Feel Weird

1.2K 90 0



di rumah herin

herin bangun pagi dengan baju tidurnya masih terpakai dia keluar ke halaman rumah....dia menghampiri ommanya yang sedang membaca surat khabar

Puan Gong: baru bangun anak dara mama ni

Herin: maaflah dah tak dara pun....dah janda dah

Puan Gong: eh apa ckp cm tu

Herin: betullah....omma ingat herin bergurau ke pagi2 ni

Puan Gong: tak pergi kerja ke....dah sebulan tak pergi kerja kan....apa jadi kedai kek tu

Herin: petang sikitlah....malas pulak nak peegi awal2 mcm ni

Puan Gong: amboi....pergi awal kan bagus.....tunjuk contoh kat pekerja

Herin: yelah omma....nnti herin pergi....

selepas dileteri oleh ommanya herin pun memandu keretanya ke kedai keknya.....dia memasuki kedai keknya dan melihat sekeliling....

Pekerja1: cik dah sihat ke

Herin: boleh lah sikit2....macam mana bisness...ok?

Pekerja2: ok je cik....pelanggan pun ramai....

Herin: kalau macam tu bolehlah awak berdua saya naikkan gaji

Pekerja1: boleh je cik....

Herin: saya nak tanya sesuatu ni

Pekerja2: apa dia cik

Herin: awak ada nampak tak nampyeon saya datang sini

Pekerja2: dah lama cik kitaorng tak nampak dia

Herin: dia dah takde sebab tu saya tanya mana tahu awak ada nampak ke

Pekerja1: maafkah cik memang takde....sabar ya cik

Herin: takpe saya takde pape pun....sambung lah kerja

Pekerja: ok cik

herin keluar merayau berdekatan kedai keknya....dia melihat pokok2 hiasan yang diletakkan,hiasan kedainya....

Herin: kena upgrade lagi ni.....baru lagi famous....tapi apa aq nak tambah....

continue.....

[COMPLETED] Love Between Nerd And ArrogantRead this story for FREE!