Mianhae

1.4K 94 1



di rumah herin

di bilik tae

tae masih termenung,terkejut dan sebagainya lah...dia masih bingung macam mana jungkook yang dia dah bunuh masih lagi hidup

Tae: aq dh bunuh dia.....depan mata aq dia mati....cm ne di hidup balik.....argh!!!!apa aq nak buat....habislah aq...herin mesti akan benci aku....aq tak nak...aku nak herin cinta aku bukan benci aku...

keesokan harinya

di rumah herin terdapat beberapa pengawai polis....tae keluar dengan fikiran yang buntu.....tiba2 pihak polis menggari tangan tae

Polis: anda telah disyaki membunuh,cubaan membunuh terhadap mangsa jungkook....anda berhak berdiam diri dan mengupah peguam bela.....

tae dibawa ke balai polis untuk kes siasat....herin dan ommanya terkejut dan terdiam seribu bahasa.....

herin dan ommanyamenuju ke balai polis....apabila sampai mereka lihat jungkook sedang berdiri didepan sel penjara tae...

Herin: apa jadi jungkook

Tae: mianhae.....sebab oppa lah jungkook hmpir mati....sebab oppa jugaklah herin dan jungkook terpisah....sebab oppa jugak lah jungkook disyaki telah mati....tapi entah macam mana dia hidup balik....

Jungkook: memang kau dh bunuh aku....masa kau tanam aq dalam tanah kau tanam aku hidup2.......kau tak bunuh aku betul2...masa tu aku berserah je.....entah cm ne ada orng tolong aq keluar dari tanah tu....dia jaga aku.....dia rawat luka aku,...dia bawak aku gi hospitalnka bedah kelurkan peluru dalam badan aku,...kalau kau tak buat cm tu aku masih hidup.....sebab kan kau jugak aku lupa ingatan aku....sebab kan kau jugak aku hampir kehilangan herin....kau mmg tak berperi kemanusiaan langsung....

Herin: kenapa oppa buat cm tu....kenapa mesti jungkook

Tae: oppa nak herin jadi milik oppa....tu je...

Herin: herin dh ckp kan herin anggap oppa ni oppa herin je....tak lebih....dn kalau betul oppa suka herin oppa mestilah nk terbaik untuk herin tapi oppa terukkan kehidupan herin....

Tae: oppa tak pernah setuju pun herin kawin dengan jungkook....tapi oppa terpaksa berlakon supaya herin uska kat oppa....jaruh cinta kat oppa.....tapi herin tetappandang jungkook walaupun herin dengan jungkook bergaduh setiap hari...macam2 oppa buat supaya herin benci je kat jungkook entah cm ne perasaan cinta boleh berputik kat hati herin....oppa minta maaf herin....oppa menyesal...

Herin: herin takkan maafkan oppa...biar oppa terima balasan atas apa yang oppa dah buat...

herin berlari ke luar dengan air mata....tetapi jungkook memendang herin dengan keadaan yang sayu....kemudian dia memandang tae....tae menundukkan kepalanya kemudian menangis....tanpa mereka ketahui herin dan tae menangis dalam masa yang sama...

continue...

cian herin...tae ni tak baik tau.....huhu...komen sikit readers....thanks vote and read....

[COMPLETED] Love Between Nerd And ArrogantRead this story for FREE!