while standing up and said..BAATIEN BANANA BHT AXHE SE ATA HA AP KO....!!!

Daniyal on call ...HELLO DEAR...KESI HO...??? HAN...KAL KA TO MUJY BHI BHT SHIDAD SE INTEXAE HA....AKHIR KAL MUJY APNI MUHABAT WAPIS MIP JAYE GI...!!! OH...HAAN BEST OF LUCK TO YOU TOO...AKHIR TMHARE LIYS BHI BHT BARA DIN HA KAL.....!!!

Unknown person :

Aaahhh.........Maliaka itne saalon baad waqt hum dono ko kal phir se aik dosre ke samne le aaye ga......!!!!! Me tum se apna badla xaroor loon gi Maliaka ............tmhara dard mujy khushi de ga.....!!!

Hello....!!!!

How's the chptr...???

Plx do votes and give us feedback too...!!!

Take care

Allah hafix :):)